اجاره ماشین لوکس برای مسافرت به صرفه است!

 اما یک سفر لذت‌بخش باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. یکی از عواملی که می‌تواند لذت و کیفیت سفر را افزایش دهد؛ وسیله‌ای است که برای طی کردن مسیر مبدا تا مقصد از آن استفاده می‌کنید.

بیشتر افرادی که اهل سفر و گردش هستند؛ خودرو را برای سفرهای جاده‌ای حتی مسافت‌های طولانی انتخاب می‌کنند. این گروه از افراد عموما معتقدند که سفر از نقطه مبدا شروع شده و مسافر باید بتواند از تمام طول مسیر و لحاظ سفر خود لذت ببرد.

بنابراین استفاده از وسیله نقلیه‌ای مانند خودرو که این امکان را برای ما فراهم می‌کند؛ بهترین روش سفر رفتن است. اما کیفیت این وسیله نقلیه نیز بسیار مهم است. ما در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد اجاره ماشین برای مسافرت صحبت کنیم.

مزایا اجاره ماشین برای مسافرت

با اجاره خودرو در تهران و طی کردن مسیر سفر با یک وسیله لوکس، ایمن و جادار، می‌توانید مزایای زیادی را به دست آورید. برخی از مهم‌ترین مزایای اجاره ماشین عبارتند از:

• انتخاب خودرو بر اساس سلیقه و نیازهای شخصی

• اطمینان از سلامت خودرو

• دسترسی به خدماتی مانند تعویض خودرو در محل در صورت خرابی

• صرفه اقتصادی بیشتر در مقایسه با استفاده از خودرو شخصی

• امکان انتخاب خودروهای بزرگ‌تر و جادارتر برای سفرهای خانوادگی

• دسترسی به جدیدترین و مدرن‌ترین خودروهای روز بازار

• عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری بعد از اتمام سفر

معایب اجاره خودرو برای سفر

اجاره خودرو یک روش ایمن، مناسب و بسیار به صرفه برای طی کردن مسیر مبدا تا مقصد است. با این وجود، برخی از افراد از موارد زیر به عنوان معایب اجاره خودروهای لوکس و گران قیمتی مانند اجاره بنز و اجاره BMW یاد می‌کنند:

• نیاز به تامین وثیقه و ضمانت‌نامه‌های سنگین

• استرس ناشی از خرابی (البته در صورتی که در بندهای قرارداد شما خدمت تعویض خودرو در صورت وقوع خرابی وجود داشته باشد نباید نگران چنین موضوع باشید)

• استرس ناشی از تصادفات احتمالی (این مشکل را نیز می‌توانید با تهیه بیمه‌نامه معتبر و کامل در زمان اجاره ماشین حل کنید)

نکات لازم در خصوص اجاره خودرو برای سفر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان اجاره ماشین به آن توجه کنید؛ انتخاب مدل مناسب است. همانطور که می‌دانید؛ تنوع گزینه‌هایی که در موسسات کرایه اتومبیل به شما پیشنهاد می‌شوند بسیار زیاد است. بنابراین ممکن است در زمان انتخاب دچار سردرگمی شوید. در این شرایط بهتر است ابتدا نیازهای خود را فهرست کرده و سپس خودرویی را انتخاب کنید که متناسب با آنهاست.

به عنوان مثال اگر خانواده پرجمعیتی دارید و می‌خواهید همگی با یک ماشین به سفر بروید؛ بهتر است خودرویی بزرگ و جادار که هم فضای کافی برای سرنشینان دارد و هم حجم صندوق عقبش زیاد است را انتخاب کنید. البته در این بین باید آپشن‌ها و میزان مصرف سوخت خودرو را نیز در نظر بگیرید.

فاکتور بعدی که در زمان اجاره ماشین‌های لوکس مانند اجاره بنز باید به آن توجه کنید؛ اطمینان از اعتبار موسسه‌ای است که برای دریافت این خدمات انتخاب کرده‌اید. چرا که قرار است شما در ازای دریافت خودرو، مدارک و اسناد مهمی را به عنوان تضمین به شرکت تحویل دهید. پس شرکت منتخب باید امانت‌دار خوبی باشد.

