10 محله استعداد احداث مجموعه مشارکتی را دارند
دنیای اقتصاد: مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: منطقه 14 اصفهان شامل 12 محله است که ده محله آن استعداد احداث مجموعه های مشارکتی را دارد.

حسین کارگر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در این منطقه، افزود: موضوع اساسی در شهرداری ها مشارکت مردم در امر آبادانی هر منطقه است و یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه ورود سرمایه گذاران به مناطق مختلف شهرداری به شمار می رود.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این منطقه شرایط خوبی را برای فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کرده است، اظهارداشت: یکی از این پتانسیل ها وجود حرم مطهر و زیارتی زینبیه است. وی اضافه کرد: طرح ۳۰ هکتاری توسعه حرم مطهر زینبیه در دست مشاور و تملک زمین آن در حال انجام است که با توجه به شرایط فیزیکی محل ، فرصت مناسبی برای ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های تجاری و مهمانسراها می باشد.

کارگر تاکید کرد: علیرغم اینکه سالهاست حرم مطهر زینبیه در این منطقه قرار دارد اما متاسفانه هنوز از وجود مهمانسرا، هتل و مرکز خرید محروم است و این فرصتی برای سرمایه گذاران است تا با احداث مجموعه های تجاری و اقامتی از این پتانسیل استفاده کنند.
وی خط 2 قطارشهری اصفهان که از انتهای خیابان آیت اله غفاری (بعد از حرم زینبیه) شروع شده را ارزش افزوده ای برای منطقه 14 دانست . کارگر عبور رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان از منطقه 14 شهرداری اصفهان را دیگر فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه خواند و بیان داشت: بخشی از رینگ چهارم از بزرگراه شهید اردستانی (اتوبان فرودگاه) به طول 4200 متر عبور می کند که زمین های اطراف آن بستری مناسب برای سرمایه گذاری است.

وی به وجود پلاک های ریزدانه در منطقه 14 شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران با تجمیع پلاک های ریزدانه می توانند نسبت به ساخت و ساز آپارتمان ها و واحدهای مسکونی به صورت انبوه در 4 تا 5 طبقه اقدام نمایند .
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان یادآور شد: قیمت زمین های این منطقه با توجه به بافت فرسوده ای که دارد بسیار ارزان و مناسب سرمایه گذاری است. وی اظهارداشت: منطقه ۱۴ اصفهان شامل ۱۲ محله است که ۱۰ محله آن استعداد احداث مجموعه های مشارکتی را باتجمیع واحدهای ریزدانه دارد. کارگر اظهارداشت: اولویت فعالیت های شهرداری محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه 14دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشارد ، تصریح کرد: در صدد هستیم موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران را هموار کنیم.