«صندوق اهرمی نارنج» با ٪۱۱.۱۷ بالاترین بازدهی در رشد اخیر بورس را کسب کرد

رپرتاژ آگهی: در مدت مشابه یعنی ۲۴ شهریور تا ۳ مهر، «صندوق اهرمی نارنج» با ٪۱۱.۱۷ بالاترین بازدهی را در میان کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری داشت. صندوق اهرمی نارنج با توجه به ضریب اهرم خود و همچنین مدیریت حرفه‌ای پرتفوی می‌تواند در روند صعودی بازار بازدهی بالاتری در مقایسه با سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری کسب کند.

صندوق اهرمی نارنج طی ۳ ماه فعالیت خود ۱۲ درصد هزینه‌ مالی بابت واحد‌های عادی پرداخت کرده و میانگین ضریب اهرم این صندوق ۱.۷ بوده است. در این مدت NAV صندوق نارنج ۴درصد بالاتر هزینه مالی پرداخت شده بازدهی ساخته است که نشان می‌دهد عملکرد پرتفوی سهام نارنج خوب بوده است.

استراتژی بازار‌گردانی صندوق اهرمی نارنج نزدیک بودن قیمت به NAV صندوق است و این صندوق همواره کم‌ترین میزان حباب را خواهد داشت.

صندوق اهرمی نارنج جدیدترین صندوق مجموعه ترنج است که ۸ صندوق سرمایه‌گذاری ETF تحت مدیریت دارد که صندوق‌های سرو، زیتون، تمشک و افران از شاخص‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه است. برای دریافت مشاوره رایگان و شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق می‌توانید به سایت «صندوق اهرمی نارنج»  مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.