فولادمبارکه نامی‌خوش در صنعت فولاد کشور
شرکت فولاد مبارکه یکی از افتخارات صنعتی نظام جمهوری اسلامی‌ایران است که تمامی‌اقدامات برای تاسیس این مجموعه بزرگ صنعتی، از صفر تا صد پس از انقلاب طراحی و اجرا شده است. فولاد مبارکه یکی از بزرگترین کارخانه‌های فولادسازی دنیا و اولین کارخانه فولادساز بزرگ در خاورمیانه است. این مجتمع عظیم فولادی بهترین محصولات فولاد را در انواع مختلف تولید و به بازارهای جهانی معرفی و صادر می‌کند.این فولادساز بزرگ جزو یکی از موفق ترین کارخانه‌هایی است که تمامی‌مقررات ایمنی وفناوری‌های صنعتی را برای بهبود محصولات خود به گونه ای به کار گرفته که جزو صنایع بسیار پویا، فعال و موثر در سطح خاورمیانه و ایران است.
فولاد مبارکه با عملیاتی کردن برنامه ریزی‌هایی که برای پیشبرد اهداف خود در این صنعت طراحی کرده است، می‌تواند به عنوان صنعتی پیشرو در ایران معرفی شود.
برند فولاد مبارکه به عنوان یکی از نام‌های صنعتی فولادی بسیار خوشنام و قابل اعتماد در دنیا مطرح است و این برند به عنوان یک نام سبز و سالم به جهان معرفی شده
است.
فولادمبارکه می‌تواند با نام بین المللی و جهانی خود به مدد برنامه ریزی مدون و اصولی بیش از پیش به توسعه بازارهای صادراتی خود بپردازد.این فولاد ساز بزرگ توانایی و پتانسیل کسب بازارهای بزرگ جهانی و پیشی گرفتن از رقبای بین‌المللی را دارد.
فولاد مبارکه باید با افزایش ظرفیت‌های تولید به توسعه کار خود در داخل و خارج کشور و افزایش صادرات انواع محصولات فولادی بپردازد و نام فولاد ایرانی را بیش از پیش در دنیا مطرح کند.