بزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور  در مشهد راه اندازی شد
در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه سیمان سفید کشور با ظرفیت تولید روزانه هزارتن سیمان سفید، همزمان با سالروز صنعت و معدن و در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، به بهره‌برداری رسید. مهندس بهروز زندی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سیمان سفید شرق با اعلام این خبر افزود: این شرکت قادر است روزانه هزار تن سیمان سفید با کیفیت بی نظیر و سفیدی چشمگیر (Super White) تولید نماید . برای احداث این کارخانه از پیشرفته ترین تکنولوژی و تجهیزات روز که متعلق به شرکت FLSmidth دانمارک می‌باشد، بهره گیری شده است. همزمان صنعتگران و متخصصان عزیز کشورمان نیز با ساخت بالغ بر 2200 تن ماشین‌آلات و تجهیزات داخلی، گام مهمی در پیشبرد اهداف عالی پروژه برداشته اند.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این واحد عظیم صنعتی زمینه اشتغال دویست نفر به‌طور مستقیم و پانصد نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌آید.
مهندس زندی گفت: سیمان سفید تولیدی این شرکت قابلیت رقابت با سایر تولید کنندگان معتبر کشور و منطقه را دارد و در بسته بندی‌های 25 و 50 کیلوگرمی،جامبو بگ و فله آماده ارسال به بازار‌های داخل و خارج است.
راه اندازی این طرح بزرگ ملی برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور اسلامی عزیزمان خواهد افزود.
وی خاطر نشان نمود: این پروژه در روز صنعت و معدن به عنوان طرح نمونه صنعتی و معدنی سال 1392 نیز انتخاب شده است.