علیرضا نجار‌پور: صندوق اهرمی نارنج، ۲ تیر پذیره‌نویسی می‌شود / حباب صفر اهرمی نارنج در پذیره‌نویسی ۱۰ تا ۲۰ درصد به نفع سرمایه‌گذار است

رپرتاژ آگهی: علیرضا نجارپور، مدیر صندوق اهرمی نارنج، گفت: پذیره‌نویسی صندوق اهرمی نارنج شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ انتخاب شد چرا که براساس تحلیل‌ها این مقطع زمانی می‌تواند بهترین زمان سرمایه‌گذاری در یک صندوق اهرمی جدید باشد. 

ازمیان اخبار؛ نحوه شرکت در پذیره‌نویسی صندوق اهرمی نارنج

وی افزود: بازار‌ سهام بعد از حدود ۱۴ ماه ریزش هم‌اکنون در محدوده قیمتی ارزنده‌ای قرار گرفته و سهم‌ها P/E خوبی دارند. افزایش دامنه نوسان معاملات بورس از شنبه ۹ تیر نیز خبر خوبی برای بازار سهام است.

این تحلیل‌گر ارشد سهام، تاکید کرد: صندوق اهرمی مزیت دریافت اعتبار(همان ضریب اهرم) را برای همه سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. مزیت اعتبار صندوق‌های اهرمی موجب شده قیمت این صندوق‌ها روی تابلو حباب داشته باشد ولی در پذیره‌نویسی صندوق اهرمی نارنج فرصت سرمایه‌گذاری بدون حباب و با‌ ارزش اسمی فراهم است که ۱۰ الی ۲۰ درصد به نفع سرمایه‌گذاران است.

مدیر صندوق اهرمی نارنج‌، گفت: در صندوق اهرمی نارنج به جز انتخاب سهام خوب برای چینش پرتفوی، به بهینه سازی ضریب اهرم نیز توجه ویژه‌ خواهیم داشت و ضریب اهرم را بسته به شرایط بازار کم و زیاد خواهیم کرد تا حداکثر بازدهی ممکن را برای سرمایه‌گذاران کسب کنیم.

وی درپایان تاکید کرد: شرکت ترنج تجربه مدیریت ۸ صندوق سرمایه‌گذاری از انواع سهامی، مختلط، صندوق در صندوق، درآمدثابت، جسورانه و بازار‌گردانی را دارد و صندوق اهرمی سبد محصول این شرکت را کامل‌تر خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان و شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق می‌توانید به سایت «صندوق اهرمی نارنج» مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.