خرید نهال انگور یاسین، رقمی خاص و متفاوت با طعم شیرین از عراق تا ایران

رپرتاژ آگهی: نهالی که در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و باردهی بالایی هم دارد. می توانید از برداشت آن به سود دلخواهتان برسید. نهال انگور در قیاس با دیگر میوه ها نگهداری آسانی دارد و به لطف شیوه های نوین باغداری می توانید به صورت داربستی هم آن را کشت کنید. با این روش در حداقل متراژ می توانید حداکثر بازدهی را داشته باشید. از اینر و اگر زمین شما متراژ کمتری هم داشته باشد می توانید آن را به یک باغ پر محصول تبدیل کنید. حالا اگر میوه این باغ جزو رقم های خارجی و وارداتی باشد که تا به امروز محصول آن را کمتر کسی دیده و با فروش آن در بازار حسابی می توانید پول پارو کنید!

انگور یاسین، خاص ترین نهال کشور

ما این تضمین را به شما می دهیم که انگور یاسین حبه هایی درشت تر از آن ها دارد. این نهال تناژ باردهی بالایی هم دارد و از همان سال های اول کشت به بار می نشیند و می توانید محصول آن را برداشت کنید. طعم شیرین و لذیذ آن هم قابل وصف نیست. باید آن را امتحان کنید. میوه ای بسیار آبدار و شیرین که اگر بگوییم طعم بهشت می دهد اغراق نکرده ایم.

نهال انگور یاسین

این رقم اصلاح شده است یا پیوندی؟ می توان آن را تکثیر کرد؟

این نهال که به عنوان هدیه از عراق به نهالستان یاسین نهال راه یافته رقمی اصلاح شده است که به صورت قلمه تکثیر شده و امروزه شما می توانید هر تعداد از آن را که می خواهید کشت کنید و در باغ خود داشته باشید. این نهال اصلاح شده ارتفاع قدی زیادی ندارد و برداشت میوه آن بسیار آسان است. هم به صورت خوابیده و هم به شکل ایستا میتوانید آن را کشت نمایید. شما می توانید بعد از خرید این نهال و اطمینان از اینکه در زمین شما جواب می دهد، خودتان هم از نهال ها قلمه بزنید و آن ها را تکثیر کنید. با این ترفند به راحتی در کوتاه ترین زمان یک باغ پر محصول و سود آور داشته باشید.

نهال انگور یاسین با اقلیم ایران سازگاری دارد؟ در کدام مناطق می توان آن را کشت کرد؟

کشور عراق در همسایگی ایران قرار داشته و شرایط اقلیمی مشابهی با کشور دارد. از این رو می توانید این نهال را به راحتی در ایران هم کشید. البته یک سری نیاز های سرمایی و... دارد که باید آن را تامین کنید. نهال انگور یاسین هم مانند دیگر نهال های انگور بسیار مقاوم است. نکته ای که وجود دارد میزان آبدهی آن است. این رقم به خاطر حبه های درشت نیاز به ابیاری بیشتری دارد. باید به صورت هفتگی یا حداقل دو هفته یکبار ان را ابیاری کنید. البته این در مواقعی است که بخواهید در یک زمین پر آب آن را کشت کنید. در غیر این صورت می توانید به صورت دیم هم آن را کشت کنید. البته در سال اول باید نیاز آبی آن را تامین کنید تا از گیرایی نهال اطمینان حاصل کنید. در کنار آبیاری باید کوددهی و تقویت نهال را هم در نظر بگیرید.

نهال انگور یاسین

این میوه را می توان در کنار دیگر نهال های انگور یا میوه ها کشت کرد؟

پاسخ به این سوال مثبت است. هیچ مشکلی برای درختان و میوه های شما پیش نمی آید. می توانید آن را همراه با دیگر نهال های انگور و حتی درختان میوه کشت کنید. البته باید فاصله کشت 2 *3 را برای آن رعایت کنید. البته این فاصله با توجه به شکل زمین، نوع کاشت و همچنین سن نهال و دیگر عوامل می تواند متفاوت باشد.

بهترین خاک برای انگور یاسین کدام است؟

خاک های شنی و لومی بهترین گزینه برای کاشت نهال های یاسین است. چرا که ریشه ها می توانند به آسانی نفس بکشند. همینطور مواد معدنی مورد نیاز خود را تهیه کنند. فراموش نکنید که هر نوع خاکی باید زهکشی شود تا بتوانید نهال در آن کشت کنید. خاک های زهکشی شده نرم تر هستند و قدرت نفوذ آب و اکسیژن و همینطور کودهای تقویتی در آن بیشتر است. این نکته را هم در نظر بگیرید که خاک مناسب برای انگور یاسین باید ph بین 6 و 7 داشته باشد. یعنی نه خیلی قلیایی باشد و نه خیلی اسیدی تا بتوانی بهترین برداشت را از آن داشته باشید.

اگر از میزان قلیایی و اسیدی بودن خاک منطقه تان هم اطلاع ندارید، می توانید با یک آزمایش خاک ساده متوجه این موضوع شوید تا اقدامات لازم را برای تقویت و بهبود خاک انجام داده و در نهایت یک تاکستان حرفه ای داشته باشید که در کم ترین زمان شما را به سود دلخواهتان خواهد می رساند.

برای تقویت خاک هم می توانید از ترکیباتی با مواد آلی، کمپوست، کود حیوانی پوسیده و همچنین برگ های پوسیده استفاده کنید. هرچه خاک شما حاصلخیز تر باشد، بی شک رشد نهال بیشتر بوده و سریع تر به بار می نشیند. همچنین میزان باردهی آن هم بیشتر می شود که تاثیر مستقیمی بر روی سود نهایی شما خواهد داشت. این نهال از نظر نوع خاک بسیار شبیه به نهال انگور بی دانه سفید می باشد و می توانید در مناطق مختلف ایران آن را کشت کنید. 

نهالستان یاسین

قیمت نهال انگور یاسین چقدر است؟

برای چنین انگور رویایی هرچقدر هزینه کنید، ارزشش را خواهد داشت. اما نگران نباشید چرا که با قیمت بسیار مناسبی در نهالستان یاسین نهال به مدیریت مهندس سعادت به فروش می رسد و می توانید به راحتی آن ها را کشت کنید. قیمت این نهال بسته به تعداد سفارش شما متفاوت است. می توانید برای استعلام قیمت و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما از صفر تا صد احداث تاکستان همراه شما هستیم تا به یک درآمد ایده آل با سرمایه گذاری اصولی برسید.

شماره تماس برای مشاوره و خرید: 09375091806

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.