شرکت دانا پرداز پیشرو در ارائه نرم افزار‌های سازمانی

رپرتاژ آگهی: با رشد روزافزون فضای کسب و کار و وجود پیچیدگی ها و چالش های متنوع در رقابت با دیگران، مدیران نیاز دارند تا با استفاده از نرم افزار ها و سیستم های مختلف تمامی جوانب کار را به راحتی کنترل کنند و تمامی مشکلات به وجود آمده را رصد و برطرف کنند. نرم افزار ها و سیستم های اتوماسیون به شما کمک می‌کند به تمامی ابعاد شرکت خود دسترسی داشته باشید و موانع به وجود آمده را از میان بردارید.

شرکت داناپرداز جزو اولین شرکت‌هایی است که تمامی نرم افزار‌های مورد نیاز یه کسب و کار و یا سازمان را به شما ارائه می‌دهد. مهم نیست که شما صاحب کسب و کار کوچکی باشید و یا رئیس یک شرکت بزرگ، در هر صورت شما به خدمات این شرکت برای توسعه کار خود نیاز دارید. در ادامه با چند نمونه از خدمات و نرم افزار های این شرکت آشنا می‌شویم.

نرم افزار CRM دانا

Picture3

با گسترش یک کسب و کار و زیاد شدن مشتری های آن، مدیریت و کنترل همه‌ی مشتریان بسیار سخت و دشوار می‌شود و شما نیاز به یک پلتفرم جامع دارید تا از لحظه اول اطلاعات مشتری را در یک سیستم یکپارچه ذخیره کند. شما با نرم افزار CRM دانا پرداز می‌توانید رفتار مشتری را از لحظه اولی که در حال ارزیابی محصول شماست تا لحظه خرید و پس از آن پیگیری کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با درک صحیح از رفتار مشتری نیاز واقعی آن ها را شناسایی کنید و در ارائه خدمات و محصولات خود نسبت به رقبا بهتر عمل کنید. از دیگر ویژگی های پلتفرم CRM داناپرداز می‌توان به سرعت بالا، امنیت فوق العاده، رابط کاربری جذاب و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

نرم افزار دانا دسک

بسیاری از مشتریان شما پس از استفاده از خدمات و محصولات شما ممکن است نیاز به پشتیبانی داشته باشند. در این صورت شما به یک پلتفرم نیاز دارید تا سوالات و مشکلات مشتری های شما را طبقه بندی و ثبت کند تا تیم پشتیبانی شما بتواند به راحتی به تمامی آن ها رسیدگی کند و درصد رضایت مشتریان شما را بالا ببرد. نرم افزار دانا دسک یک سرویس هلپ دسک و تیکتینگ پیشرفته هست که مشتریان شما می‌توانند تمامی سوالات و مشکلات خود را از طریق تیکت به تیم پشتیبانی شما ارجاع دهد. نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانا دسک دارای رابط کاربری بسیار جذاب می‌باشد. همچنین در این پلتفرم شما می‌توانید به اطلاعاتی همچون رضایت مشتریان از پشتیبانی، بخش هایی که بیشترین مشکل را دارند و یا میانگین زمانی که مشکل مشتری برطرف می‌شود دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار دانا دسک می‌توان به امنیت بالا و ادغام با CRM دانا پرداز اشاره کرد.

نرم افزار دانا پرو

نرم افزار دانا پرو

نرم افزار دانا پرو یک سیستم ITSM با قابلیت های بسیار بالا هست که کار را برای تیم IT شما راحت می‌کند. فرض کنید تمامی بخش آی تی شما دارای یک سیستم یکپارچه باشد و در صورت بروز مشکل در هر بخش، از مشکلات بزرگ بخش سرور شما گرفته تا مشکلات کوچکی مانند پر شدن حافظه یک کامپیوتر مانند تیکت در این سیستم ثبت شود. در این صورت مسئول مربوطه خیلی سریع مشکل به وجود آمده در هر واحد را تشخیص می‌دهد و سریعا نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

مزایای ITSM دانا پرو

  1. عیب یابی و رفع عیب سریع و تخصصی

  2. ایجاد بانک اطلاعاتی برای رفع مشکلات تکراری بدون نیاز به کمک تیم IT

  3. مدیریت منابع IT و اطلاع از سلامت آن ها

  4. کم کردن ریسک تغییرات در بخش IT

  5. امنیت بالای نرم افزار

  6. جلوگیری از بسیاری از خسارت‌های سنگین در بخش IT

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

سرور‌ها و دیتا سنتر ها در هر شرکت و سازمانی جزء مهمترین بخش‌های آن حساب می‌شود. بروز هرگونه مشکل جزئی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به این بخش وارد کند. نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا به صورت ۲۴ ساعته تمامی موارد در سرور‌های شرکت شما را بررسی کرده و در صورت بروز هرگونه خطای سیستمی و یا فیزیکی سریعا به واحد مربوطه اطلاع می‌دهد تا مشکل را برطرف کنند. شرکت داناپرداز یکی از پیشروهای توسعه نرم افزار  مانیتورینگ شبکه در ایران است.

