دانش و تجربه در سدید پنجاه ساله
امیرحسین کاوه * سدید در دی ماه 1342 در تهران متولد شد و امروز در حالی 50 سالگی او را جشن می گیریم که افتخار پایه گذاری بسیاری از صنایع استراتژیک کشور را دارد و در اقصی نقاط ایران اسلامی در حال اجرای پروژه‌های ملی برای مردم عزیز کشورش است. 50 سال کار و تلاش و بهره مند از سه نسل تلاشگران جهادی، امروز در سدید فرزندانی مشغول به کار وتولید هستند که دانش مهندسی خود را با تجربه پدری که او هم کارگر زحمت کش سدید بوده در آمیخته و رشد و بقاء و اعتلای سدید را آبرو و افتخار خود و خانواده می‌دانند.
گروه صنعتی سدید با بیش از 2000 شاغل با فعالیت مستمر و اثرگذار در رشته‌های صنعتی موردنیاز و حیاتی کشور بارها بعنوان تولیدکننده نمونه و دهها عناوین دیگر مورد تشویق و قدردانی قرار گرفته است.
مسلماً اگر سدید موفق و سودآور و در مسیر رشد و تعالی باشد آینه تمام نمایی برای دیگر علاقمندان سرمایه گذاری در کار و تولید کشور خواهد بود، این موضوع مسئولیت و بار سنگینی بر دوش کارکنان و مدیران از یک طرف و از طرف دیگر بر دوش صاحبان مناصب در دولت خواهد گذشت.
خوشبختانه تاکنون سدید به‌رغم آماده نبودن فضای کسب و کار توانسته سربلند و استوار مسیر خود را طی کنند و اکنون انتظار داریم با کمک و مساعدت مسئولین ناهمواری‌های موجود پیش رو هموار گردد و امیدوارانه منتظریم براساس سیاست‌های بسیارمهم اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شرایط فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور تسهیل و تشویق گردد. ان‌شاء الله
* معاون توسعه منابع انسانی و تشکیلات
گروه صنعتی سدید