باغدارانی که میخواهند درآمد میلیاردی داشته باشند بخوانند

رپرتاژ آگهی: ایران با تولید ۳۸۵ هزار تن گردو در سال سومین تولید کننده برتر در جهان بوده و از حیث سطح زیر کشت نیز رتبه چهارم را پس از چین، آمریکا و ترکیه از آن خود کرده است. همه ما میدونیم که کشاورزی و باغداری اصلی‌ترین حوزه‌ها در تامین امنیت غذایی جامعه هستند. در این بین، پرورش گردو و بهره‌برداری از باغات آن از جمله تجارت‌های سودآور با درآمدهای کلان میلیاردی است. حالا اگر تمایل دارید به صورت حرفه‌ای روی نهال گردو سرمایه‌گذاری کنید و در عرض چندین سال به باغداری میلیاردر و نمونه تبدیل شوید در ادامه با ما همراه باشید.

نهال گردو بکار و پول پارو کن، اما نه هر گردویی!!!

اگرچه باغات گردو به عنوان انبارهای طلا و میوه آن به عنوان گوهرهای سبز شناخته می‌شوند اما در این میان بسیارند، باغدارانی که به دلیل کاشت رقم‌های نامناسب، محلی و دیر بازده، با نهال‌های رنجور و ضعیف، با باردهی پایین و بازدهی دیر هنگام آنها مواجه بوده و از باغبانی تقریباً دل زده شده‌اند!! داشتن باغات تجاری گردو مستلزم در نظر گرفتن سن بازدهی اقتصادی رقم، میزان باردهی و احتساب درآمد بر اساس تورم سالانه است.

 لذا انتخاب نهال‌های ژنوتیپ و اصلاحی زودبازده ( مانند نهال گردو رویال) یکی از استراتژی‌های هوشمندانه برای رسیدن به توجیه اقتصادی بالا و درآمدزایی کلان از نهال گردو است. با گسترش صنعت کشاورزی و تحولات نوین، اصلاح و تغییراتی بر روی ارقام گردو شکل گرفته و نقاط قوت آن ارتقاء یافته است. سرمایه‌گذاران برای داشتن درآمدهای میلیاردی می‌توانند نهال‌های اصلاحی و ژنوتیپ مانند نهال رویال( تیپ ۷) چندلر، فرنور، هارتلی، کانادایی و ...را انتخاب کنند و از سال‌های اولیه کاشت باردهی آن را مشاهده کنند.

مضاف بر اینکه به جای هزینه بر روی نهال‌های بذری و برداشت نهایتا ۲ الی ۳ تن بار،  محصولات ۷ الی ۱۱ تنی در هکتار برداشت کنند.

Picture2

میلیاردر شدن با پرورش نهال گردو، ادعا یا واقعیت؟؟؟

از میان محصولات کشاورزی و باغی، گردو به دلیل توجیه اقتصادی بالا، هزینه‌ها و چالش‌های پرورشی کم، بازارهای فروش گسترده و خاصیت غذایی و دارویی، به عنوان محصول استراتژیک جهت سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید. با یک حساب سرانگشتی ساده و نگاهی به قیمت گردوی خشک ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومانی گردو در بازار، به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که پرورش نهال گردو و میلیاردر شدن نه تنها ادعا و تصور واهی نیست، بلکه واقعیتی ملموس و تجربه شده است که بسیاری از باغداران توانسته‌اند به آن دست یابند.

به بیانی ساده‌تر چنانچه باغداری نهال‌های پر بازده، زود بازده و پرباری مانند ژنوتیپ رویال، چندلر، فرنور و ... را مورد کشت قرار دهد، با توجه به پایه کوتاه بودن این نهال‌ها و امکان افزایش تراکم کاشت، با احتساب کشت ۲۸۰ اصله نهال گردو و باردهی ۷۰ الی ۸۰ کیلوگرمی این نهال‌ها از سال ششم کاشت و در نظر گرفتن قیمت تقریبی ۳۰۰ هزار تومانی گردوی خشک در بازار می‌توان به راحتی درآمدی بالغ بر ۵/۳ الی ۴ میلیارد را از باغات گردو به دست آورد. کما اینکه در کنار مغز گردو، می‌توانید حتی از چوب گردو، پوسته سبز، خشک و برگ آن نیز درآمدزایی کنید. چه چیزی فوق العاده‌تر از این …

Picture3

برداشت ثروت از انبارهای طلا، با بهترین نهال‌های گردو

باغ  گردو از جمله طرح‌هایی با بازدهی اقتصادی بالا محسوب می‌شوند مضاف بر اینکه امروزه تنوع ارقام نهال گردو باعث شده در هر اقلیمی با هر شرایط بتوان با کاشت این محصول علاوه بر درآمدزایی میلیاردی اشتغال زایی نیز ایجاد کرد. اما در رابطه با محاسبه درآمد نهایی باغ عوامل تاثیرگذاری مانند بازدهی نهال، باردهی، طول عمر، مقاومت و هزینه‌های رسیدگی بسیار دخیل هستند. در نتیجه هر نهال گردویی نمی‌تواند باغداران را به ثروت و درآمد میلیاردی برساند. به جرات می‌توان گفت نهال‌های زیر بهترین ارقام نهال گردو برای رسیدن به انبارهای طلا هستند‌.

