فولاد مبارکه مسؤلیتهای اجتماعی خود را به خوبی می شناسد
دنیای اقتصاد: در خصوص کاهش مصارف آب در فولاد مبارکه اتفاقات بزرگ و خوبی رخ داده است. این شرکت یکی از صنایع بزرگ استان است که همواره به مسائل زیست محیطی توجه خاصی دارد و مسؤلیتهای اجتماعی خود را به خوبی می شناسد و به آن عمل می کند.

مهندس ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز در حاشیه برگزاری این همایش ملی مصرف بهینه آب در صنعت در جمع خبرنگاران گفت: این همایش پیوند بین صنعت، دانشگاه و دستگاههای اجرایی است برای دستیابی به راهکارهای حل معضل بحران آب که باعث افتخار است و شایسته است که از آن قدردانی شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حوزه زاینده رود به واسطه مشکل بحران آب با مشکلات عدیده ای مواجه گردیده تصریح کرد: رفع این بحران و چالش جدی، مشارکت همه جانبه استان را می طلبد. صنعت، کشاورزی، دانشگاه و مردم و خلاصه اینکه همه دستگاه ی اجرایی که متولی هستند، هریک به سهم خود باید به این عرصه وارد شوند بنابراین اتفاقی که دراین همایش انتظار آن می رفت و خوشبختانه شاهد آن بودیم این است که باید به بخش صنعت نگاه منصفانه ای داشته باشیم. مصرف آب آنرا به درستی مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم و راه کارهای کاهش مصرف آب در این بخش را با عنایت به تجارب و دانشی که در این قبیل همایش ها بیرون می آید ارایه دهیم .فرهیختگان متخصص در این همایش با تبادل نظریه های خود با متخصصان صنعتی راهکاری مفیدی احصا نمودند. انشاءاله در همه صنایع شاهد کاهش بیش از پیش آب باشیم در عین حال نتایج این همایش را باید به سایر بخش ها از جمله کشاورزی و خانگی منتقل نمائیم و مصارف را با منابع موجود در حوزه آبخیز زاینده رود همسان نمائیم. ظهرابی خاطر نشان کرد: در خصوص کاهش مصارف آب در فولاد مبارکه اتفاقات بزرگ و خوبی رخ داده است. این شرکت یکی از صنایع بزرگ استان است که همواره به مسائل زیست محیطی توجه خاصی دارد و مسؤلیت های اجتماعی خود را به خوبی می شناسد و به آن عمل می کند.