مژه‌هایی بلند و پرپشت با درمان‌های خانگی
برای بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان مهم است که مژه‌هایی پرپشت و بلند داشته باشند. برای همین منظور هم دست به دامن انواع و اقسام لوازم آرایشی می‌شوند تا به کمک آنها زیبایی چشم‌هایشان را چند برابر کنند؛ لوازمی که اگر با احتیاط سراغشان نرویم خود می‌توانند عاملی برای از دست رفتن زیبایی چشم‌ها باشند. اما راه بهتری برای رسیدن به این خواسته وجود دارد.می‌توان با چند راه خانگی مژه‌های بلندتر و پرپشت‌تری داشت. تنها کافی است که دست به دامن روغن فندق شوید و با این روغن مژه‌ها را ماساژ دهید. تنها کافی است سرانگشتان هر دو دست را به دو قطره از این روغن آغشته کنید و مژه‌ها را ماساژ دهید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را بعد از یک ماه ببینید. خواهید دید که اجرای این روش ساده و مستمر تا چه حد می‌تواند جذابیت و زیبایی چشم‌هایتان را بیشتر کند.
تنها این نکته را به یاد داشته باشید که نباید از روغن فندق بیش از اندازه استفاده کنید حداکثر ۳ تا ۴ قطره از روغن فندق برای ماساژ مژه‌ها کفایت می‌کند و به‌راحتی جذب می‌شود.
می‌خواهید جلوه چشم‌ها را بیشتر کنید از تاثیر ابروها غافل نشوید
داشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت را دست‌کم نگیرید.
اگر می‌خواهید جذابیت چشم‌های شما نمود بیشتری داشته باشد لازم است که توجه بیشتری به ابروهایتان داشته باشید. به پرپشتی آنها توجه کنید. اگر ابروهای کم‌پشتی دارید بهتر است از روغن نارگیل برای ماساژ آنها استفاده کنید. یکی، دو قطره روغن نارگیل کفایت می‌کند تا هر شب آن را به آرامی روی تارهای مو و ریشه موی ابرو بمالید یا صبح ابروها را با روغن نارگیل ماساژ نرم دهید و ظهر آنها را با آب نیمه‌ولرم بشویید و با یک برس چوبی کوچک به خوبی برس بکشید. برش کشیدن هم یکی از راه‌هایی است که به رشد بهتر ابروهای شما کمک می‌کند. توصیه درمانگران طب سنتی این است که از برس‌های چوبی هم برای شانه کردن موها و شانه کردن موی ابرو استفاده کنید؛ چراکه برس‌های پلاستیکی موجب ایجاد جریان الکتریسیته می‌شوند و این خود می‌تواند عاملی برای ریزش موها باشد. روش دیگر برای پرپشتی و خوش‌حالتی ابروها استفاده از یک قاشق چای‌خوری زرده و سفیده تخم‌مرغ است. این دو را خوب با هم مخلوط کنید و آن را روی ابروها بمالید و بعد از نیم ساعت آن را با آب نیم‌ولرم بشویید و ابروها را برس بکشید.