طرح توسعه حرم زینبیه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است
دنیای اقتصاد: مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: تملک طرح 30 هکتاری توسعه حرم زینبیه در حال انجام است که با توجه به شرایط فیزیکی محل، فرصت مناسبی برای ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های تجاری و مهمانسراها فراهم می شود.

حسین کارگر افزود: طرح توسعه حرم زینبیه نیازمند ساخت هتل ، زائرسرا و مجتمع های تجاری است و پتانسیل های خوب فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی دارد. وی تاکید کرد: به طور متوسط روزانه 4 دستگاه اتوبوس برای زیارت حرم زینبیه مسافر به این نقطه از شهر می آورد ، این در حالی است که محدوده حرم هنوز امکانات مناسب برای پذیرایی از زائران را ندارد.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این منطقه شامل 12 محله است که 10 محله آن استعداد احداث مجموعه های مشارکتی را دارد، اظهارداشت: خط 2 قطارشهری اصفهان که از انتهای خیابان آیت اله غفاری (بعد از حرم زینبیه) آغاز شده ، ارزش افزوده ای برای منطقه 14 محسوب می شود. وی تصریح کرد: موضوع اساسی در شهرداری ها مشارکت مردم در امر آبادانی هر منطقه است و یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه ورود سرمایه گذاران به مناطق مختلف شهرداری به شمار می رود.

کارگر عبور رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان از منطقه 14 شهرداری اصفهان را دیگر فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در این منطقه خواند و بیان داشت: بخشی از رینگ چهارم از بزرگراه شهید اردستانی (اتوبان فرودگاه) به طول 4200 متر عبور می کند که زمین های اطراف آن بستری مناسب برای سرمایه گذاری است. وی به وجود پلاک های ریزدانه در منطقه 14 شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران با تجمیع پلاک های ریزدانه می توانند نسبت به ساخت و ساز آپارتمان ها و واحدهای مسکونی به صورت انبوه در 4 تا 5 طبقه اقدام نمایند . مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان یادآور شد: قیمت زمین های این منطقه با توجه به بافت فرسوده ای که دارد بسیار ارزان و مناسب سرمایه گذاری است.
کارگر با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه ۱۲ دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشارد ، تصریح کرد: درصدد هستیم موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران را هموار کنیم.