علاوه بر این، نوع خدمات و بندهایی که در قرارداد ثبت می‌شوند نیز بسیار مهم است. تک تک بندهای این قراداد وجهه قانونی دارند و باید مو به مو اجرا شوند. بنابراین حتما در مورد موضوعات مهم مانند نوع بیمه‌نامه، خدمات جانبی، مدت زمان اجاره ماشین و نحوه محاسبه هزینه‌ها مذاکره کنید و نکات مهمی که ممکن است بعدها مشکل برای شما ایجاد کنند را در این قرارداد درج کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده؛ فراموش نکنید که مسیر طولانی در سفر پیش روی شماست. پس اگر می‌خواهید سفری ایمن، ارزان و راحتی داشته باشید؛ به مدل خودرو توجه کنید. خودروهای مدل پایین معمولا فرسودگی‌های پنهانی دارند که ممکن است خودرو را به یک باره از کار بیاندازند. بنابراین حتما ماشین‌های مدل بالا را برای این کار انتخاب کنید.

هزینه اجاره خودرو برای سفر چگونه محاسبه می شود

مسافت طی شده یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که در فرمول تعیین هزینه اجاره ماشین به کار برده می‌شود. هر چقدر با اتومبیل مسیر طولانی‌تری را رفته باشید؛ هزینه دریافتی از شما بیشتر می‌شود. اکثر موسسات کرایه اتومبیل، خودروهای خود را برای سفر به صورت روزانه اجاره می‌دهند. اما از طرفی محدودیت مسافت طی شده نیز تعیین می‌کنند.

بنابراین بعد از اتمام سفر، اگر خودرو بیش از کیلومتر ذکر شده در قراداد راه رفته باشد؛ به ازای هر کیلومتر مبلغی جداگانه از شما دریافت خواهد شد. چند فاکتور مهم دیگر نیز وجود دارد که روی این قیمت تاثیرگذارند. جریمه‌های رانندگی، نوع خودرو، مدل آن و مدت زمان کرایه از جمله مهم‌ترین آنها هستند. هر چقدر مدل و برند خودرو بهتر باشد؛ هزینه اجاره ماشین بیشتر می‌شود و هر چقدر طول مدت زمان اجاره بیشتر باشد؛ هزینه‌ها با اعمال تخفیفات خاص کمتر می‌شود.

اجاره ماشین

انواع ماشین اجاره ای برای مسافرت

خودروهای متفاوتی در ناوگان موسسات کرایه اتومبیل وجود دارد که مناسب سفر هستند. اما معمولا بیشتر مشتریان خودروهای جادار شاسی بلند و کم مصرف برای سفر خود انتخاب می‌کنند. البته اگر خانواده کم جمعیتی داشته باشید و حجم باری که با خود حمل می‌کنید کم باشد؛ می‌توانید از سدان‌های باکیفیت مانند انواع کیا و هیوندای نیز استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید یک تجربه لوکس و بی‌نظیر داشته باشید به سراغ خودروهای خاص‌تر بروید. با اجاره بنز و خودروهای مشابه آن می‌توانید این تجربه را کسب کنید.

اجاره ماشین برای گردشگران خارجی

مدارکی از گردشگران خارجی غیرمقیم برای اجاره خودرو دریافت می‌شود؛ کمی متفاوت از افراد عادی و ساکن داخل کشور است. این مسافران باید بلیط رفت و برگشت معتبر و تاریخ‌دار، گذرنامه تاریخ‌دار و گواهینامه معتبر بین‌المللی نیز ارائه دهند و همراه با آن مبلغی به صورت دلاری به عنوان ودیعه ضمانت پرداخت کنند.

انتخاب شرکت رنت خودرو برای مسافرت خاطره انگیز

همانطور که گفته شداجاره خودرو یکی سری از مشکلات را کم می کند و شما می توایند هزینه را کم کنید و بیشتر از مسافرت لذت ببرید و باید دقت کنید که چه شرکتی را انتخاب می کنید چون تعداد افراد سودجو بسیار زیاد شده است و شما باید مراقب باشید به همین دلیل باید یک سری نکات را رعایت کنید حتما شرکت مورد نظر تجربه کافی و جواز کسب داشه باشد و تنوع ماشین های زیادی داشته باشد تا انتخاب راحت باشد و قیمت و زمان را دقت کنید ما شرکت سورنا سیر (ejarekhodrosorena.com) را معرفی می کنیم که تجربه کافی و تنوع محصولات زیادی دارد و شما می توایند برای ارتباط با کارشناسان آنها از طریق کانالهایزیر ارتباط بگیرید.

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴ -۰۲۱

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

ایمیل: info[at]ejarekhodrosorena.com

سایت: ejarekhodrosorena

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.