رئیس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: ۱۲ بهمن ماه آخرین فرصت ثبت نام در مرحله اول مسابقه طراحی ایستگاه شارژ موتورسیکلت های برقی است. محمدرضا نیلفروشان اظهار کرد: مرحله اول مسابقه طراحی ایستگاه شارژ موتورسیکلت های برقی از ۱۹ دی ماه سال جاری آغاز شده و ۱۷ بهمن ماه به پایان می رسد. وی افزود: شرکت‌کنندگان، اطلاعات مسابقه و نقشه‌های پایه را باید از تارنمای مسابقه دریافت کرده و با مطالعه دقیق این اسناد، پیشنهادهای خود را طراحی و ارائه کنند. رئیس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی حضور داده می شود، ادامه داد: مشخصات کامل طراح و یا تیم طراحی و لوگو «eventcenter.ir » باید بر روی پوستر مسابقه، لمپست‏ها درج شود.

نیلفروشان با اشاره به اینکه مسابقه طراحی ایستگاه شارژ موتورسیکلت های برقی در ۲ مرحله برگزار می شود، اعلام کرد: ۱۲ بهمن ماه آخرین فرصت ثبت نام و ارسال آثار شرکت کنندگان است. وی ادامه داد: ۱۷ بهمن ماه مدارک طراحی شرکت کنندگان به دبیرخانه مسابقه ارسال می شود. رئیس مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برگزیدگان این مرحله در ۲۲ بهمن ماه معرفی می شوند، عنوان کرد: برگزیدگان مرحله اول می توانند با شرکت کنندگان مرحله دوم مسابقه برای اجرایی شدن طرح ایستگاه شارژ موتورهای برقی به رقابت بپردازند. نیلفروشان بیان کرد: مرحله دوم آن از ۲۳ بهمن ۹۵ تا ۲۳ فروردین ۹۶ بوده و ۳ اردیبهشت ماه ۹۶ همزمان با روز اصفهان برگزیدگان نهایی مشخص خواهد شد.

پروژه های مشارکتی محرک رشد و توسعه شهر

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: باید برای رشد و توسعه شهر به سمت اجرای پروژه های مشارکتی حرکت کنیم. حمید عصارزادگان اظهار کرد: در شهر اصفهان پتانسیل های زیادی وجود دارد که می توانیم با حضور سرمایه گذاران از این پتانسیل ها به بهترین شکل ممکن بهره مند شویم. مدیرمنطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه باید برای رشد و توسعه شهر به سمت پروژه های مشارکتی حرکت کنیم، ادامه داد: تاکنون سرمایه گذاران بسیاری برای پیشرفت و توسعه شهر خود قدم برداشته اند. عصارزادگان با اشاره به اینکه در شهر اصفهان می توانیم ۵۰ تا ۸۰ درصد از پروژه ها را به صورت مشارکتی انجام دهیم، گفت: می توان پروژه های مشارکتی را در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی ، ترافیکی و... انجام دهیم. وی در ادامه با اشاره به اینکه در منطقه یک شهرداری اصفهان، ۳ پروژه مشارکتی در دست اجراست، خاطرنشان کرد: پارکینگ خیابان اردیبهشت، مجموعه تجاری - مسکونی ، بوستان در خیابان صائب و یک مجموعه تفریحی، ورزشی، فرهنگی در خیابان صارمیه در دست اجراست. مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: در بودجه سال ۹۶ پروژه هایی اعم از تجاری، اداری، مسکونی و ورزشی به صورت مشارکتی در نظر گرفته شده است