با پربارترین گردو جهان آشنا شوید!!!

رپرتاژ آگهی: اما نه هر نهال گردویی.. اگر به دنبال نهالی با باردهی صعودی، ثمره درشت و با کیفیت و توانمندی فوق العاده برای رسیدن به درآمدهای کلان و میلیاردی هستید فرصت طلایی خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال، این رقم فوق العاده زود بازده و پربار را از نهالستان رویال نهال از دست ندهید.

نهال گردو ژنوتیپ رویال نژادی حاصل پیشرفت و فناوری در دنیای مدرن کشاورزی است. اگرچه احداث باغ گردو سرمایه‌گذاری چند منظوره است که از چندین منابع مختلف مانند محصول، چوب، پوست سبز و چوبی و.... آن می‌توان به درآمدزایی بی‌نظیر رسید اما این مسیر کم چالش و بی دردسر نیست. چندین سال انتظار برای بلوغ نهال و باردهی اقتصادی، وجود آفات و بیماری‌ها، پایه بلند بودن ارقام، رسیدگی‌های پرهزینه و میانگین باردهی پایین اکثر نژادهای گردو باعث شده هر باغداری نتواند راندمان تولید ۱۰ تنی و درآمدهای ۵ میلیاردی را تعجب کند.

نهال گردوی ژنوتیپ رویال رقمی پایه کوتاه، زود بازده از سال اول کاشت و نژادی با قدرت باردهی فوق العاده است  که قادر به تولید ۱۰ تن گردوی پوست کاغذی، با مغزی پرچرب و سنگین است که رسیدن به درآمدهای چند میلیاردی و حتی ارزآوری حاصل از صادرات محصول را عاید هر باغداری می‌کند. هر نهال گردویی بسته به شرایط اکوسیستمی و اقلیمی منطقه می‌تواند رشد و نمو حداکثری خود را ارائه کند مضاف بر اینکه اکثر ارقام نهایتا تا ۵ الی ۶ تن بسته به رقم باردهی دارند. اما این میزان باردهی قابل قیاس با راندمان تولید ۱۰ تنی نهال گردوی ژنوتیپ رویال نیست، سوای اینکه ژنوتیپ رقمی برای تمامی اقلیم‌هاست و محدودیت کاشت ندارد.

اگر درصدد بیشترین بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری، محصولاتی بازارپسند، پرتناژ و منبع درآمد میلیاردی هستید در ادامه با ما برای شناخت بهتر ژنوتیپ رویال همراه باشید.

Picture3

مقایسه ای جذاب بین نهال ژنوتیپ رویال و  چندلر، فرنور و ارقام ایرانی

ضرب المثل هر گردی گردو نیست مصداق بارزی برای نهال‌های گردو از نظر سوددهی، باردهی و درآمدزایی است. اگرچه منطقه کاشت و شرایط رسیدگی باغدار می‌تواند درصد باردهی نهال گردو را ارتقا دهد اما در نهایت این خصوصیات ژنتیکی نهال گردو است که تناژ باردهی و کیفیت محصول نهایی را تعیین می‌کند. به جرات می‌توان گفت نهال گردوی ژنوتیپ رویال در قیاس با نژادهای خارجی مانند چندلر، فرنور، پکان یا ارقام بومی و ایرانی مانند تویسرکان، دماوند، خوشه‌ای و ....یک سر و گردن بالاتر است. برای درک بهتر این برتری و تمایز باید بدونید که:

  1. اکثر ارقام ایرانی نهال‌های پایه بلند هستند که دارای باردهی نهایی ۳ الی ۵/۳ تن در هکتار هستند، اما نهال ایرانی ژنوتیپ رویال رقمی بومی اما پایه کوتاه است که به دلیل انجام اصلاحات ژنتیکی و افزایش نقاط قوت دارای ثمر دهی ۱۰ تن در هکتار است.

  2. اکثر محصولات ارقام ایرانی گردوهای ریز، غیر یکنواخت با پوست سنگی هستند اما محصول نهال ژنوتیپ رویال گردویی پوست کاغذی با  ۷۵ درصد مغز سنگین است.

  3. نهال‌های چندلر،  فرنور، هارتلی، هاوارد و پکان از جمله رقم‌های وارداتی هستند که اگرچه پایه کوتاه، پربار، مقاوم و زود بازده هستند و از این حیث با نهال ژنوتیپ برابری می‌کنند اما نهایت باردهی آنها ۵ الی ۷ تن در هکتار است در صورتی که این باردهی قابل قیاس با تولید ۱۰ الی ۱۲ تنی ژنوتیپ نیست.

  4. اما صبر کنید امتیازات نهال گردوی ژنوتیپ محدود به باردهی و پایه کوتاه بودن آن نیست دیگر رقم‌های ایرانی و وارداتی اکثراً نیاز به کاشت رقم افشان دارند در حالی که ژنوتیپ رویال درختی تک پایه و خود بارور است که شاتون‌های نر و ماده آن همزمان و برروی یک پایه تشکیل می‌شود. این خود بارور بودن باعث شده محصولات تولیدی کاملاً مشابه، یک اندازه، بازار پسند و یکنواخت باشد.

