بهترین گوشی های ارزان و اقتصادی برای عکاسی

رپرتاژ آگهی: این روزها با داغ شدن بازار تولید محتوا و تبلیغات، قطعا افراد بیشتری به بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی نیاز پیدا خواهند کرد. برای همین منظور، تعداد بالایی تلفن همراه در بازار عرضه شده تا پاسخی مفید به این نیاز مخاطب باشد. بهترین گوشی ارزان برای عکاسی، شامل مدل‌ها و برندهای مختلفی می‌شود که ممکن است انتخاب از بین‌شان سخت باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین این مدل گوشی‌ها که بسیار هم کاربردی هستند، آشنا کنیم.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A35 5G

Picture7

در سال 2024 برند سامسونگ از جدیدترین گوشی خود یعنی A35 رونمایی کرد. این تلفن همراه، یکی از زیباترین محصولات در بین انواع گوشی سامسونگ سری a موجود در بازار است که به گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده هم شهرت دارد.

در طراحی که برای گوشی a35 در نظر گرفته شده، از تراشه میان‌رده همین برند، یعنی اگزینوس 1380 استفاده می‌شود. روی این تراشه هم، یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 قرار داده‌اند. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای روزمره، اجرای انواع برنامه‌ها و وب‌گردی است.

اگر علاقه به بازی و عکاسی دارید، با توان تراشه اگزینوس که روی این گوشی نصب شده، خواهید توانست عکس‌هایی با کیفیت مناسب و بازی‌هایی نسبتا سنگین را با کم‌ترین لگ و کندی تجربه کنید. همین ویژگی این مدل را به بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی تبدیل کرده است. برای خرید گوشی a۳۵ می‌توانید روی مناسب و رقابتی بودن قیمت آن حساب کنید.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G

Picture8

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی هستند، این مدل گوشی از برند سامسونگ بهترین انتخاب است. این محصول با کیفیت دوربین 3 گانه 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل که دارد، به‌راحتی می‌تواند به یک دستگاه حرفه‌ای و اقتصادی برای عکاسی تبدیل شود. مشخصات فنی این مدل گوشی شامل موارد زیر می‌شود:

  • دارای سیستم عامل Android 14 است.

  • ابعاد و وزن این مدل 161x76.5x8.3 میلی متر/ 197 گرم است.

  • دارای ساختار بدنه از جنس جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیکی است.

  • حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد.

  • رم و حافظه 8 گیگابایت را پوشش می‌دهد.

  • دارای صفحه‌نمایش Super AMOLED است.

  • تعداد رنگی که می‌توان به‌نمایش بگذارد، 2340x1080 پیکسل است.

دوربین واید این گوشی دارای مشخصاتی ازقبیل 50 مگاپیکسل، لنز 27 میلی‌ متری، 1/2.76 اینچ سایز سنسور، 0.64 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است.

دوربین اولتراواید این محصول دارای 8 مگاپیکسل، لنز اولتراواید با پوشش 120درجه، 1/4 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 است. در کنار این دوربین‌ها شما دوربین ماکرو با مشخصات 2 مگاپیکسل، لنز ماکرو، f/2.4 را هم دارید که در بالا بردن کیفیت تصویربرداری، مفید هستند.

این گوشی دارای قابلیت زوم دیجیتال و فلش است و برای فیلمبرداری دوربین پشت خواهید توانست از ویژگی‌های کیفیت 4K و 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه‌ای که روی آن نصب و طراحی شده، استفاده کنید.

گوشی a۲۵ دارای دوربین جلوی 13 مگاپیکسل است که با دوربین واید 13 مگاپیکسل، سنسور 1/3.1 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2 تقویت می‌شود. فیلم‌برداری با استفاده از دوربین جلو، 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است و از ویژگی‌های مهم دیگر در دوربین گوشی می‌توان به پانوراما، HDR اشاره کرد. با تمام این مزیت‌ها و امکاناتی که در این گوشی قرار داده شده، هوشمندانه‌ترین انتخاب به‌عنوان بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی خواهد بود.

معرفی گوشی سامسونگ Galaxy A05s

Picture9

اگر دنبال گوشی با رنج قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان هستید که مشخصات نسبتا خوبی هم دارد، A05s یک انتخاب عالی است. دوربین این گوشی موبایل را می‌توان بهترین محصول در رده کلاس پایین به‌شمار آورد. در واقع این محصول علاوه‌بر لنز 50 مگاپیکسلی که دارد، به 2 لنز ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی نیز مجهز است.

تا زمانی که برای عکاسی از هوای روشن استفاده می‌کنید، دوربین پشتی می‌تواند تصاویر باکیفیتی برایتان ایجاد کند. هرچند در نشان دادن جزئیات کمی ضعف دارد، اما برای این قیمت امری بسیار معمول است. پس هم برای عکاسی ماکرو و هم پرتره، می‌توانید از لنز مخصوصی که در ماژول دوربین قرار داده شده، استفاده کنید. A05s به‌عنوان بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی شناخته می‌شود.

بررسی گوشی شیائومی Redmi 12

یک نمونه دیگر از بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی که به‌دنبال آن هستید، قطعا شیائومی Redmi 12 است. این محصول یکی از مزیت‌های خود را مدیون دوربین و امکاناتی است که برای عکاسی روی آن نصب کرده‌اند. در این دستگاه دوربین واید 50 مگاپیکسلی با قابلیت PDAF (نوعی فوکوس خودکار) قرار داده شده و همچنین دوربین اولتراواید آن هم از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در هوای روشن با نور کافی می‌توانید از تصویر باکیفیت‌تری بهره‌مند شوید.

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A24

Galaxy A24 توانسته با لنز 50 مگاپیکسلی خود حتی بهتر از محصولات قبلی عمل کند و در فهرست بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی قرار بگیرد. این در حالی است که ازنظر قیمت، در رنج 175 دلار محاسبه می‌شود. پردازش رنگ این گوشی یکی از نقاط قوت و مزیت این دستگاه محسوب می‌شود که آن را به یک گوشی با دوربین عالی و قیمت مناسب تبدیل کرده است.

از دیگر مشخصات دوربین این گوشی می‌توان به فوکوس خودکار و قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر(OIS) اشاره کرد. این کالا هم مانند مدل‌های قبلی از فیلم‌برداری 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند که برای این کیفیت، می‌توانید از سرعت 30 فریم در ثانیه استفاده کنید.

خرید انواع موبایل هوشمند و غیرهوشمند از تکنولایف

افراد بسیاری درگیر انتخاب گوشی موبایل با قیمت مناسب هستند که علاوه‌بر مشخصه‌های مثبت دیگر، از کیفیت دوربین مناسبی هم برخوردار باشد. جست‌وجو میان محصولات با کلاس این قیمت گمی گیج‌کننده است و بررسی محصولات قدیم و جدید می‌تواند کاری زمان‌بر باشد. بااین‌حال می‌توانید انتخاب خود را به مدل‌های بررسی شده محدود کنید، چراکه این دستگاه‌ها در فهرست بهترین گوشی اقتصادی برای عکاسی قرار می‌گیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.