همه چیز درباره هزینه سفر به بدروم

رپرتاژ آگهی: بدروم شهری بندری و توریستی در ترکیه است که به‌دلیل سواحل زیبا، جاذبه‌های طبیعی، زندگی شبانه پرجنب‌وجوش و آثار تاریخی در میان گردشگران محبوب شده است. سفر به این شهر جذاب، هزینه‌هایی مانند هزینه بلیط، هزینه اقامت، خوردوخوراک، تفریح، حمل‌ونقل و... را شامل می‌شود که باید پیش از سفر بررسی شوند. از همین رو، ما قصد داریم این مقاله را به بررسی هزینه سفر به بدروم اختصاص دهیم تا راهنمایی کاربردی برای شما باشد.

تخمین هزینه های سفر به بدروم قبل از پرواز

هزینه‌های رایج در سفر به بدروم

مبلغ مورد نیاز 

هزینه بلیط هواپیما

شروع از 8 میلیون و 500 هزار تومان

هزینه محل اقامت (روزانه)

47 دلار

هزینه حمل‌ونقل محلی (روزانه)

23  دلار

هزینه تفریحات و بازدید از جاذبه‌ها (روزانه)

31 دلار

هزینه خوردوخوراک (روزانه)

24 دلار

هزینه خرید

به نیاز و سلیقه فرد بستگی دارد

هزینه اینترنت

بین 55 تا 65 دلار

 

جدول بالا یک دید کلی درباره هزینه های سفر به بدروم در اختیارتان گذاشت؛ اما در ادامه، هر کدام از این هزینه‌ها را به‌طور دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

هزینه بلیط هواپیما در سفر به بدروم

سفر به بدروم از طریق دو راه هوایی و زمینی امکان‌پذیر است. سفر زمینی به بدروم بسیار طولانی و خسته‌کننده خواهد بود؛ از همین رو، اکثر افراد راه هوایی را ترجیح می‌دهند. در این صورت، یکی از هزینه‌های شما مربوط به خرید بلیط هواپیما خواهد بود. لازم است بدانید که از ایران، پرواز مستقیم به بدروم وجود ندارد و شما با یک یا دو توقف، در نهایت، به فرودگاه میلاس بدروم می‌رسید.

هزینه بلیط هواپیمای بدروم به عوامل مختلفی مانند نوع ایرلاین و بلیط، زمان و تاریخ سفر و مقصد پرواز بستگی دارد. در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، هزینه بلیط یک‌طرفه هواپیما برای سفر به بدروم از حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود و تا حداکثر، 26 میلیون تومان هم می‌رسد. این هزینه‌ها برای سفر با تور استانبول تابستان ۱۴۰۳ نیز تقریبا مشابه خواهد بود.

هزینه اقامت در بدروم

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌ها در هر سفری، هزینه محل اقامت است که به مواردی مانند نوع هتل انتخابی، لوکیشن هتل و زمان سفر بستگی دارد. خوشبختانه، بدروم هتل‌های متنوعی برای گردشگران خود فراهم کرده است؛ از هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری گرفته تا هتل‌های اقتصادی‌تر.

طبق گزارش مسافران قبلی، هزینه اقامت در بدروم برای یک شب، برای هر نفر، به‌طور میانگین حدود ۴۷ دلار و یک اتاق معمولی دونفره حدود ۹۵ دلار است. به‌طور جزئی‌تر، میانگین هزینه یک هتل اقتصادی برای یک شب، حدود ۳۱ دلار و بهترین هتل های بدورم با امکانات عالی حدود ۱۰۸ دلار خواهد بود.

هزینه حمل و نقل در سفر به بدروم

روش‌های حمل‌ونقل مختلفی در بدروم وجود دارند، مانند تاکسی‌ها، اتوبوس و دلموش. مسلما هزینه رفت‌وآمد با تاکسی‌ها، بیشتر از وسایلی مانند اتوبوس خواهد بود. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مسافران قبلی، به‌طور متوسط، هزینه حمل‌ونقل برای هر نفر در یک روز، حدود ۲۳ دلار می‌شود. ناگفته نماند که شما می‌توانید برای رفت‌وآمد در بدروم، خودرو هم کرایه کنید. میانگین هزینه اجاره خودرو برای یک روز، ۲۵ تا ۳۵ دلار است.

هزینه بازدید از جاهای دیدنی در بدروم

هزینه بازدید از جاهای دیدنی در بدروم

 در بدروم موزه‌ها، قلعه‌ها و مکان‌های تاریخی دیدنی بسیاری وجود دارند که از جذابیت‌های این شهر محسوب می‌شوند. بازدید از برخی از این مکان‌ها نیاز به خرید بلیط ورودی دارد و برخی از آن‌ها مانند دروازه میندوس، رایگان هستند. ناگفته نماند که در فصول پرگردشگر و شلوغ، ممکن است هزینه بلیط ورودی این بناها افزایش یابد. در ادامه هزینه بازدید از برخی جاهای دیدنی بدروم را در اختیار شما می‌گذاریم.

