معرفی لوکس‌ترین تورهای خارجی

رپرتاژ آگهی: اما کم نیستند کسانی که لذت را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند و دوست دارند بالاترین کیفیت را در تورهای لوکس تجربه کنند. اگر شما هم به دنبال لوکس‌ترین تورهای دنیا هستید در ادامه با ما همراه باشید. قصد داریم چند تور فوق‌العاده لاکچری را به شما معرفی کنیم.

تور قطب جنوب؛ لوکس‌ترین انتخاب ممکن

احتمالاً سفر به قطب جنوب را فقط می‌توان برای جستجوگران تصور کرد یا در فیلم‌های علمی‌تخیلی دید! اما جالب است بدانید که قطب جنوب یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست. قطب جنوب متعلق به کشوری خاص نیست و نیازی به ویزا ندارد. البته برای سفر به قطب جنوب باید به کشورهای آمریکای لاتین مثل برزیل یا آرژانتین رفت و سپس سوار بر کشتی کروز خودمان را تا نزدیکی سواحل قطب برسانیم. تجربه مشاهده سرزمینی آکنده از برف و یخ، بازی پنگوئن‌ها و پیاده‌روی قطبی احتمالاً فرصتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

جالب است بدانید برادران امیدوار جزء اولین جهان‌گردانی بودند که به قطب جنوب سفر کردند. شاید فکر کنید تور قطب جنوب در ایران برگزار نمی‌شود اما صبر کنید! مجموعه طاهاگشت، متخصص برگزاری تورهای لوکس چندماه آینده قصد دارد یک تور بسیار لوکس و متفاوت را به مقصد قطب جنوب ببرد.

توری که حداقل نیمی از آن را بر روی کشتی کروز برگزار خواهد شد و دیدن روزهای تمام‌نشدنی و سکوت وحشی قطب جنوب را می‌توانید تجربه کنید. اگر مشتاق تجربه این سفر متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تور قطب جنوب مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی این تور را در این صفحه مطالعه کنید.

ژاپن؛ سرزمین آفتاب تابان

یکی دیگر از گزینه‌های لوکس‌پسندان سفر به سرزمین سامورایی‌هاست. تورهای ژاپن این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با تاریخ سرزمینی کهن آشنا شوید. معمولاً ما ژاپن را به خاطر پیشرفت شگفت‌انگیز و دستاوردهای اقتصادی‌ش در صنایع مختلف از خودرو تا وسایل دیجیتال به خاطر می‌آوریم اما فراموش نکنیم که ژاپن کلیکسیونی عالی از سواحل، جنگل‌ها، مراتع، آثار تاریخی و باستانی است. مجموعه‌ای از تمام چیزهایی که می‌تواند یک سفر را به هیجان‌انگیزترین سفر دنیا تبدیل کند. مجموعه طاهاگشت، مجری مستقیم تورهای ژاپن در ایران است.

ژاپن؛ سرزمین آفتاب تابان

 تورهای ژاپن طاهاگشت معمولاً در تمامی فصول برگزار شده و تجربه مسافران طاهاگشت نشان می‌دهد که ژاپن برای کسانی که به فرهنگ شرقی و خاص ژاپنی‌ها علاقه‌مند هستند، یک انتخاب درجه یک خواهد بود. برای آشنایی بیش‌تر با تور ژاپن می‌توانید عبارت تور ژاپن طاهاگشت را در گوگل جستجو کرده و اطلاعات بیش‌تری را درباره این تور جذاب مطالعه کنید.

تور آفریقای جنوبی؛ سفر به حیات وحش جذاب

آفریقای جنوبی به دلیل طبیعت جذاب، پارک‌های حیات وحش و البته استخراج الماس شهرت دارد. اگر به دنبال یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز از مشاهده نزدیک زندگی حیوانات، گردش با هلی‌کوپتر و خوردن غذاهای متفاوت آفریقای جنوبی، اتفاقاتی است که در هیچ کشور دیگری نمی‌توانید آن را تجربه کنید.

تور آفریقای جنوبی؛ سفر به حیات وحش جذاب

مجموعه طاهاگشت تورهای لوکس آفریقای جنوبی را با بهترین هتل‌ها و تور لیدر فارسی زبان برگزار می‌کند که برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سایت طاهاگشت مراجعه کنید.

تورهای لوکس اروپا؛ از فرانسه تا فنلاند

یکی دیگر از مقاصد لوکس دنیا، کشورهای اروپایی هستند. ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و کشورهای اسکاندیناوی از جمله کشورهایی هستند که صنعت توریسم در آن‌ها رونق دارد. تورهای لوکس اروپایی طاهاگشت در همه‌ی ماه‌های سال برقرار است و شما می‌توانید با این تورها یک سفر کامل به دور اروپا داشته باشید.

کشورهای اروپایی به خاطر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن شهرت دارد. از باغ‌ها گل هلند که جزء جاهای دیدنی هلند تا جاهای دیدنی اتریش نظیر دهکده‌های روستایی از جمله مکان‌های گردشگری است که می‌توانید به آن سفر کنید.

تورهای آمریکای جنوبی؛ از فستیوال‌های برزیل تا زیبایی‌های شیلی

تورهای آمریکای جنوبی؛ از فستیوال‌های برزیل تا زیبایی‌های شیلی

یکی دیگر از مقاصد لوکس سفر تورهای آمریکای جنوبی است. وجود جنگل آمازون، آداب خاص این منطقه، فستیوال‌های متعدد و البته غذاهای خوشمزه بسیاری از گردشگران را به سمت خرید تورهای آمریکای جنوبی تشویق کرده است. برای سفر به آمریکای جنوبی نیز می‌توانید با تورهای طاهاگشت یک تجربه لذت‌بخش را به دست آورید. تورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک و کوبا از جمله تورهای متفاوت و لوکسی است که این آژانس هواپیمایی به مسافران خود ارائه می‌کند.

طاهاگشت مجری لوکس‌ترین تورهای گردشگری در ایران

در این مقاله لوکس‌ترین مقاصدی که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید را بررسی کردیم. در پایان مقاله باید بهترین آژانس هواپیمایی ایران در زمینه برگزاری تورهای خارجی را به شما معرفی کنیم.  آژانس هواپیمایی با طاهاگشت با بیش از 29 سال سابقه در برگزاری تورهای لوکس انتخاب اول کسانی که به دنبال یک سفر متفاوت هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره طاهاگشت و تورهای این مجموعه عبارت طاهاگشت را در گوگل جستجو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.