امکان خرید از اسنپ مارکت با کالابرگ الکترونیکی فراهم شد

رپرتاژ آگهی: طبق مقاله منتشرشده در بلاگ اسنپ مارکت، در حال حاضر تنها فروشگاه اینترنتی در ایران که به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اسنپ مارکت است که با دانلود اپلیکیشن آن، می‌توانید اقلام تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک که شامل شیر و ماست کم‌چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج می‌شوند را خریداری کنید.

امکان خرید با کالابرگ الکترونیک برای ۹ دهک درآمدی فعال شده است، که ۵ دهک اول شامل طرح تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی می‌شوند که این افراد می‌توانند ۵۰ درصد از یارانه‌شان را با کالابرگ مصرف کنند. به این ترتیب، یارانه این افراد از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۲۰ هزار تومان خواهد رسید. دیگر مزیت استفاده از کالابرگ الکترونیکی، ثابت ماندن قیمت‌ها تا پایان سال خواهد بود. در صورتی که قیمت این ۱۱ قلم کالای اساسی در بازار دچار تغییر شود، دولت است که مابه‌التفاوت آن را خواهد پرداخت و در ازای افزایش قیمت‌ها، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تشویقی نیز افزایش پیدا می‌کند.

خرید از اسنپ

به این ترتیب، قدرت خرید مردم برای تهیه اقلام اساسی و ارزش یارانه حفظ خواهد شد و قیمت‌ها برای یک سال ثابت باقی خواهند ماند. در جدول زیر می‌توانید قیمت ثابت کالاهای اساسی و قیمت فعلی آنها در بازار را مشاهده کنید:

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی

تا به امروز حدود ۵/۶ میلیون خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند و حدود ۴۳ میلیون نفر تحت پوشش طرح کالابرگ الکترونیکی قرار دارند. با توجه به اینکه اعتبار کالابرگ الکترونیکی به حساب بانکی واریز نمی‌شود و روی کدملی سرپرست خانوار شارژ می‌شود، بنابراین در زمان خرید از اسنپ مارکت می‌توانید از تمام کارت‌های بانکی سرپرست خانوار برای خرید این اقلام استفاده کنید.

اگر انتخاب شما خرید آنلاین از اسنپ مارکت است، می‌توانید مراحل زیر را برای استفاده از کالابرگ الکترونیکی و بهره‌مندی از مزایای آن دنبال کنید:

Capture

  1. ابتدا اپلیکیشن اسنپ مارکت را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

  2. پس از ورود، کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

  3.  در مرحله واریز وجه باید گزینه «استفاده از کالابرگ» را انتخاب کنید.

  4. در این مرحله، رمز یکبار مصرف ۸ رقمی را باید دریافت کنید که خرید خود را تکمیل کنید. برای دریافت این رمز می‌توانید اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) را نیز روی گوشی خود نصب کنید یا کد پیامکی USSD ارسال شده توسط شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* را وارد کنید.

  5. پس از انجام این مراحل، از اعتبار کالابرگ الکترونیکی خود که همان اعتبار یارانه دریافتی شما خواهد بود، استفاده کرده‌اید.

اگر از دهک خود خبر ندارید و قصد دارید تا از امکانات کالابرگ الکترونیکی استفاده کنید، می‌توانید اپلیکیشن «شما»را دانلود کنید و یا به وب‌سایت آن مراجعه کنید و در کنار استعلام دهک، از میزان اعتبار و خریدهای انجام شده خود باخبر شوید و رمز یکبار مصرف برای خرید از اسنپ مارکت را نیز دریافت کنید.

این امکان برای خانوارها فراهم است که یک ماه زودتر از واریز یارانه، از اعتبار خود برای خرید از اسنپ مارکت استفاده کنند و یا استفاده از اعتبار کالابرگ را در چند مرحله انجام دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.