مردم مشهد حق دارند به ورزشگاه نیایند!
دنیای اقتصاد، علیرضا هاشمی - تیم پدیده خراسان در بازی هفته بیستم خود و در شهر مشهد نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر-صفر دست پیدا کند؛ دیداری که در مقابل تیم صبای قم انجام گرفت، از نکات جالب این بازی رویارویی حسین بادامکی با تیم سابق و البته مربی سابق خود بود، کاپیتان پدیده در فصل‌های قبل برای صبا بازی کرد و زمانی‌که در تیم پرسپولیس حضور داشت، زیر نظر علی دایی نیز به بازی پرداخت، این‌ها بهانه‌ای شد تا به سراغ حسین بادامکی برویم و نظر او را در رابطه با تیم پدیده و بازی بیستم این تیم در برابر صبا بدانیم.
آقای بادامکی در ابتدا می‌خواهیم در رابطه با بازی اخیر تیم‌تان صحبت کنیم، در بازی هفته بیستم هم پدیده توانست تیم صبا را متوقف کند، نظرتان در رابطه با این بازی چیست؟
روز جمعه هم مانند بازی‌های اخیر بازی خوبی انجام دادیم، به لطف خدا و تلاش مجموعه تیم، پدیده این روزها بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و با آغاز دو برگشت رقابت‌های لیگ علاوه بر به نمایش گذاشتن بازی‌های جذاب، در هیچ کدام از بازی‌های خود نیز نتیجه را از دست نداده است.

در بازی برابر صبا می‌توانستید این تیم را شکست دهید و در نهایت پیروز میدان باشید؟
بازی بسیار خوبی بود، انصافا هر دو تیم بازی حساب شده‌ای به نمایش گذاشتند، هم پدیده و هم صبا برای این بازی برنامه داشتند و همین موضوع دیدار را دیدنی می‌کرد؛ ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و بهتر است بگویم اگر کمی باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم با دست پر و سه امتیاز این بازی را به پایان برسانیم، اما هر آنچه که بود توانستیم یک امتیاز ارزشمند از این بازی به حساب خودمان واریز کنیم که حتما در آینده به کارمان می‌آید.

در حال حاضر شرایط تیم پدیده را در جدول چه طور می‌بینید؟
شرایط جدول بسیار حساس است، ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در هر بازی حداقل یک امتیاز را به دست بیاوریم چراکه در حال حاضر بالا و پایین جدول فرق زیادی با یکدیگر ندارند و تیم‌ها بازی‌های‌شان را به صورت فشرده انجام می‌دهند تا بتوانند در این ماراتن، موفق بیرون بیایند، با توجه به این شرایط امتیاز گرفتن بسیار سخت شده و تیم‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند از منطقه خطر فرار کنند، در حال حاضر آنقدر این هیجان و رقابت زیاد شده که شما می‌بینید تیم‌های قدرتمندی مانند تراکتورسازی، نفت و یا سپاهان هم در کمرکش جدول هستند و به همراه دیگر تیم‌ها در حال تلاش برای بالا کشیدن خود هستند.

شما روز جمعه با تیم سابق خود یعنی صبای قم بازی داشتید، نظرتان راجع به این رویارویی چیست؟
به هرحال صبا نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است، جدا از مسائل مالی، از این تیم خاطرات خوبی دارم و دوستان بسیار خوبی هم در صبا و قم دارم، روزهای خوشی داشتیم هم‌اکنون هم این تیم یکی از خوب‌های لیگ پانزدهم است، کادر مربیان و بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌تواند در جذابیت بازی‌های این تیم تأثیر به سزایی داشته باشد.

و در رابطه با علی دایی چه می‌گویید؟ شما هم دو فصل زیر نظر او در پرسپولیس کار کرده بودید.
بله من هم افتخار همکاری با آقای دایی را داشته ام، این را بدانید که همه دوست دارند با علی دایی کار کنند، او همیشه با بازیکنان تیمش رفاقت می‌کند و این موضوع یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت اوست، به هرحال علی دایی نام بزرگی در فوتبال ایران و آسیاست و در همه جای دنیا وقتی نام او را می‌آوریم باعث افتخار است، طبیعی است که همکاری با این مربی لذت بخش است.

نظرتان درباره عدم‌تمایل مشهدی‌ها برای حضور در ورزشگاه‌ها چیست؟ با توجه به رایگان اعلام شدن بعضی از بازی‌ها بازهم آن‌ها کمتر به ورزشگاه ثامن می‌آیند در این باره چه صحبتی دارید؟
ببینید به نظر من مردم مشهد حق دارند به ورزشگاه نیایند، مسأله ارزان و یا رایگان کردن بازی‌ها، نکته بسیار خوبی است که می‌تواند اتفاق بیفتد اما نکته دیگری برای مشهدی‌ها از آن مهمتر است و آن هم حمل و نقل است، باور کنید برای مردم عادی که می‌خواهند به ورزشگاه بیایند بسیار سخت است که بدون وسیله نقلیه این کار را انجام دهند، مسئولین باید در این باره فکری کنند.

در این باره می‌توانید توضیح بیشتری دهید؟
بله، ببینید، باید وسیله نقلیه برای مردم دو طرفه باشد، همین الان اگر کسی بخواهد از مرکز شهر به ورزشگاه بیاید حداقل سه ساعت در راه است، یعنی برای بازی ساعت ۳ هوادار باید ساعت ۱۲ راه بیفتد و برعکس، پس از پایان بازی هم به همین ترتیب است، مخصوصا در بعضی از مسیرهای راه برگشت تاکسی بسیار سخت پیدا می‌شود و به همین دلیل مردم واقعا اذیت می‌شوند، همین تعداد هواداری هم که در بازی برابر صبا به دیدن بازی ما آمدند لطف کردند و از همه آن‌ها ممنون هستم.

در بازی‌های این فصل پدیده بازیکنان باتجربه‌ای مانند شما و محسن یوسفی بسیار به کار تیم آمدید و از تجربه خود در جهت برتری تیم استفاده می‌کنید.
بله به هرحال ما بازیکنانی هستیم که سابقه بیشتری داریم و باید از این موضوع برای برتری تیم استفاده کنیم. خدا را شکر همین موضوع باعث شد تا همکاری بازیکنان بزرگتر تیم با جوان‌ها در خدمت پدیده و امتیازگیری این تیم باشد، در بازی‌های بعدی هم تلاش می‌کنیم به همین ترتیب پیش برویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

و حرف آخر حسین بادامکی؟
از همه مشهدی‌ها تشکر می‌کنم که در شرایط سخت هم پشت تیمشان هستند، آنها در تمام بازی‌ها نهایت تلاش خود را برای حمایت از نماینده شهرشان می‌کنند و همین موضوع باعث خوشحالی و خرسندی ماست، این را همه خراسانی‌ها بدانند که بازیکنان و مربیان و تمامی عوامل پدیده دست به دست هم دادند و هم‌قسم شدند تا بتوانند با توجه به شرایط سخت جدول و رقبای قدرتمندی که حضور دارند پدیده را در دومین سال حضورش در لیگ برتر در رتبه خوبی بنشانند و آغاز سومین سال حضورش در لیگ برتر را با یکدیگر جشن بگیرند. ما از این به بعد ۱۰ بازی داریم و می‌توانیم بگویم که ما ۱۰ فینال پیش‌رو خواهیم داشت و امیدوارم با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان و تلاش همه عوامل تیم بتوانیم در نهایت با موفقیت لیگ پانزدهم را به پایان برسانیم.