مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی منصوب شد
دنیای اقتصاد-بالاخره پس از چندماه بلاتکلیفی مدیریت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این شرکت برگزار و مسعود اصغریان که پیش از این به عنوان مدیرکل اداره استاندارد خراسان فعالیت می کرد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی معرفی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، این مراسم با حضور مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تشکل‌های صنعتی و اقتصادی، مسئولان و صنعت‌گران استانی و جمعی از کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم با تاکید بر کمک سازمان صنایع کوچک به صنعت کشور اظهار کرد: طرح‌های نیمه‌تمام و احیای واحدهای تعطیل شده از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است.
علینقی قدس همچنین مسعود اصغریان را مدیری توانمند و آشنا به مدیریت شهرک‌های صنعتی معرفی و ابراز امیدواری کرد که اقدامات شایسته صورت‌گرفته در زمان مدیریت عامل سابق با گام‌های استوارتری پیگیری شوند.
در این مراسم همچنین علی سلیمانی، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی که چندماه پیش از این سمت خداحافظی کرده بود، توفیقات حاصل شده را در اثر توکل به خدا و خدمت به نظام، برنامه‌ریزی کارشناسی و علمی و نیز همدلی و همکاری تمامی کارکنان شرکت برشمرد و برای مدیرعامل جدید در ادامه این راه آرزوی توفیق کرد.
مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هم ضمن تأکید بر تلاش در جهت رفع مشکلات صنایع این مهم را با یاری خداوند و حمایت مسئولان فرادست در سایه برنامه‌ریزی و مطالعه عمیق دست‌یافتنی خواند.
وی ادامه داد: حمایت از صنایع کوچک استان از اولویت‌های مهم این شرکت بوده البته با توجه به اینکه این صنایع متولیانی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی داشته باید وحدت رویه در این امر به‌وجود آید.
وی بیان داشت: رسیدگی به واحدهای راکد و واحدهای در حال فعالیت با ظرفیت پائین از اولویت دیگر برنامه‌های پیش رو بوده که نیاز به بررسی دقیق موضوع و اقدام به موقع نیز دارد.
در پایان این مراسم، با اهدای لوح یادبود و تقدیرنامه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و لوح سپاس کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی و صنعت‌گران استان خراسان رضوی، از زحمات علی سلیمانی مدیر عامل سابق تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.