برانکو در مورد اینکه بحث کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه مطرح شده و آیا این مساله روی ادامه کار او هم تاثیر می‌گذارد، گفت: «نمی‌دانم گرشاسبی می‌رود یا می‌ماند. خیلی وقت است این حرف‌ها را می‌شنوم. در مورد فدراسیون هم موضوعاتی از این قبیل شنیده‌ایم. نمی‌توانم در مورد مقررات داخلی ایران صحبت کنم. در ایران تغییرات خیلی زودبه‌زود انجام می‌شود. گرشاسبی به خوبی به وظایف خود عمل کرده و امور تیم را درست در اختیار گرفت اما نمی‌توانم نظری در مورد این وضعیت بدهم چراکه قوانین ایران را نمی‌دانم. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سازمان‌های بزرگی هستند و قائم به فرد نیستند. شما دیدید چند بازیکن ما رفتند با وجود این همچنان قهرمان هستیم و به فینال آسیا رفتیم.»

او انتقاد پیکان به داوری بازی را هم قبول ندارد: «به نظر من داور بیشتر به سود پیکان سوت زده است. در مدتی که در ایران بودم داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نکردند. در بازی اخیر سه آفساید برای ما پرچم زده نشد. قبل از گل ما یک خطا روی امید عالیشاه اتفاق افتاد که داور باید ۲۰ متر جلوتر خطا را اعلام می‌کرد.» برانکو در مورد اینکه این اخبار و حواشی باعث شده هواداران بیشتر در مورد آینده او نگران باشند، اظهار کرد: «فرقی ندارد مدیرعامل یا مربی چه کسی است. هدف ما کسب پیروزی در بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی است. این تعهد را در قبال هواداران به عمل رساندیم. ۴۰‌میلیون نفر پشت‌سر ما هستند و پرسپولیس یک موسسه بزرگ است.» سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه او یک قهرمانی در آسیا به هواداران بدهی دارد و اینکه می‌تواند این جام را برای آنها به ارمغان آورد، گفت: «‌این موضوع هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست. افتخار می‌کنم به نیمه نهایی رفتیم و آن‌قدر به جام نزدیک شدیم.

افتخار می‌کنم یک مراسم بسیار زیبای ورزشی را شاهد بودیم که تا به حال در آسیا اتفاق نیفتاده بود. فوتبال ایران و پرسپولیس به بهترین شکل خود را به دنیا نشان دادند. هواداران بسیار جوانمردانه رفتار کردند و حتی باخت و از دست رفتن قهرمانی را ورزشکارانه پذیرفتند.»سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود رای اعلام شده در مورد بازیکنان پرسپولیس در بازی با سایپا منصفانه نبوده است و اینکه شجاع خلیل‌زاده باید بیشتر محروم می‌شد هم این‌گونه پاسخ می‌دهد: «اگر طبق خواسته این افراد می‌خواستند رای بدهند باید‌‌ ۱۰ بازیکن سایپا را مادام‌العمر محروم می‌کردند. آیا بازیکنان ما باید به حریف اجازه می‌دادند آنها را کتک بزنند و عصبی کنند؟ اصلا نمی‌دانم چرا بازیکنان ما جریمه شدند.»