تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) قرار بود ساعت 16 جمعه هشتم آبان میزبان تیم صنعت مس کرمان در سالن سربداران سبزوار باشد اما تیم مهمان در این میدان حضور نیافت.
سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: با توجه به حضور نیافتن تیم صنعت مس کرمان در رقابت امروز باید منتظر رای کمیته انضباطی باشیم.
ناهید غارسی افزود: همچنین طبق قانون این دیدار باید با نتیجه 10 بر صفر به نفع تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار اعلام شود. وی گفت: در بازی رفت رقابت‌ها، تیم بانوان ثامن‌الحجج با نتیجه 36 بر هشت تیم صنعت مس کرمان را شکست داده بود.

او مشکل اصلی تیم صنعت مس کرمان را نبود حامی مالی عنوان و بیان کرد: هم اینک فقط نام مس کرمان روی این تیم است و عملا حمایتی از سوی حامی مالی از آن نمی‌شود.
غارسی ادامه داد: تیم هندبال بانوان صنعت مس کرمان از ابتدای فصل نتایج ضعیفی داشته و همه رقابت‌های خود را در برابر حریفان با اختلاف زیاد واگذار کرده، لذا احتمال دارد رقابت‌ها را تا پایان این فصل به دلیل مشکلات ادامه ندهد.
سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مورد وضعیت بازیکنان تیمش هم گفت: با تمرینات منسجم تیم در آمادگی کامل به‌سرمی‌برد. تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج(ع) سبزوار تاکنون همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سرگذاشته و در صدر گروه الف رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.