پرونده حسابرسی شرکت پدیده شاندیز تا پایان دی به سرانجام می‌رسد

دنیای اقتصاد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از نهایی شدن فرآیند حسابرسی شرکت پدیده شاندیز خبر داد و گفت: با تکمیل گزارش حسابرسی سال ۹۴ این شرکت که قرار است نیمه دی در اختیار ما قرار گیرد، پرونده حسابرسی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت‌های تابعه آن تا همین ماه به سرانجام خواهد رسید.

بابک دین‌پرست با بیان اینکه وضعیت حسابرسی سال ۱۳۹۳ شرکت پدیده شاندیز و ۸ شرکت زیرمجموعه آن نهایی شده است، گفت: این اقدام بسیار ارزشمند که با همراهی وزارت امور اقتصادی و دارائی و سازمان حسابرسی کشور و پس از گذشت بیش از یک سال پیگیری به نتیجه رسیده است، در فرآیند تصمیم‌گیری‌های آتی شرکت نقش مهمی خواهد داشت. دین‌پرست ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده نسخه‌ای از پیش‌نویس گزارش مورد اشاره که در ابتدا توسط سازمان حسابرسی کشور و با ارائه عدم اظهار نظر تهیه و ارائه شده بود، در دوم آذر ماه امسال به منظور رفع ابهامات و اشکالات در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت که متعاقبا با برگزاری جلسات مورد نظر بین نمایندگان شرکت پدیده شاندیز و سازمان حسابرسی کشور، دلایل مورد نظر شرکت برای رفع محدودیت‌ها، ابهامات و ایرادات سازمان حسابرسی تنظیم شد و هفته گذشته در اختیار آن سازمان قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با بیان اینکه سازمان حسابرسی کشور روز چهارشنبه، ۸ دی ماه، پیش‌نویس نهایی حسابرسی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و ۸ شرکت تابعه آن را در اختیار وزارت کشور قرار داد. رئیس کارگروه ویژه پیگیری مسائل مربوط به شرکت پدیده شاندیز افزود: پیش‌نویس گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۴ مربوط به عملکرد شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت‌های تابعه آن نیز از طریق شرکت حسابرسی منتخب تنظیم و از هفته قبل آماده ارائه بوده است. از آنجائی که انتشار آن گزارش مستلزم نهائی شدن گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۳ بود لذا گزارش نهائی سازمان حسابرسی برای سال ۱۳۹۳ طی روز جاری در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت. دین‌پرست تاکید کرد: مسئولان آن شرکت نیز متعهد شدند پیش‌نویس گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۴ شرکت را نیز حداکثر تا روز چهارشنبه، ۱۵ دی ماه، برای نهائی کردن گزارش در اختیار سازمان حسابرسی کشور قرار دهند. به این ترتیب پرونده حسابرسی شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت‌های تابعه آن، تا پایان دی ماه جاری به سرانجام خواهد رسید.

پرونده حسابرسی شرکت پدیده شاندیز تا پایان دی به سرانجام می‌رسد