ارزان‌ترین اتاق‌ های هتل اسپیناس پالاس

رپرتاژ آگهی: به دلیل حضور زیاد مسافران، هتل‌های زیادی هم در تهران وجود دارد. هتل اسپیناس پالاس یکی از هتل‌های لوکس و شیک تهران است که اتاق‌های آن با قیمت بالایی اجاره داده می‌شوند. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم که ارزان‌ترین اتاق‌ های هتل اسپیناس پالاس را چگونه رزرو کنید.

معرفی هتل اسپیناس پالاس

اگر به سعادت آباد، یکی از گران‌ترین محله‌های تهران و خیابان عابدی در این محله بروید، ساختمانی را با 21 طبقه می‌بیند که هتل اسپیناس پالاس نام دارد. این مجموعه اقامتی از سال 1394 با 400 واحد اقامتی و 21 سوئیت ساخته شد. وقتی وارد لابی این هتل می‌شوید، ترکیبی از تجهیزات مدرن و معماری معاصر ایرانی به چشمتان می‌خورد. قیمت رزرو اتاق ‌های هتل اسپیناس پالاس نشان می‌دهد که جزو گران‌ترین هتل‌های تهران قرار دارد.

با اتاق ‌های هتل اسپیناس پالاس آشنا شوید!

وقتی در یک هتل پنج ستاره واقع در سعادت آباد وارد می‌شوید، قطعا از خدمات و امکانات زیادی استفاده می‌کنید. هتل اسپیناس پالاس هم علاوه بر خدمات رفاهی مانند چهار رستوران شیک با ارائه بهترین غذاها، مرکز سلامتی، سالن‌هایی برای برگزاری جلسات و مراسم‌های عروسی، بهترین اتاق‌ها را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از امکانات روم سرویس در اتاق بهره‌مند شوید. شاید رزرو این اتاق‌ها هزینه بالایی داشته باشد، ولی با رزرو اتاق‌ های هتل اسپیناس پالاس از سایت علی بابا می‌توانید تخفیف خوبی بگیرید. همچنین تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل در سایت علی بابا با صبحانه رایگان رزرو می‌شوند.

اتاق دبل استاندارد

اتاق دبل استاندارد

اتاق دبل استاندارد، ابعادی 35 متر مربعی و یک تخت دو نفره دبل دارد. مهمانان می توانند اتاق های دو تخته دبل را با چشم اندازی رو به شهر یا رو به کوه رزرو کنند. در این اتاق ها امکانات زیادی مانند تلویزیون 45 اینچی با پخش شبکه های بین المللی و اینترنت در نظر گرفته شده تا مهمانان علاوه بر استراحت در اتاق، امکانات سرگرم کننده ای داشته باشند.

داخل هر اتاق، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، کتری برقی و سشوار وجود دارد. شما می توانید در سفر خود به تهران، تمام کارهای خود را روی میز کار اتاقتان انجام دهید و دغدغه این موضوع را نداشته باشید. حتی انتخاب اتاق های دبل استاندارد در طبقات مخصوص سیگار کشیدن، امکان پذیر است.

اتاق تویین استاندارد

مانند هر هتل دیگری، اتاق‌های تویین و دبل هتل اسپیناس پالاس فقط در نوع تخت متفاوت هستند. یعنی شما در اتاق‌های تویین، دو تخت یک نفره دارید. پس انتخاب اتاق با چشم‌انداز رو به شهر یا کوه و انتخاب اتاق در طبقات مخصوص سیگار کشیدن امکان‌پذیر است. در اتاق‌های تویین استاندارد هم مانند اتاق‌های دبل، امکانات زیادی برای استفاده دارید.

اتاق خانوادگی رویال

اتاق‌های دو نفره بیش‌تر برای سفر زوج‌های جوان یا سفرهای دو نفره و دوستانه یا خانوادگی کاربرد دارد. ولی اگر خانواده کوچک سه نفره‌ای دارید یا با دو تا از دوستان دیگرتان به تهران می‌روید، اتاق خانوادگی رویال را رزرو کنید. این اتاق خانوادگی چشم‌اندازی رو به کوه دارد و تمام امکانات آن مشابه امکانات اتاق‌های دو نفره است.

وقتی وارد اتاق خانوادگی رویال می‌شوید، فضایی با ابعاد 45 مترمربع را می‌بینید که یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت یک نفره در آن قرار دارد. علاوه بر امکانات گفته شده، میز چمدان و کاناپه هم جزو امکانات این اتاق‌ها هستند. شما می‌توانید اتاق خانوادگی رویال را به دو صورت مجهز به بالکن یا بدون بالکن رزرو کنید. اتاق خانوادگی رویال بالکن دار، بالکنی به متراژ پنج مترمربع دارد.

سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس

در هتل اسپیناس پالاس تهران علاوه اتاق، واحدهای اقامتی بزرگ‌تری در نوع سوئیت هم وجود دارد. سوئیت‌ها و اتاق ‌های هتل اسپیناس پالاس از نظر ابعاد اتاق، تعداد تخت، طراحی فضای داخل اتاق و قیمت متفاوت هستند. به طور کلی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل قیمت بالایی برای رزرو دارند. ولی اتاق‌ها نسبت به سوئیت‌ها با مبلغ کم‌تری اجاره داده می‌شوند. علیرغم گران بودن، شما می‌توانید سوئیت‌ها و اتاق ‌های هتل اسپیناس پالاس را با تخفیف ویژه از سایت علی بابا رزرو کنید و هزینه کم‌تری بپردازید. سوئیت‌های این مجموعه اقامتی عبارتند از:

سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس

  • سوئیت جونیور: در اتاقی با متراژ 60 متر مربعی، یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت یک نفره وجود دارد. اتاق پذیرایی و اتاق خواب در سوئیت جونیور جدا هستند و در هر کدام یک تلویزیون 55 اینچی قرار دادند.

  • سوئیت سیگنچر: در اتاقی با متراژ 110 تا 120 مترمربع، یک تخت خواب دو نفره در اتاق خواب وجود دارد. اتاق خواب و پذیرایی در سوئیت سیگنچر جدا هستند.

  • سوئیت رویال: این سوئیت به شکل اتاقی با ابعاد 125 مترمربع و با پذیرایی و اتاق جداگانه طراحی شده است.

  • سوئیت سیگنچر پالاس: سوئیتی با ابعاد 200 مترمربع که دو اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارد.

  • سوئیت اسکای: سوئیتی با ابعاد 250 مترمربع در آخرین طبقه هتل که با یک اتاق خواب، یک اتاق کار و یک سالن نشیمن طراحی شده است.

در این مطلب توضیح دادیم که هتل اسپیناس پالاس کجاست، چه اتاق‌هایی دارد و چه خدماتی ارائه می‌دهد. از اقامت در این هتل هیچ وقت پشیمان نمی‌شوید، پس ارزش هزینه کردن دارد. اگر می‌خواهید با هزینه کم‌تری اتاق دو نفره یا سه نفره بگیرید، نیازی به رزرو سوئیت‌های این هتل نیست. اما اگر به نظر شما اتاق‌ها هم قیمت بالایی دارند، اتاق‌ های هتل اسپیناس پالاس را از سایت علی بابا با قیمت کم‌تر رزرو کنید. علاوه بر رزرو اتاق، می‌توانید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس به مقصد تهران را هم از همین سایت بخرید. سایت علی بابا راهنمای خوبی برای گردشگرانی است که هیچ شناختی از تهران ندارند. پس همه ملزومات سفر شما در سایت اینترنتی علی بابا آماده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.