بررسی امکانات و امنیت صرافی ارز دیجیتال والکس

رپرتاژ آگهی: صرافی ارز دیجیتال والکس، یکی از معتبرترین و بهترین پلتفرم‌ها برای شروع کار در دنیای رمزارزها است که با داشتن امکانات متنوع، به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های داخلی تبدیل شده است. صرافی والکس با امنیت فوق‌العاده و البته ابزارهای کاربردی، توانسته تمام نیازهای کاربران خود را به‌خوبی رفع کند و اگر دقیقا نمی‌دانید که والکس چیست و چه خدماتی دارد، همراه ما باشید.

صرافی والکس و امکانات متعدد آن

مشخصه‌های والکس

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های والکس، امکانات کاربردی و متعدد آن است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

انواع صرافی ارز دیجیتال

اولین و مهم‌ترین کاربرد انواع صرافی ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش راحت انواع رمزارز است. نکته مهمی که صرافی والکس را به یک پلتفرم عالی و کارآمد تبدیل می‌کند، امکان خرید و فروش آنی یا پیشرفته انواع ارزها است.

در خرید و فروش آنی، کاربران می‌توانند کریپتوکارنسی‌های خود را تنها در کمتر از یک دقیقه به فروش برسانند. پس از آن نیز به‌سرعت برداشت تومان را انتخاب کرده و خیلی ساده، ارزهای دیجیتالی خود را نقد کنند.

در کنار خرید و فروش آنی، امکان خرید و فروش پیشرفته نیز فراهم شده است. در این حالت، تریدرها برای خرید یا فروش دارایی ارز دیجیتال خود، قیمت مشخصی را تعیین می‌کنند. سپس دیگر کاربران حاضر در صرافی، در صورت تمایل می‌توانند به‌صورت مستقیم وارد معامله شده و به روش همتا به همتا، خرید و فروش خود را انجام دهند.

پشتیبانی از رمزارزهای متنوع

ارزهای دیجیتال متنوع

برای یک تریدر حرفه‌ای، امکان استفاده از ارزهای دیجیتال متنوع، اهمیت بسیار زیادی دارد. والکس با پشتیبانی از بیش از 140 رمزارز، امکان معامله، خرید و فروش ده‌ها کریپتوکارنسی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. بدین شکل همه می‌توانند بدون نگرانی از مسدود شدن حساب یا عدم دسترسی به ارزهای مختلف، در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت کرده و به ترید کردن بپردازند.

اخذ کارمزد منطقی

اخذ کارمزد، یکی از راه‌های اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال برای کسب درآمد از معامله‌ها است. خوشبختانه والکس نسبت به دیگر صرافی‌های داخلی، مقرون به‌صرفه‌ترین کارمزد را تعیین کرده و میزان کارمزد با توجه به حجم معاملات کاربر، تغییر می‌کند. کارمزد در بازار تومان، در ۸ سطح مختلف تعیین شده و برای بازارهای تتر، در سه سطح مجزا در نظر گرفته شده است.

ارائه اپلیکیشن ارز دیجیتال اختصاصی

والکس

با وجود تمام امکانات عالی والکس در پلتفرم اصلی، این صرافی برای کاربران خود امکان استفاده از اپلیکیشن اختصاصی را نیز فراهم کرده است. با استفاده از اپلیکیشن، شما می‌توانید به‌راحتی و از طریق گوشی هوشمند خود به جزئیات کامل حساب‌تان دسترسی داشته باشید. مدیریت حساب را از طریق گوشی انجام دهید و به‌سادگی در هر شرایط ممکن، جزئیات حساب خود را بررسی کنید.

امکان فعالیت در بازارهای متنوع مالی

صرافی والکس با فراهم کردن امکان فعالیت در سه بازار مختلف مالی، به یک انتخاب ایده‌آل برای تریدرهای حرفه‌ای تبدیل شده است. شما در این صرافی می‌توانید در بازار تومان، بازار تتر یا بازار بیت‌کوین فعالیت کرده و خرید یا فروش خود را انجام دهید.

