پنتل؛ فراتر از یک اپ را روی گوشی خود نصب کنید

امروز با وجود اپلیکیشن‌ها کاربران موبایل می‌توانند با این دستگاه ارتباطی کوچک با سراسر دنیا بدون هزینه ارتباط صوتی و ویدئویی برقرار کنند، روی عکس و ویدئوهای خود فیلترهای مختلفی اعمال و در سراسر جهان منتشر کنند و حتی با فراد معروف سیاسی، هنری و... ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

حقیقت این است که اپلیکیشن‌ها نه تنها دنیای کاربران موبایل را تغییر داده‌اند، بلکه به توسعه بازار گوشی‌های تلفن همراه و کسب‌کارهای دیگر منجر شده‌اند.

اما در میان انبوه اپلیکیشن‌ها که در اپ‌استورها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، نمونه‌هایی هستند که یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستند و مخاطبان بیشتری دارند. اپلیکیشن‌های چند کاربردی که امکانات بسیاری در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند؛ اینها همان فراتر از اپ‌هایی هستند که هر کاربری باید روی گوشی خود داشته باشد.

پنتل، همه آنچه برای برقراری ارتباط نیاز دارید

اپ پنتل یک نمونه از اپلیکیشن‌‎های چند کاربردی است که امکانات بسیاری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. امکاناتی چون برقراری تماس صوتی، تصویری، کنفرانس صوتی و تصویری بدون محدودیت، چت (برقراری ارتباط با دیگران از طریق اینترنت) با افراد براساس موقعیت مکانی آنها در نقشه و...

در ادامه با این اپلیکیشن کاربردی جامع بیشتر آشنا می‌شوید.

تمام قابلیت‌های ارتباطی در یک اپ تمام عیار

در حقیقت اپ پنتل از طریق ادغام چندین قابلیت مانند پیام‌رسان، کنفرانس و تماس صوتی و تصویری، تشکیل گروه و کانال، ارتباط از طریق موقعیت جغرافیایی و تجارت آنلاین، نسل جدیدی از ارتباطات منحصر به فرد را به صورت رایگان، ایمن و متن باز برای استفاده مردم سراسر جهان فراهم آورده است.

با این اپلیکیشن کامل و جامع می‌توانید فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی را با بهترین کیفیت برای دیگران ارسال کنید. همچنین می‌توانید با پنتل گروه بسازید و در گروه گفت‌وگوی صوتی، ویدئویی و متنی داشته باشید.

3

برای افرادی که به دنبال یافتن دوستان جدید در فرای مرزها هستند این اپلیکیشن بسیار جذاب است. زیرا در صفحه نقشه، شما قادر به جستجو در اطراف خود برای یافتن کاربران جدید و ایجاد دوستی هستید

کافی است موقعیت خود را روی نقشه به اشتراک گذاشته و روی تصویر کاربران کلیک کنید تا به پروفایل آنها دسترسی داشته باشید. با این روش می توانید به وسیله تماس صوتی و تصویری و یا چت با دیگران در ارتباط باشید.

این اپ امکان تغییر تم را نیز به کاربران می‌دهد. برای این کار کافیست به منوی تنظیمات رفته و در بخش عمومی، گزینه چت‌ها را انتخاب کنید. در بخش تغییر پس زمینه میتوانید پس زمینه گفتگوها را تغییر دهید.

با پنتل همچنین می‌توانید یک تماس تصویری با کیفیت داشته باشید و این تماس تصویری را با دعوت از دوستان به یک مهمانی مجازی بدون قطعی و با کیفیت تبدیل کنید.اگر اهل دوره‌های آموزشی و ویدئو کنفرانس و مصاحبه‌های انلاین باشید هم پنتل امکان برگزاری ویدئو کنفرانس و برپایی جلسات آموزشی و کاری مجازی را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن، امکان ذخیره ویدئو کنفرانس را هم دارد و شما می‌توانید در پایان، ویدئو را ذخیره کرده و برای دیگران ارسال کنید.

5

در شبکه اجتماعی پنتل از ترندها باخبر شوید

اگر علاقمند به اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری و ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی هستید هم باید بدانید که می‌توانید علاقه‌مندی‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. مطالب عمومی، قابل جستجو و دسترسی توسط سایرین هستند و آنها قادر هستند این مطالب را برای مشاهده دیگران نیز به اشتراک بگذارند.