  5. نهال‌های ایرانی مانند تویسرکان مناسب کاشت برای مناطق معتدل هستند یا رقم‌های مانند چندلر و فرنور نهایتاً تا ارتفاعات ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ جوابگو بوده و در مناطق مرتفع و کوهستانی دچار سرمازدگی می‌شود. یا رقمی مانند پکان به دلیل زودگل بودن تنها مختص به مناطق  گرمسیری است اما نهال گردوی ژنوتیپ رویال بدون محدودیت کاشت از ارتفاعات ۱۰۰ تا ۳۲۰۰ متری در اکثر مناطق قابلیت کشت داشته و در برابر سرمای زیر ۳۰ درجه و گرمای بالای ۴۵ درجه نیز مقاوم است.

  6. محصولی که نهال ژنوتیپ رویال تولید می‌کند دارای  ۷۵ درصد مغز پرچرب است در حالی که   نهال‌های وارداتی مانند چندلر و فرنور دارای ۶۰ درصد مغز هستند. رقم‌های ایرانی هم که به مراتب دارای محصولی ریزتر با مغزی کمتر هستند.

  7. پس در نهایت درآمد و سوددهی ۵ میلیاردی که با راندمان تولید ۱۰ تنی و مغز ۷۵ درصدی می‌توان از نهال گردوی ژنوتیپ رویال به دست آورد با هیچ رقم بومی ایرانی یا خارجی قابل دستیابی نیست.

Picture4

ویژگی‌های بی نظیر بهترین نهال گردو

 بهترین مناطقی که هر باغداری می‌تواند با کاشت نهال گردو از آن بیشترین بهره‌وری را داشته باشد مناطق معتدل، نیمه سردسیر و کوهستانی است. اما معضلی که در مناطق سردسیر و کوهستانی وجود دارد، افت نابهنگام دما و رخدادهایی مانند یخبندان و سرمازدگی هستند که باغات گردو را با چالش‌های متعدد مواجه می‌کند. نهال گردوی ژنوتیپ رقمیه که نیاز آبی بسیار کمی داشته و به دلیل توانمندی بالا در برابر گرمای ۴۵ درجه برای مناطق نیمه گرمسیر، خشک و گرم مناسبه، سوای اینکه در مناطق کوهستانی که بیشتر نهال‌ها دچار یخ زدگی می‌شوند این رقم به دلیل دیرگل بودن و مقاومت به سرمای زیر ۳۰ درجه توانسته چالش‌هایی مانند سرمازدگی و خسارت‌های بالا رو حذف کند.

از شاخصه‌های بی‌نظیری که باعث شده نهال گردوی ژنوتیپ رویال این روزها تحولی نوین در حوزه باغداری و رقمی محبوب بین باغداران برای رسیدن به منابع ثروت و راز موفقیت باشد عبارتند از؛

  • دیرگل بودن و مصونیت از سرمازدگی گل‌ها، جوانه‌ها و سرشاخه‌ها و خسارات ناشی از نوسانات دمایی

  • عمر مفید بالای ۱۰۰ سال با باردهی متناوب و توانمندی بالا در برابر بیماری‌ها و آفات

  • زود بازده بودن و باردهی نوبرانه از سال اول کاشت و باردهی تجاری از سال سوم

  • هزینه‌های رسیدگی پایین به دلیل توانمندی بالا در برابر تنش‌های دمایی، محیطی و تهاجمی

  • مغز گردوی با کیفیت، درشت، پرچرب، سفید با طعمی عالی و پوستی نازک

  • باردهی فوق العاده ۱۰ تن در هکتار و باردهی در شاخه‌های جانبی و انتهایی

  • افزایش تراکم کاشت به دلیل پایه کوتاه بودن و خود بارور بودن و عدم نیاز به کاشت نوع گردافشان

خرید نهال

خرید نهال گردوی ژنوتیپ اصل و لیبل دار فقط در رویال نهال

مسلماً با این مزیت‌ و قابلیت‌های فوق العاده نهال ژنوتیپ رویال، طبیعیه که شما به عنوان یک باغدار حرفه‌ای یا هوشمند بخواهید هزینه و سرمایه خود را صرف خرید این نهال پربار و زود بازده و تجاری کنید. همیشه مشت نشانه خرواره!!! شما می‌توانید قبل از خرید نهال گردو با مراجعه وب سایت نهالستان رویال نهال و مشاهده باغ مادری ژنوتیپ، خصوصیات و باردهی اعجاب انگیز آن، مطمئنانه این نژاد ثروت آفرین را خریداری کنید. تنها مرجع اصلی تولیدی ژنوتیپ رویال مجموعه رویال نهال است که در کنار خرید مطمئنانه نهال گردو با لیبل اصالت، ضمانت سلامت و گواه عاری از بیماری می‌توانید در طول احداث باغات خود در هر مرحله‌ای به طور رایگان از مشاوره‌های تخصصی مهندسان این مجموعه بهره‌مند شوید.همین الان با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://royalnahal.com/nahal-gerdo.html

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.