. . . . . . . گالری گردی. . . . . . .

گالری شکوه

مهرداد جمشیدی مجموعه‌ای از آثار رنگ‌ روغن، مداد و مداد رنگی‌اش را با مضمونی اجتماعی به‌نمایش گذاشت. جمشیدی که اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را برگزار می‌کند، مجموعه نقاشی‌هایش را که از سال ۱۳۸۲ روی آنها متمرکز بوده و با تکنیک رنگ روغن، مداد و مداد رنگی روی بوم و مقوا کار شده‌اند، در معرض تماشا قرار داده است. نمایشگاه نقاشی‌های جمشیدی تا ۱۱ آبان‌ماه برقرار خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری شکوه واقع خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک ۱۹ دیدن کنند.

گالری شیرین

نمایشگاه آثار سه نسل از عکاسان زن ایران با عنوان «۲۶ عکاس» افتتاح شد. در این نمایشگاه ۱۶۰ عکس از ۲۶ عکاس روی دیوار گالری قرار گرفته است. همچنین در روز افتتاحیه کتاب آثار نمایشگاه به همراه مصاحبه‌هایی با عکاسان رونمایی شد.

مهروا آروین، آبنوس البرزی، غوغا بیات، مریم تخت‌کشیان، باران جعفری، سمیه جعفری، رعنا جوادی، زهرا خرمی، گوهر دشتی، مریم رحمانیان، هلیا رضایی، کمند رضوی، کیمیا رهگذار، آزیتا سمناک، مریم سعیدپور، نازلی عباس‌پور، نغمه قاسملو، شادی قدیریان، کتایون کرمی، هنگامه گلستان، نسیم گلی، یلدا معیری، تهمینه منزوی، حنا میرجانیان، مهشید نوشیروانی و همیلا وکیلی عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «۲۶ عکاس» تا ۱۲ آبان‌ماه شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «شیرین» به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳، شماره ۵ ادامه دارد. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

. . . . . . . گالری گردی. . . . . . .