۱. نهال گردو ژنوتیپ رویال (تیپ ۷)

نهال گردوی ژنوتیپ رویال، نهالی ایرانی و اختصصاصی نهالستان رویال نهال است که با باردهی انفجاری ۸ الی ۱۰ تن در هکتار، بازدهی زود هنگام از سال اول کاشت، رقمی دیرگل مناسب برای کاشت در مناطق کوهستانی سردسیر از ارتفاعات ۳۰۰ تا ۳۲۰۰ متری است.

این رقم خودگرده افشان بوده و دارای باردهی قابل توجهی در کنار مقاومت فوق العاده به سرمای زیر ۳۰ درجه و گرمای ۴۵ درجه است.  میوه گردوی رویال درشت،  کشیده، با مغز سفید ۷۵ درصد چربی، از جمله گردوهای بازار پسند و صادراتی است. این رقم نهالی پایه کوتاه بوده و باعث ارتقاء تراکم کاشت شده و علاوه بر رقم های سنتی و بذری نسبت به ارقام وارداتی نیز سرآمد است.

۲. نهال گردو چندلر پیوندی

دومین نهال گردوی پربار و محبوب نهال گردوی چندلر پیوندی، رقمی آمریکایی، دیرگل، مناسب برای مناطق معتدل و نیمه کوهستانی است. این رقم قابل کاشت در ارتفاعات ۰ تا ۱۵۰۰ متری بوده رقمی زود بازده از سال دوم کاشت، با مغز گردوی درشت با کیفیت مرغوب با ۶۰ درصد مغز است. این رقم علیرغم پایه کوتاه بودن خود بارور نیست. چندلر مقاومت خوبی در برابر کم آبی و سرما داشته و نسبت به سرمای ۳۰ درجه و گرمای ۴۰ درجه نیز مقاوم است و راندمان تولید آن در هر هکتار می‌تواند بین ۶ الی ۷ تن باشد.

۳. نهال گردو فرنور پیوندی

سومین نهال گردوی تجاری، رقم گردوی فرنور پیوندی متعلق به کشور فرانسه است. این رقم دیرگل‌ترین و مقاوم‌ترین رقم به سرما مناسب کاشت در مناطق سردسیری است که می‌تواند علاوه بر استقامت در سرمای زیر ۳۰ درجه نسبت به گرمای ۴۵ درجه نیز مقاوم باشد. ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متری مناسب کاشت این رقم زود بازده، دیر برگ ده، دیر خزان و پربار است. این رقم نیاز به گرده افشان داشته و دارای عمر اقتصادی بالا با راندمان تولید ۷ تن در هکتار است.

۴. نهال گردو کانادایی

نهال گردوی کانادایی از دیگر ارقام دیرگل مناسب کاشت در ارتفاعات ۰ تا ۲۵۰۰ متری از سطح دریاست که مقاومت فوق العاده‌ای به سرما و یخبندان داشته  و از جمله رقم‌های دیر برگده، زود بازده پربار و خودگرده افشان با مغز بالای ۶۵ درصد است. که می‌تواند از سال ششم در هر هکتار ۸ تن باردهی داشته باشد.

Picture4

با خرید نهال گردو از رویال نهال، در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارید؟!!!

مسلماً هرگونه اهمال و کم توجهی در رابطه با انتخاب نهال مناسب، کاشت و پرورش آن می‌تواند درصد بازدهی، درآمد و سود نهایی باغات را تحت تاثیر قرار دهد. پس اگر خواهان نهال‌های زود بازده، مقاوم، پربار با عمر اقتصادی بالا و کیفیتی درجه یک و تضمین شده هستید، با رویا ل نهال در ارتباط باشید. شما در مجموعه بزرگ و قدمتدار رویال نهال می‌توانید بهترین ارقام نهال گردو را در کنار رقم اختصاصی این مجموعه یعنی نهال گردوی رویال

  • با گواهی عاری از آفات

  •  شناسنامه

  •  لیبل اصالت

  • تضمین کیفیت و سلامت

  •  با متعادل‌ترین قیمت به دلیل حذف واسطه‌ها خریداری کنید.

علاوه بر اینکه  پرورش نهال گردو بسیار پرچالش و دارای حساسیت است که می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی رایگان کارشناسان رویال نهال  و راهکارهای نوین با کمترین دردسر بهترین باغات تجاری  گردو را ایجاد کنید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت اطلاعات بیشتر و خرید نهال گردو به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://royalnahal.com/nahal-gerdo.html

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.