امنیت بالای صرافی والکس

ارزهای دیجیتال

ناگفته پیدا است که امنیت، یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین دغدغه‌های کاربرانی است که بخشی از سرمایه خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده‌اند. خوشبختانه در میان انواع صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، صرافی آنلاین والکس با فراهم‌کردن بهترین شرایط امنیتی ممکن، احتمال وقوع هرگونه سرقت و کلاهبرداری را به کمترین میزان ممکن رسانده است. برخی از مهم‌ترین اقدامات والکس برای حفظ امنیت سرمایه و حریم خصوصی کاربران خود شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده از لایه‌های متنوع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای محافظت از سرورها

  • ذخیره‌سازی اطلاعات کامل کاربران به شکل رمزنگاری شده

  • رمزنگاری کامل اطلاعات مبادله‌شده بین کاربران و صرافی

  • تعیین رمز عبور دو مرحله‌ای برای انجام فعالیت‌های مالی مختلف یا دسترسی به اکانت

  • بک‌آپ کامل از تمام اطلاعات کاربر به‌صورت روتین و دوره‌ای

  • ارسال ایمیل یا پیامک به کاربر پس از انجام هر تراکنش یا ورود به حساب کاربری

ابزارهای والکس چیست؟

با وجود امکانات متنوع و امنیت بسیار بالا، یک صرافی ارز دیجیتال کاربردی باید ابزارهای حرفه‌ای و کاملی داشته باشد تا تریدرها و سرمایه‌گذاران با خیال راحت بتوانند فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه دهند. خوشبختانه والکس با عرضه ابزارهای پیشرفته و کامل، توانسته یک محیط جامع و یکپارچه برای همه کاربران خود فراهم کند. برخی از مهم‌ترین ابزارهای والکس شامل موارد زیر هستند:

نمودارهای متنوع برای تحلیل رمزارزها

استراتژی فعالیت

تریدرها برای تعیین استراتژی فعالیت خود، باید بازارهای داخلی و خارجی را بررسی کرده و بر اساس آنالیزهای انجام شده، گام‌های بعدی را برنامه‌ریزی کنند. والکس با در نظر گرفتن این نکته مهم، دو بخش مجزا برای کاربران ارائه کرده که در هر کدام از آن‌ها، بخشی از نمودارهای مهم تحلیل رمزارزها وجود دارد. کاربران می‌توانند نمودارهای تحلیل معامله‌های والکس و نمودارهای تحلیل معامله‌های جهانی را بررسی کرده و بر اساس داده‌های موجود، استراتژی بعدی خود را تعیین کنند.

ربات ارز دیجیتال والکس

ربات‌های معامله‌گر

بدون شک ربات‌های معامله‌گر، برگ برنده تریدرهای حرفه‌ای یا حتی مبتدی به شمار می‌آیند. کاربران با کمک این ابزارها می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه، فعالیت خود را ادامه دهند و حضور فعال‌تری در دنیای کریپتو داشته باشند. انواع ربات معامله‌گر در والکس وجود دارند که به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و با اجرای دستورات از پیش تعیین شده توسط کاربران، فعالیت‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند. ربات‌های معامله‌گر والکس شامل موارد زیر هستند:

  • ربات اسپات گرید

  • ربات مارتینگل

  • ربات مارجین گرید

  • ربات اینفینیتی گرید

  • ربات اسمارت بالانس

امکان بررسی تمام تراکنش‌ها

علاوه بر تمام این ابزارها و امکانات، یک بخش مهم دیگر نیز در والکس وجود دارد که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند تمام تراکنش‌های پیشین و تراکنش‌های فعال و فعلی خود را در آن بررسی کنند. با کمک این ابزار، تریدرها می‌توانند سرمایه خود را رهگیری کرده و تاریخچه دقیق فعالیت‌های خود را مشاهده کنند. بررسی این بخش می‌تواند نکات زیادی در بر داشته باشد که تصمیم‌گیری برای اقدامات آتی را نیز تسهیل کند.

آدرس رسمی وب‌سایت والکس

https://wallex.ir

اپلیکیشن والکس

https://wallex.ir/download

پیج رسمی اینستاگرام

https://www.instagram.com/wallexchange/

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.