  • قلعه بدروم و موزه باستان‌شناسی زیر آب: 20 لیر

  • تئاتر باستانی: 8 لیر

  • نمایشگاه پرنسس کاریان: 5 لیر

  • بازدید از افسوس در سفر یک روزه: شروع از 77 دلار

هزینه تفریحات در سفر به بدروم

یکی از مهم‌ترین موارد در تخمین هزینه سفر به بدروم ترکیه، هزینه مربوط به تفریحات است؛ چرا که بدروم در این زمینه چیزی برای گردشگرانش کم نمی‌گذارد. انواع تفریحات در این شهر، خصوصا تفریحات هیجان‌انگیز در پارک آبی بدروم فراهم شده‌اند تا گردشگران لحظاتی خوش را سپری کنند. به‌طور کلی، هزینه تفریحات و بازدید از جاهای دیدنی در بدروم، برای هر نفر در هر روز، به‌طور متوسط 31 دلار می‌شود. با این حال، در ادامه هزینه برخی از تفریحات پرطرفدار در بدروم را در اختیارتان می‌گذاریم.

  • بلیط آکواپارک بدروم: شروع از 38 دلار

  • حمام ترکی و اسپا: شروع از 55 دلار

  • تور غواصی بدروم: شروع از 72 دلار

  • تور پاموکاله: شروع از 72 دلار

  • تور گشت‌وگذار با کروز: شروع از 160 دلار

هزینه غذا در بدروم

یکی از لذت‌های هر سفری، امتحان‌کردن غذاهای جدید، خصوصا غذاهای محلی مقصد است. شما در بدروم به انواع غذاهای محلی ترکی دسترسی دارید و در بهترین رستوران‌های ساحلی بدروم می‌توانید غذاهای دریایی و بین‌المللی را امتحان کنید. تخمین هزینه این بخش از سفر، کاملا به سلیقه و عادات غذایی شما بستگی دارد.

با این حال، بر اساس اطلاعاتی که از مسافران قبلی جمع‌آوری شده است، متوسط هزینه روزانه غذا برای یک نفر در تور بدروم، حدود 24 دلار می‌شود؛ مبلغی تقریبا مشابه با تور ازمیر. به عبارتی، برای یک وعده غذایی، شما حدودا به ۹.۵۷ دلار نیاز دارید. بد نیست بدانید که هزینه یک وعده غذای در رستوران‌های لوکس بدروم بین ۳۰ تا ۶۰ دلار و در رستوران‌های محلی و متوسط، بین ۱۰ تا ۳۰ دلار می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت غذا در رستوران‌ها، در مقایسه با فست‌فودها و غذاهای خیابانی بالاتر خواهد بود.

هزینه سرویس اینترنت و تماس با موبایل در بدروم

ارتباطات در ترکیه

برای راحتی ارتباطات در ترکیه، بهتر است بعد از رسیدن به بدروم، سیم‌کارت‌های توریستی یا eSIM خریداری کنید. این سیم‌کارت‌ها در فرودگاه میلاس بدروم موجودند؛ البته دقت کنید که قیمت آن‌ها در فرودگاه، گران‌تر از فروشگاه‎های داخل شهر است. سیم‌کارت‌های توریستی خریداری‌شده در فرودگاه، بین یک هفته تا یک ماه کار می‌کنند و دارای چند گیگابایت حجم داده و چند دقیقه تماس رایگان هم هستند.

ضرورت تخمین هزینه سفر به بدروم

تخمین هزینه‌های لازم پیش از سفر با تور بدروم به شما این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌ریزی صحیح بر اساس بودجه‌تان، سفری راحت و بی‌دردسر داشته باشید. هزینه‌های سفر به شهر بدروم بسته به سبک سفر و انتخاب‌های شما می‌توانند متغیر باشند. در همین راستا، این مطلب هزینه سفر به بدروم را در بخش‌های مختلف به‌صورت حدودی در اختیارتان گذاشت تا با برنامه‌ریزی مناسب و بودجه‌بندی، از یک سفر خاطره‌انگیز به این شهر زیبا و تاریخی لذت ببرید. فراموش نکنید که ما در آژانس مهرپرواز، با ارائه تورهای مناسب بدروم، به شما برای داشتن سفری جذاب و راحت، کمک می‌کنیم.

 آژانس هواپیمایی مهرپرواز از سال ۱۳۹۰ در خدمت گردشگران عزیز ایرانی است تا با ارتباطی مؤثر با هتل‌داران و مدیران گردشگری در نقاط مختلف دنیا، مسیر توریسم را در ایران هموار سازد. پس اگر به دیدن شهرها و کشورهای جدید علاقه دارید و جزء کسانی هستید که همیشه چمدانی حاضروآماده برای سفر دارند، فرصت را از دست ندهید و برای رزرو تورهای خارجی به mehrparvaz مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.