بازگشت «مس فروش» بعد از 3 سال غیبت
شنبه گذشته با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دو انتصاب مهم در این وزارتخانه انجام شد. به گزارش خبرنگار ما، در انتصاب اول‌، مهندس محمدرضا مس فروش برند کارنامه‌دار بخش صنعت و معدن کشور در مدیریت 4 استان تهران، قزوین، سمنان و البرز که در سالهای 88 الی 90 هم در استان تهران به عنوان مدیر کل صنایع و معادن عهده دار مسئولیت بود، بار دیگر سکاندار صنعت استان تهران شد و به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران منصوب و جایگزین مهندس یدالله صادقی رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان شد.
همزمان در تغییر و تحولی دیگر، صادقی از مدیران با تجربه و تاثیر گذار بخش بازرگانی کشور با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس جدید مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران در شاخه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب و معرفی شد و از خدمات نکویی مهر رئیس سابق این مرکز قدردانی به عمل آمد.
این دست به دست شدن پست ها و جابجایی‌ها، برای هیچکدام از آقایان مس‌فروش و صادقی غیر مترقبه نبود. چراکه الزامات اداری و شرایط زمانی و مکانی که با تغییر دولت ها و آمدن وزرای جدید پیش می‌آید، ایجاب می کند که این جابجائی های مدیریتی اعمال و انجام شود.
مراسم تودیع و معارفه صادقی، مس‌فروش و نکویی مهر که با حضور معاونین امور استانها و صنایع وزارتخانه و رئیس و هیئت مدیره اتاق اصناف ایران برگزار شد، به اعتقاد برخی از کارکنان سازمان بیشتر یک مراسم خانوادگی و خودمانی بود تا یک مراسم تودیع و معارفه و اغلب اظهار می کردند که ما در جمع خانواده هستیم و مس فروش آمده تا به ما بگوید، کسی «غایب» نیست ، به علاوه لکوموتیو سازمان دوباره روی ریل صنعت و معدن قرار گرفته اما واگن ها اغلب پر از محموله های تجاری و غذایی است!