خرید نهال لیبل دار فقط 30 هزار تومان [فرو ش ویژه نهالستان پالیز نهال]

رپرتاژ آگهی: مرکز مورد نظر در جهت رفاه حال کشاورزان به خاطر تغییر آب و هوایی در سال ۱۴۰۲ و تنش‌های محیطی زیادی که به وجود آمده است، پیشنهاد ویژه‌ای برای کشاورزان دارد: «خرید نهال میوه لیبل‌دار با فقط ۳۰ هزار تومان!» نهال‌هایی که با دقت و تخصص بالا تهیه شده‌اند و دارای لیبل‌های شناختی منحصر به فرد هستند، به شما این فرصت را می‌دهند تا محصولات باغ خود را از سایرین متمایز کرده و بازاریابی بهتری داشته باشید. 

شرایط خرید نهال لیبل‌دار ۳۰ هزار تومانی چیست؟

 توجه داشته باشید خرید نهال لیبل‌دار ۳۰,۰۰۰ تومانی به طور مستقیم از نهالستان مادر و تولید کننده امکان‌پذیر است. نه تنها کشاورزان بلکه نهال فروشی‌های واسطه برای توزیع نهال با کیفیت و لیبل‌دار می‌توانند با کارشناسان نهالستان شیراز در تماس باشند، از شرایط فروش نهال تخفیف دار می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • حداقل خرید نهال ۱۰۰ اصله باشد. توجه داشته باشید قیمت ۱۰۰ اصله نهال برابر با ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده که برای احداث باغ تجاری یا تغییر زیرساخت آن مبلغ چندان قابل توجهی نیست؛ در حالی که در گذشته با این مبلغ تنها می‌توانستید ۲۵ الی ۴۰ اصله نهال را خریداری کنید. فراموش نکنید نهال‌ها گارانتی فروش ۲ ساله داشته و به همراه کارت سلامت تحویل داده می‌شود.

  • فرصت استثنایی برای فروش نهال تخفیف‌دار تا ۲۰ اسفند است. البته امکان تمدید این بازه زمانی وجود دارد. ولی به خاطر تقاضای بالا و بهتر است قبل از اتمام موجودی انبار، اقدامات لازم را برای ثبت سفارش را انجام دهید. کارشناسان نهالستان آماده هستند در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما باشند.

چرا فقط نهال لیبل دار را با تخفیف بخریم؟ 

چرا خرید نهال لیبل‌دار به کشاورزان توصیه می‌شود؟ نهال‌های لیبل‌دار دارای برچسبی هستند که شامل اطلاعاتی مانند نام گونه، نام تولیدکننده، روش تولید و سال تولید است. وجود لیبل به کشاورزان کمک می‌کنند تا از هویت و کیفیت نهال مطمئن شوند. فراموش نکنید، همانطور که هر «گردی گردو نیست! هر نهالی نهال نیست!»

نهال‌های لیبل‌دار تحت وزارت جهاد کشاورزی تکثیر و عرضه می‌شوند، در واقع این درختان پروسه طولانی را طی می‌کنند تا مجوز عرضه در بازار را دریافت کنند. لیبل‌های نهال شامل کد یکتا بوده و به کشاورزان اجازه می‌دهد تا هویت و تاریخچه نهال را باز تعیین کنند.

تولیدکنندگان نهال لیبل‌دار معمولاً برنامه‌های آموزشی و پشتیبانی فنی فراهم می‌کنند تا کشاورزان در مراحل زراعت، نگهداری و بهره‌برداری از نهال‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند. این پشتیبانی‌ها عبارتند از مشاوره‌های فنی، راهنمایی‌های کشاورزی و دسترسی به منابع آموزشی.

خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز 

اگر شما هم مشتاق خرید نهال از جهاد کشاورزی شیراز بوده و می‌خواهید بدانید کدام نهال‌ها دارای تخفیفات ویژه بوده و با قیمت تنها ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ بهتر است لیست زیر را مطالعه کنید:

  1. نهال گردوی ژنوتیپ با تخفیف ۳۵ درصدی تنها با قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان

  2. انواع نهال بادام پیوندی که بر پایه بادام تلخ تکثیر شده‌اند با تخفیف ویژه فقط ۳۰,۰۰۰ تومان

  3. نهال میوه دانه دار (نهال سیب، نهال به، نهال گلابی ...) با قیمت استثنایی ۳۰,۰۰۰ تومان

  4. انواع نهال هسته دار از جمله نهال هلو، نهال شلیل، نهال زردآلو، انواع آلو و گوجه سبز  ... با برداشت ۳۰,۰۰۰ تومان

شرایط تحویل نهال لیبل‌دار با تخفیف ویژه

وقتی صحبت از تخفیف ویژه می‌شود اکثر کشاورزان احساس می‌کنند کمبودی در کیفیت نهال یا کیفیت بسته‌بندی و تحویل آنها وجود دارد؛ در حالی که شما خرید نهال لیبل‌دار با تخفیف ویژه را از مرکز معتبر و تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهید. شرایط این مرکز برای تحویل نهال در نظر گرفته است، عبارتند از:

  • تحویل در اسرع وقت و در تاریخی که کشاورز درخواست آن را دارد، بدون در نظر گرفتن ساعت کاری و تعطیلی‌های رسمی

  •  نهال‌ها باید به‌طور مناسب و ایمن بسته‌بندی می‌شوند تا از آسیب‌ها و خسارات حین حمل و نقل جلوگیری شود. 

  •  هر بسته دارای برچسب بوده و شامل اطلاعات مهمی مانند نوع نهال، تاریخ تحویل و دستورالعمل‌های مربوط به نگهداری و کاشت آن هست.

  •  حمل و نقل نهال‌ها به‌صورت دقیق و با دقت انجام می‌شود تا از خسارات ناشی از ارتعاشات و شوک‌ها جلوگیری شود.

مشاوره رایگان پس از فروش نهال لیبل دار تخفیف دار

جالب است بدانید مرکز معتبر علاوه بر اینکه نهال میوه لیبل‌دار را با تخفیف ویژه و قیمت استثنایی در بازه زمانی مناسب به فروش می‌رساند، برای رفاه حال کشاورزان عزیز مشاوره رایگان پس از فروش نیز در نظر گرفته است. کشاورزان در موارد زیر می‌توانند با کارشناسان نهالستان قزوین تماس گرفته و اطلاعات تخصصی و باغداری را دریافت کنند:

  • شرایط آماده سازی ریشه درخت برای کاشت

  • خاکورزی مناسب برای کاشت نهال در مزرعه

  • فاصله مناسب برای کاشت نهال و تعداد نهال‌هایی که در یک هکتار جای می‌گیرند.

  • شرایط آبیاری باغ بلافاصله بعد از کاشت نهال

  • اگر دو ماه پس از کاشت تغییری در رشد درخت ایجاد نشود کشاورز می‌تواند با کارشناسان تماس بگیرد.

  • برنامه کوددهی و سمپاشی ایده آل برای باغ میوه

کلام آخر

به عنوان یک کشاورز حرفه‌ای، با خرید نهال لیبل‌دار و مرغوب، می‌توانید به مشتریان محصول باغ خود اعتماد بیشتری القا کرده و باعث افزایش فروش و درآمد خود شوید. فرصت استثنایی را از دست نداده و با کمترین هزینه ممکن در سال جاری احداث باغ مدرن و تجاری را از دست ندهید. با یک مقایسه کوچک متوجه خواهید شد که قیمت نهال میوه لیبل‌دار در عید سال جاری حداقل ۳۰ الی ۴۰ درصد کمتر از قیمت سال ۱۴۰۱ بوده و این فرصت استثنایی تنها در نهالستان قزوین تجربه خواهید کرد که تحت نظر وزارت جهاد کشاورزی است.

وب سایت:  bartarnahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09141832393 – 09144501003 – 09144501007 – 09144501008 – 09144501009

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.