ورود نسخه امارات گوشی باند به بازار ایران

رپرتاژ آگهی : شرکت داریا همراه، پاییز امسال نسخه جدیدی از گوشی باند را به بازار کشور عرضه کرد. این نسخه جدید که با نام نسخه امارات شناخته می‌شود، فقط دارای تغییرات ظاهری است و از لحاظ سخت‌افزاری، هیچ تغییراتی نسبت به گوشی باند که مرداد ماه سال گذشته وارد بازار شد، ندارد.

اولین تغییر نسخه امارات گوشی باند، رنگ‌ آن است. این گوشی‌های جدید در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند. این دو رنگ جدید، به دلیل براق شدن شیشه پشت گوشی، جلوه بسیار خاص‌تری به گوشی‌های باند بخشیده است. از دیگر تغییرات ظاهری نسخه امارات گوشی می‌توان به حذف شدن لوگوی باند از پشت آن اشاره کرد. همچنین لوگوی داریا که در نسخه‌های قبلی باند ابعادی بزرگ داشت و در پشت گوشی مشخص بود، بازطراحی و کوچک‌تر شده است و به بخش پایینی منتقل شده است.

اما جعبه و متعلقات درون آن در نسخه امارات باند نیز باز طراحی شده‌اند. جعبه این دو گوشی، نسبت به رنگی که می‌خرید متفاوت است (رنگ مشکی دارای جعبه مشکی و رنگ سفید دارای جعبه سفید است) و طراحی روی جعبه نیز به عبارت «پیوندی میان ماست» (شعار تبلیغاتی گوشی باند) مزین شده است. دفترچه‌های راهنما نیز با زبان طراحی جدید گوشی‌های نسخه امارات باند، باز طراحی شده است.

گوشی باند، یک گوشی میان‌رده خوش قیمت است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد. این گوشی هوشمند اندرویدی، با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و AMOLED خود، به یک گزینه بسیار خوب برای دیدن فیلم و سریال تبدیل شده است.

دوربین سه‌گانه باند با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و با کمک هوش مصنوعی،‌ به شما کمک می‌کند که لحظات خاطره‌انگیز خود را با کیفیت بالا ضبط کنید و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی، می‌تواند تمامی عکس‌ها و ویدیوهای شما را بدون هیچ مشکلی در خود ذخیره کند؛ هم‌چنین پردازنده مدیاتک ۷۰۵۰ گوشی به همراه ۸ گیگابایت رم، خیال شما را از بابت اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید راحت می‌کند.

از ویژگی‌های جذاب دیگر گوشی هوشمند باند، پشتیبانی از سرویس‌های بر پایه Web3.0 است که به کاربران گوشی اجازه درآمدزایی در قالب امتیازهای وفاداری را می‌دهد. این امکان از طریق نرم افزار Daria Wallet (کیف پول داریا) میسر شده است. کاربران با استفاده از سرویس‌هایی مانند Own2Earn و Sell2Earn می‌توانند امتیاز وفاداری داریوم و از طریق استفاده از سرویس Validate2Earn امتیاز وفاداری مالتیوم کسب کنند و از این امتیازها برای دریافت خدمات مختلفی که توسط شرکای تجاری داریا ارائه شده است، استفاده کنند.

در آینده‌ای بسیار نزدیک قابلیت‌های جدید و جذابی برای خرید از پلتفرم‌های خارجی از طریق داریا باند میسر خواهد شد. برای مطلع شدن از زمان در دسترس قرار گرفتن این امکانات، می‌توانید اینستاگرام داریا را دنبال کنید.

گوشی باند کلیه استانداردها و تست‌های امنیتی و عملکردی را که در حدود چهار میلیون تست (شامل VTS، GTS، STS و CTS) است را در بستر Compatibility Test Suite جهت ارایه خدمات موبایل گوگل (GMS) با موفقیت گذرانده است. سیستم عامل این گوشی،‌ DariaOS نام دارد که بر پایه اندروید ۱۴ عرضه شده است. این گوشی تا ابتدای نسخه هفتم DariaOS (اندروید ۱۶) بروزرسانی خواهد شد و به مدت ۵ سال نیز بروزرسانی‌های امنیتی گوگل را دریافت خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.