شرکت رنگ و رزین خوش یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع رنگهای مخصوص اتومبیل و صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه به پاس تلاش برای تولید محصولات با کیفیت و توجه به خواست مشتری به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده نائل آمد.
این شرکت طیف وسیعی از رنگ ها را تولید می‌کند که رنگهای الکیدی ، کوره ای، پلی اوره تان ( دوجزئی )، کوره ای یک جزئی، اکریلیک، انواع فیلرها و انواع آسترهای مخصوص سطوح پلاستیک و آسترهای مخصوص بدنه خودرو و انواع رنگهای صنعتی و رنگهای OEM مخصوص خودرو و آستر ED و پلاستیزول ها را شامل می شود.
آزمایشگاههای شرکت رنگ و رزین خوش با جدید ترین دستگاههای تست رنگ و سالت اسپری و نظایر آن تجهیز گردیده و از متخصصان درجه اول صنعت رنگ بهره می جوید و قادر است کلیه نیاز مشتریان را در این زمینه ها در اسرع وقت تامین کند.pic۱
شرکت رنگ و رزین خوش در سالهای ۱۳۸۰ و ۱۳۷۳ و ۱۳۷۲ و ۱۳۷۱ بعنوان واحد منتخب وزارت صنایع و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران معرفی شده و موفق به دریافت لوح افتخار شده است.
اخذ گواهینامه های متعدد از نهادهای مختلف گواهی بر کیفیت محصولات و عملکرد علمی شرکت رنگ و رزین خوش است که اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ نسخه ۲۰۰۰ از شرکت DNV هلند، گواهینامه ISO TS از شرکت CERTO ایتالیا از آن جمله است و در سال ۱۳۸۹ به عنوان واحد منتخب صنعت و معدن ، در سال ۱۳۹۲ به عنوان منتخب تلاشگران کیفیت کشور موفق به دریافت لوح گردیده است.
این شرکت در راستای توسعه سبد محصولات خود در سال ۱۳۸۹ موفق به امضای قرارداد با شرکت KCC کره جنوبی جهت تولید و ارائه آستر ED و رنگ های مخصوص اتومبیل OEM پایه حلالی و پایه آبی شد.pic۲
مواد اولیه مورد استفاده شرکت از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در جهان است که از شرکت ها و کشورهای درجه اول تولید کننده مواد شیمیایی نظیر CLARIANT, BASF, BAYER, CIBA آلمان تهیه و با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته خط تولید به انواع رنگ‌های مرغوب درجه اول تبدیل می شود.
ماشین الات مدرن به علاوه مواد اولیه مرغوب و به خدمت گرفتن تیمی از بهترین متخصصان درجه اول صنایع شیمیایی رنگ کشور امکان فرموله سازی و تولید با کیفیت ترین رنگ را در شرکت رنگ و رزین خوش فراهم ساخته است.pic۳
در حال حاضر این شرکت از تامین کنندگان شرکت هایی همچون سایپا، ایران خودرو دیزل، ایران خودرو، سپاهان لیفتر، مهرکام پارس، مجموعه خودروی مهر، پارس خودرو، آریاکیان، سایپا دیزل، دیار خودرو است.
قابل ذکر است که بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت صادق کحالی است که به عنوان یکی از پیشکسوتان رنگ ورزین در کشور مورد احترام ویژه دست اندرکاران این صنعت است.