با جاجیگا و هشتگ نارنجیگا به پاییز سفر کن

رپرتاژ آگهی: شما هم به جشن پاییزی جاجیگا در مسیر جاده‌های خلوت شمال، منظره‌های پاییزی رنگارنگ، هوای خنک و هزینه‌های اقامت کمتر دعوت هستید.

بعد از گذشتن از فصل تابستان که دوران تعطیلی مدارس و اوج فصل سفر است و رسیدن به پاییز، تب و تاب سفر پایین می‌آید.

شاید تصور عمومی این باشد که با رسیدن پاییز فصل سفر به آخر می‌رسد اما واقعیت این است که با شروع پاییز فرصت تازه‌ای برای سفر کردن و لذت بردن از ویژگی‌های سفر در پاییز فراهم می‌شود.

ویژگی‌هایی مثل کم شدن تردد در مسیرها و رسیدن به جاده‌های خلوت که لذت مسافرت را آن هم از میان منظره‌های پاییزی چند برابر می‌کند.

رد شدن از گرمای تابستان و رسیدن به خنکای هوای پاییزی نکته جذاب دیگری برای سفر در فصل پاییز است؛ هوایی که به شما امکان می‌دهد پنجره‌های خودرو را باز بگذارید و هوای خنک و احتمالا بارانی را نفس بکشید.

و اما پایین آمدن هزینه‌های سفر با عبور از فصل شلوغی سفر امکان دیگری است که در پاییز فراهم می‌شود؛ در این فصل هزینه رزرو اقامتگاه‌ها به نسبت تابستان کاهش پیدا می‌کند و به همین نسبت هزینه‌های سفر کم می‌شود.

جاجیگا2

به همه این دلایل جاجیگا پاییز امسال به استقبال فصل پاییز رفته و با راه اندازی جشنی پاییزی، مسافران شمال را دعوت می‌کند که با منظره‌های پاییزی عکس و فیلم بگیرند، در اینستاگرام پست و استوری بگذارند و با هشتگ نارنجیگا در مسابقه و قرعه‌کشی جشن پاییزی جاجیگا شرکت کرده و جایزه ببرند.

در این جشن که تا یلدای ۱۴۰۲ ادامه دارد، به بهترین عکس یا فیلم پاییزی یک دستگاه هلی شات و به ده نفر از شرکت کنندگان در جشن ۱۰ اعتبار سفر ۱۰ میلیون تومانی به قید قرعه اهدا می‌شود.

تو هم می تونی برنده یکی از جوایز این جشن رنگارنگ باشی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.