مزایای نرم افزار بینا

  1. نظارت و اعلام دقیق وضعیت سخت افزار، سرویس ها و منابع استفاده شده در دیتا سنتر و سرور

  2. بررسی و اعلام وضعیت تجهیزات شبکه و حصول اطمینان از صحت عملکرد و کارایی آنها

  3. نظارت بر کارکرد ایمیل‌های سرور و بررسی صحت ارسال آن‌ها

  4. بررسی دما و رطوبت محیط سرور‌ها و اعلام سریع آن در صورت نامساعد بودن شرایط

  5. بررسی و ارائه گزارش از میزان مصرف پهنای باند و ترافیک شبکه

  6. نظارت بر سرویس اکتیو دایرکتوری

  7. مانیتورینگ لاگ‌های شبکه و اتصالات شبکه

نرم افزار مدیریت Active Directory برنا

نرم افزار اکتیو دایرکتوری یکی از برنامه‌های مورد نیاز و مهم بخش IT سازمان ها است. این نرم افزار با توجه به رسته و سمت کاری افراد، میزان دسترسی آن ها به منابع و اطلاعات شرکت محدود شود. برای مثال در یک سازمان افرادی که در بخش پشتیبانی شرکت هستند اجازه‌ی دسترسی به اسناد مالی شرکت ندارند و از طریق این نرم افزار محدود می‌شوند.

از مزایا و ویژگی‌های نرم افزار برنا نسبت به اکتیو دایرکتوری های دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رابط کاربری جذاب و ساده

  2. امکان گزارش گیری به صورت متنی و تصویری

  3. مدیریت کاربران به صورت گروهی

  4. بررسی سطح امنیت کاربران

  5.  ایمپورت و اکسپورت اطلاعات

نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا ملک

نرم افزار دانا

نرم افزار دانا ملک یک نرم افزار CRM هست که برای مشاورین املاک طراحی شده. این نرم افزار قابلیت های ویژه‌ای دارد که هر مشاور املاکی باید از آن استفاده کند. این نرم افزار بزرگترین و بهترین جایگزین فایل‌های کاغذی، برنامه‌های قدیمی و برنامه اکسل می‌باشد. کار با نرم افزار دانا ملک بسیار راحت است و شما در هر نقطه‌ای از طریق اینترنت شوید و CRM ملکی خود را مشاهده کنید.

همچنین شما می‌توانید موقعیت مکانی و مشخصات ملک را در این سامانه مشخص کنید و در هنگام مراجعه مشتری می‌توانید بهترین پیشنهاد ها را به مشتری خود ارائه دهید. از دیگر ویژگی های نرم افزار املاک دانا پرداز می‌توان به سیستم یادآوری ارتباط با مشتری و همچنین ارسال پیام به مشتری از طریق پیامک و ایمیل به صورت دستی و یا اتوماتیک اشاره کرد.

نرم افزار دانا چت

اگر شما یک فروشگاه آنلاین و یا یک وبسایت خدماتی دارید برای جذب بیشتر مشتری، قطعا نیاز به یک نرم افزار چت آنلاین دارید. این نرم افزار به بازدید کننده سایت شما این امکان را می‌دهد که در لحظه با شما در ارتباط باشد و در مورد محصول و یا خدمات ارائه شده وبسایتتان، از شما اطلاعات کسب کند. این سرویس از دو نقطه موجب فروش بیشتر شما می‌شود:

  1. اعتماد مشتری به شما و کسب و کارتان بیشتر می‌شود.

  2. تمام گره های ذهنی و سوالات مشتری که مانع خرید محصول می‌شود در لحظه برطرف شده و به فروش نزدیکتر می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این سیستم این هست که تماس‌های غیر ضروری مشتری با بخش پشتیبانی کمتر شود.

مزایای دانا چت نسبت به دیگر سرویس های چت آنلاین

  1. رابط کاربری جذاب با قابلیت شخصی سازی

  2. سرعت و امنیت بسیار بالا

  3. سیستم گزارش گیری آسان

  4. نصب آسان

  5. قابلیت اتصال و ادغام با ابزارهای مانند CRM

جمع بندی

در دنیای دیجیتال امروز داشتن ابزار مناسب می‌تواند نقطه عطفی در بخش بازاریابی و رضایت مشتری کسب و کار ها فراهم کند. شرکت دانا پرداز با بیش از ۱۵ سال تجربه موفق در زمینه ارائه اپلیکیشن های CRM و پشتیبانی مشتری در کنار شماست تا بهترین نتایج را در بیزینس خود به دست آورید و بیشترین رضایت مشتری را بین رقبای خود داشته باشید.

استفاده از محصولات شرکت داناپرداز به شما کمک می‌کند تا بیشترین اطلاعات را از رفتار مشتری خود کسب کنید و بالاترین سطح پشتیبانی را به آن‌ها ارائه دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.