بخش جذاب شبکه اجتماعی پنتل این است که مانند اکسپلورر اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، در پنتل نیز می‌توانید از ترندهای روز مطلع شوید.

به بیان ساده‌تر، شما در بخش ترندهای اپ پنتل، آخرین ترندهای صوتی یا تصویری اطراف خود را مشاهده کنید و درباره آنها به گفت‌وگو بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید مطالب جذابی را ارسال کنید و با اشتراک گذاری آنها و بیشتر در معرض دید قرار گفتن این مطالب، آنها را به ترند روز تبدیل کنید.

دنیای جذاب بازی‌های پنتل

اپ پنتل بازی‌های معمایی و جذابی در خود دارد که شما را سرگرم می‌کند.

اپلیکیشن پنتل یک برنامه‌‌ی جامع است امکانات زیادی برای معاشرت‌های مجازی مانند تماس تصویری ، قابلیت به اشتراک‌گذاری بدون محدودیت فایل‌، بازی و کلی سرگرمی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 البته این تنها سرگرمی نیست که پنتل برای کاربرانش در نظر گرفته است. اپ پنتل به ربات معرفی اشخاص مشهور مجهز است و شما می‌توانید چهره خود را با افراد مشهور تطبیق دهید.

ربات رسم کاریکاتور با استفاده از هوش مصنوعی از دیگر امکانات اپ پنتل است. این اپلیکیشن کاربردی جذاب همچنین به ربات ترکیب چهره فرد با اشخاص مشهور مجهز است و می‌تواند یک چهره ترکیبی از کاربر و شخص مشهوری که مورد نظر کاربر است ارائه دهد.

6

با پنتل اطلاعات خبری خود را به روز کنید

از دسته افرادی هستید که اخبار روز ایران و جهان را پیگیری می‌کنند؟ اپ پنتل برای شما هم گزینه‌های جذابی دارد. این اپ دارای صفحه‌ای مجزا است که با مراجعه به آن درجریان جدیدترین و پربازدیدترین اخبار روزانه تمام شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرید.

پنتل با تمام سیستم‌عامل‌ها سازگار است و روی تمام گوشی‌ها، لپ‌تاپ، رایانه و ... نصب می‌شود.

کاربری پنتل

پنتل در عین اینکه طراحی ساده و روانی دارد، بسیار کامل است. پنتل جزو محدود اپلیکیشن‌هایی است که در کنار امکانات کاربردی چون قابلیت برقراری تماس صوتی، ویدئویی و...، یک شبکه اجتماعی منحصربفرد در اختیار کاربران قرار داده و علاوه بر این از در نظر گرفتن سرگرمی برای کاربرانش غافل نشده است.

ایجاد چهره کارتونی، تصاویر نقاشی شده، قابلیت شبیه‌سازی چهره با سلبریتی‌های معروف ایرانی و خارجی و بازی‌های جذاب از جمله این امکانات سرگرم‌کننده است و نشان می‌دهد پنتل گروه بزرگ و متنوعی از کاربران را به عنوان مخاطب هدف خود در نظر گرفته است.

شاید با خود بگویید که هزینه استفاده از سرویس‌های این اپلیکیشن جامع و کامل باید گران باشد؛ اما تمام سرویس‌های پیام‌رسان رایگان است و در صورت اضافه شدن سرویس‌‌هایی که استفاده از آن ها مستلزم پرداخت هزینه از طرف شما باشد، این موضوع از طریق کانال اطلاع رسانی رسمی پنتل منتشر خواهد شد.

اگر قصد دارید این اپلیکیشن جامع، جذاب و کاربردی را نصب کنید به وب‌سایت www.pantel.me  مراجعه کرده و فایل نصبی آن را دانلود و نرم افزار را نصب کنید. پس از نصب، شماره همراه خود را وارد کرده و منتظر دریافت کد ورود خود باشید. پس از تایید کد ورود، اطلاعات کاربری خود را ثبت کرده و وارد پنتل شوید.

اپلیکیشن پنتل در حال حاضر یکی از کامل‌ترین اپ‌های کاربردی است که اگر چه در حال حاضر امکانات بسیاری دارد، اما در آینده نزدیک شاهد افزایش قابلیت‌های آن خواهیم بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.