برزگر، مدافع سرسخت خادم

منصور برزگر، سرمربی سابق تیم‌ملی کشتی آزاد کاملا موافق حضور خادم در راس کادر فنی تیم‌ملی است و دلیل خود را نیز تجربه بالای او عنوان می‌کند. او به خبرگزاری تسنیم گفت: «خادم در جلسه شورای فنی تمایلی به سرمربیگری تیم‌ملی نداشت اما جمع‌بندی شورا این بود که با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی و از همه مهمتر اینکه کشتی‌گیران، خادم را به‌عنوان سرمربی قبول دارند و وی به‌بهترین نحو تیم خود را مدیریت می‌کند وی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم. وقتی برخی گزینه‌ها می‌گویند فرآیند انتخاب تیم‌های ملی را قبول نداریم یا زیرنظر شورای فنی کار نمی‌کنیم نمی‌توانند بگویند ما فرمایشی هستیم یا خادم تک‌محور است. خادم را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب کرده‌ایم و ضمن اینکه از انتخاب خود دفاع می‌کنیم و پای آن هم می‌ایستیم.»

انتقاد از عادل فردوسی‌پور

مجری برنامه فوتبالی نود در برنامه دوشنبه شب در مورد انتخاب رسول خادم به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی واکنش طعنه‌آمیزی داشت و به این ماجرا ورود کرد. عادل فردوسی‌پور در این برنامه با نشان دادن تصویری از چند نفر دور یک میز که ظاهرا شورای فنی کشتی بودند، سر رسول خادم را روی بدن تمام آنها گذاشت تا اشاره به همه‌کاره بودن او در این فدراسیون کرده باشد. همین موضوع باعث انتقاد منصور برزگر از فردوسی‌پور شد. او در این خصوص نیز گفت: «به فردوسی‌پور که تا امروز حتی یک بار هم از کنار تشک کشتی رد نشده پیشنهاد می‌کنم در مسائلی که تخصص ندارد ورود نکند و اگر می‌تواند مشکلات فوتبال را حل کند. این گله را از مسوولان صداوسیما و به‌خصوص شبکه سه سیما هم دارم که وقتی چند برنامه تخصصی کشتی در صداوسیما فعالیت می‌کند چطور فردوسی‌پور به خود اجازه می‌دهد در مسائل کشتی دخالت کند و به بزرگان کشتی توهین کند.»

دیگر خودم را کوچک نمی‌کنم

اکبر فلاح، مربی کشتی که یکی از مخالفان انتخاب مجدد خادم است تکرار انتقادات از این اتفاق را بی‌ثمر می‌داند. او در این باره به خبرگزاری فارس گفت: «اجازه بدهید دیگر دراین خصوص صحبتی نکنم، آنقدر در این سال‌ها حرف‌های تکراری زده‌ام که دیگر خسته‌ شده‌ام. احساس می‌کنم با این صحبت‌ها و انتقادات خودمان را کوچک می‌کنیم. خادم ۶ سال است به کشتی آمده و همان‌طور که در رده‌های پایه برای پشتوانه‌سازی کار می‌شد باید به مربی‌سازی هم توجه می‌کرد که اگر برنامه داشتیم الان باید حداقل ۱۰ مربی در تمام رده‌ها داشتیم تا بتوانیم کادر فنی قدرتمندی داشته باشیم درحالی‌که از همان اول تنها ۵-۶ نفر بودند و همچنان حضور دارند. در این شرایط دیگر برای مربیان سازنده انگیزه‌ای نمانده است. با بازگشت خادم به راس تیم‌ملی بزرگسالان انتظارات بالا می‌رود و باید منتظر قهرمانی در جهان و المپیک باشیم؛ حرفی ندارم و برای خادم آرزوی موفقیت می‌کنم.»