وزیر ورزش که دیروز برای بررسی شرایط واگذاری این دو باشگاه به مجلس رفته بود، از این شکل واگذاری انتقاد داشت، زیرا شیوه‌ای که در این مصوبه پیش‌بینی شده را مانع از واگذاری دو باشگاه می‌داند. البته نارضایتی سلطانی‌فر از این روش واگذاری را دو نماینده مجلس روایت کرده‌اند. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه این فراکسیون با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به سایت وزارت ورزش گفت: «وزیر ورزش اطمینان داد از اتفاقات گذشته برای واگذاری عبرت گرفته‌اند. مهم‌ترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان واگذاری پرسپولیس و استقلال بود که سلطانی‌فر نیز به مصوبه تلفیق انتقاد داشت، زیرا این شیوه‌ای که در مصوبه تلفیق پیش‌بینی شده را مانع از واگذاری دو باشگاه می‌دانست.

فکر می‌کنم وزیر ورزش و جوانان نوید خوبی برای جامعه ورزشی داشت و تعامل خوبی با مجلس دارد؛ همچنین مشخص است که توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش است. فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزرا نشست‌های خود با مسوولان را در هر هفته کاری بلا انقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.» مهرداد لاهوتی دیگر نماینده مجلس است که درخصوص حضور وزیر ورزش در میان نمایندگان و ماجرای خصوصی‌سازی این دو باشگاه توضیحاتی داده است. این نماینده به «ایسنا» گفت: «آقای سلطانی‌فر در این نشست عنوان کرد که پیش از مصوبه دولت با آقایان جهانگیری و روحانی مشورت کرده و آنها اصرار به واگذاری استقلال و پرسپولیس دارند. ضمن اینکه خود آقای وزیر هم گفت که مصر هستم تا این کار انجام شود. وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیش‌بینی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ برای ورزش کشور گفت که این رقم بسیار کم است و از مجلس خواستند که در بودجه ۹۸ به تقویت این اعتبارات کمک کند.

آنچه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت این بود که موفقیت‌های حوزه‌ ورزش برای کشور مفید است. ضمن اینکه افزایش اعتبارات این حوزه موجب نشاط و شادی جامعه و سلامتی مردم می‌شود.» لاهوتی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی وزیر ورزش در مورد موفقیت‌های ایران در جام‌جهانی تا المپیک و جام‌‌ملت‌های آسیا اضافه کرد: «آقای وزیر همچنین گفت که درمورد کشتی نگرانی‌هایی داریم و تلاش می‌کنیم که این ورزش به جایگاه اصلی خود برگردد.» وی با بیان اینکه سلطانی‌فر درخصوص توزیع عادلانه اعتبارات دربین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد، افزود: «وزیر ورزش درخصوص ابهاماتی که درخصوص بازنشسته‌ها وجود دارد توضیحاتی ارائه کرد.»