با آوان ترخیص، به‌سادگی از پیچیدگی های گمرکی عبور کنید

رپرتاژ آگهی: از طرفی ممکن است به‌ دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره روند امور اداری در گمرک ایران، هزینه مالی زیادی نیز متقبل شوید. اما آیا می‌دانید چطور ترخیص کالا آوان ترخیص پیچیدگی‌های گمرکی را برطرف می‌کند؟ آیا می‌دانید این شرکت چه خدماتی ارائه می‌کند؟ آیا می‌دانید چرا باید ترخیص کالاهای خود را به آوان ترخیص بسپارید؟

چرا ترخیص کالا با آوان ترخیص

بسیاری از کسب‌وکارهایی که برای واردات و صادرات کالا اقدام می‌کنند، نیروی لازم و زمان کافی برای ترخیص کالا و انجام تشریفات گمرکی را ندارند؛ چون استخدام نیرو نیازمند پرداخت حقوق ماهیانه است و در برخی موارد این شرکت‌ها فقط چند بار در سال واردات یا صادرات انجام می‌دهند، بنابراین استخدام نیرو در این شرایط به‌صرفه نخواهد بود.

بهترین راهکار برای این نوع کسب‌وکارها استفاده از خدمات شرکت‌های ترخیص است. ترخیص کالا با آوان ترخیص می‌تواند مزایای بسیاری برای شرکت‌ها داشته باشد؛ چون این مجموعه خدمات بسیار گسترده‌ای را در سطح ایران ارائه کرده و با وجود دفاتر متعددی که در گمرک‌های اصلی ایران دارد و نیروهای متخصصی که در اختیار گرفته است، می‌تواند برای ترخیص کالا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کند. در این شرایط کسب‌وکارها دیگر نگران ماندن بار پشت درهای گمرک نیستند و درنتیجه دیگر نیازی نیست هزینه هنگفتی برای انبارداری پرداخت کنند.

فرآیند ترخیص کالا

5 دفتر فعال در گمرک‌های اصلی ایران

دفاتر فعال آوان ترخیص در 5 گمرک اصلی ایران قرار گرفته و در هر دفتر نیروهایی مستقر هستند که هر روز برای ترخیص کالاها اقدام می‌کنند. این فعالیت روزانه باعث شده است نیروهای شرکت آوان ترخیص تجربه و تخصص بالایی در امور گمرکی داشته باشند. لازم است بدانید که آشنایی با فرایندهای پیچیده گمرک باعث می‌شود در زمان صرفه‌جویی شده و بار در سریع‌ترین زمان ممکن ترخیص شود.

زمانی‌ که بار به گمرک موردنظر می‌رسد، نیروهای آوان ترخیص با ارائه مدارک و مستندات برای انجام امور گمرکی اقدام کرده و هزینه‌های ترخیص را پرداخت می‌کنند. در این شرایط، گمرک ترخیص کالا را تأیید کرده و اجازه خروج بار را به شرکت خواهد داد. بنابراین، اگر روند کارها به‌درستی انجام شود و مدارک کامل باشد، دیگر به انبارداری که خود هزینه‌ای جداگانه برای کسب‌وکارها دارد، نیازی نخواهد بود.

شرکت آوان ترخیص به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ترخیص کالاها در مناطق مهم گمرکی ایران دفاتر متعددی دارد که به شرح زیر هستند.

دفاتر ترخیص آوان ترخیص در گمرک‌های ایران

  • ترخیص کالا از گمرک شهریار در تهران؛

  • ترخیص کالا از گمرک خرمشهر؛

  • ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی؛

  • ترخیص کالا از گمرک بوشهر؛

  • ترخیص کالا از گمرک بندر امام خمینی.

خدماتی کامل شامل ثبت سفارش تا ترخیص کالاها

یکی از مهم‌ترین خدماتی که آوان ترخیص به هموطنان و تجار ارائه می‌کند، پکیجی کامل از خدمات شامل ثبت سفارش کالاها تا ترخیص است. بنابراین، این مجموعه تنها ترخیص کالاها را انجام نمی‌دهد، بلکه مجموعه‌ای کامل از خدمات برای واردات و صادرات انواع کالاهای مجاز را ارائه می‌کند.

بسیاری از کسب‌وکارهایی که برای واردات یا صادرات کالایی اقدام می‌کنند، با مراحل آن آشنا نیستند. در این شرایط ممکن است این مجموعه‌ها حتی به کارت بازرگانی نیز دسترسی نداشته باشند تا بتوانند برای ثبت سفارش و ثبت اظهارنامه گمرکی اقدام کنند.

این شرکت با تکیه بر نیروهای متخصص و حرفه‌ای و با سال‌ها سابقه در این زمینه می‌تواند ثبت سفارش، امور اداری و تشریفات گمرکی و ترخیص کالاها را با قیمتی مناسب و رقابتی انجام دهد.

ترخیص سریع و به‌موقع

یکی از خدماتی که آوان ترخیص را از دیگر شرکت‌های مشابه متمایز می‌کند، ترخیص سریع و ‌بموقع به دلیل دسترسی به امکانات، زیرساخت‌ها و نیروهای خبره‌ای است که سال‌ها در گمرک‌های ایران فعالیت داشته‌اند. در این شرایط، کسب‌وکارها دیگر نگران پرداخت جریمه برای مدت‌زمان اضافی باقی‌ماندن بار در انبارهای گمرک نخواهند بود و از طرفی بارهای حساسی مانند دارو سریعاً ترخیص خواهند شد. بنابراین نه‌تنها کالاها در سریع‌ترین زمان ترخیص می‌شوند، بلکه در هزینه‌های ترخیص نیز صرفه‌جویی می‌شود که از هر لحاظ به‌ نفع کسب‌وکار است.

شرکت ترخیص کالا

خدمات ارائه کارت بازرگانی با سقف بالا

بسیاری از شرکت‌هایی که برای واردات یا صادرات کالایی اقدام می‌کنند، ممکن است کارت بازرگانی معتبر و فعال نداشته باشند. در این شرایط، شرکت آوان ترخیص به آن‌ها خدماتی شامل کارت بازرگانی با سقف بالا را ارائه خواهد کرد. بنابراین، دیگر نیازی نیست کسب‌وکارها مدت‌زمانی طولانی را صرف دریافت کارت بازرگانی کرده و می‌توانند به‌جای صرف زمان برای گرفتن کارت بازرگانی، به امور فروش و گسترش کسب‌وکار خود بپردازند.

عبور از پیچیدگی‌ها و سختی‌های ترخیص کالا با آوان ترخیص

این مطلب به‌صورت کلی، چرایی استفاده از خدمات شرکت آوان ترخیص را بررسی کرده است؛ چون بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا و حتی قدیمی نیازمند دریافت خدماتی کامل و جامع هستند که نه‌تنها فرایندهایی مانند انجام تشریفات گمرکی و ترخیص، بلکه خدماتی مانند ثبت سفارش و امور اداری گمرک و انبارداری را نیز انجام دهد. با توجه به مواردی که در این مطلب بررسی شدند، مشخص شد که ترخیص کالا با آوان ترخیص نه‌تنها از لحاظ مالی بلکه از نظر زمانی نیز برای کسب‌وکارها به‌صرفه خواهد بود. بنابراین برای دریافت خدماتی کامل و ویژه برای ترخیص سریع کالاهای ارزشمند خود فرصت را از دست ندهید و از آوان ترخیص مشاوره دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.