اختلاف مدیریت شهری  و استانداری را پررنگ نکنید
رئیس شورای شهر مشهد از رسانه‌ها خواست بحث اختلاف مدیریت شهری و استانداری را درخصوص قیمت بلیت اتوبوس پررنگ نکنند. به گزارش ایسنا، محمدکمال سروی‌ها با اشاره به کمبود اعتبارات اتوبوسرانی مشهد و وجود اتوبوس‌های فرسوده در این ناوگان اظهار کرد: قرار است برای برون‌رفت از این مشکلات جلسه‌ای با استاندار خراسان رضوی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها فشاری را وارد کرده است، خاطرنشان کرد: جلسه مذکور برای افزایش فضای تعاملی و چاره‌اندیشی درخصوص بحث قیمت بلیت اتوبوس مشهد برگزار خواهد شد.
سروی‌ها در واکنش به اظهارات استاندار مبنی بر اینکه «جلسه‌ای با اعضای شورای شهر نخواهم داشت»، تصریح کرد: فرماندار مشهد به دستور استاندار جلسه‌ای با اعضای شورای شهر داشت و مباحثی در این جلسه مطرح شد.
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد فرماندار برای برگزاری جلسه اعضای هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای شهر با استاندار هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا در این جلسه استاندار دلایل خود را برای کاهش قیمت بلیت اتوبوس مطرح کند و ما نیز دلایل خود را عنوان کنیم.
رئیس شورای شهر مشهد درخصوص زمان برگزاری این جلسه با بیان اینکه این امر را فرماندار باید تعیین کند، اظهار کرد: گفته شده است این جلسه طی یکی، دو هفته آینده برگزار می‌شود.
استاندار خراسان رضوی چندی پیش اظهار کرده بود شهرداری مشهد به دلیل تخلف در بحث افزایش قیمت بلیت اتوبوس اعمال قانون خواهد شد و وی جلسه‌ای با اعضای شورای شهر نخواهد داشت تا زمانی که ابلاغیه وزارت کشور درخصوص بحث قیمت بلیت اتوبوس در مشهد اجرا شود.