سرور مجازی ترکیه؛ انتخاب هوشمندانه این روزها

خرید vps ترکیه یکی از گزینه‌های هوشمندانه‌ای است که پیش روی صاحبان سایت‌ها قرار دارد. اگر این روزها شما هم به دنبال تهیه سرور مجازی با بهترین کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما خرید سرور مجازی ترکیه از هاست ایران است در این مطلب ضمن آشنایی با مزایا و ویژگی‌های این سرویس، با شرکت خدمات هاستینگ هاست ایران نیز آشنا خواهید شد.

هاست ایران، مرجع باکیفیت‌ ترین VPS ترکیه

یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی، هاست ایران است که در طول زمان خدماتی نظیر ثبت و انتقال دامنه، سرور مجازی و اختصاصی، سرور تریدینگ و خدمات کالوکیشن را با بهترین کیفیت به کاربران عرضه کرده است. کیفیت خدمات vps در  هاست ایران هر کاربری را به یک مشتری دائمی تبدیل خواهد کرد.

VPS ترکیه یکی از سرویس‌های ارائه شده در هاست ایران است که با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود معطوف سازد. چه از نظر سخت افزاری و به لحاظ امنیت و سرعت سرور مجازی ترکیه را می‌توان بی رقیب دانست. در ادامه همین مطلب ویژگی‌های اساسی این سرویس را برای شما بازگو کرده‌ایم.

سرور مجازی ترکیه یک سرویس امن و مطمئن است. با توجه به اینکه سرورهای این vps در دیتاسنترهای ترکیه نگهداری می‌شوند، شما دیگر نگرانی از جهت تحریم و یا سرعت پایین لود صفحات سایت نخواهید داشت.

علاوه بر این یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران سایت‌ها هزینه خدمات هاستینگ است. درباره سرور مجازی ترکیه در هاست ایران، باید گفت که قیمت‌ها با توجه به میزان منابعی که برای سرور خود انتخاب می‌کنید تعیین می‌شود. البته یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سرویس وی پی اس در هاست ایران امکان پرداخت به میزان مصرف (pay as you go) است، این یعنی شما می‌توانید به اندازه میزانی که از منابع مصرف کرده‌اید هزینه پرداخت کنید. اعتماد به هاست ایران تجربه صرفه اقتصادی در خرید خدمات میزبانی وب را برای شما به ارمغان می‌ آورد.

ویژگی های سرور مجازی ترکیه

امروزه شرکت‌های هاستینگ سرویس‌های متنوعی از سرور مجازی ایرانی و خارجی ارائه می‌دهند.  با این حال آنچه که واقعاً مهم است تضمین کیفیت و سرعت این سرویس ‌هاست.

خرید سرور ابری یکی از آن گزینه‌هایی است که پیش روی شما خواهد بود. سرور مجازی ترکیه در هاست ایران با بهترین ویژگی‌های ممکن پیکربندی شده است تا پاسخگوی نیازهای شما باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیر ساخت سخت افزاری قدرتمند

پیکربندی سخت افزاری قدرتمند در سرویس‌های VPS هاست ایران سرعت و کارایی را در طول زمان برای شما تضمین می‌کند. از یک طرف پهنای باند مناسب و طرف دیگر آپ‌تایم بالا سرعت نمایش محتوا به کاربر را بالا خواهد برد. علاوه بر این استفاده از بروزترین نسل هاردهای NVMe در پیکربندی سرور مجازی ترکیه و همچنین خدمات بکاپ گیری مداوم سرعت و امنیت اطلاعات شما را تضمین خواهد کرد. از یک سرور خوب چه انتظاری به جز این موارد دارید؟

امکان ارتقا لحظه‌ ای

هر لحظه که احساس کنید به منابع بیشتری برای سرور خود احتیاج دارید می‌توانید بدون بروز هیچ گونه اختلالی منابع خود را ارتقا دهید. در این زمینه می‌توانید از تیم پشتیبانی هاست ایران نیز کمک بگیرید.

پنل کاربردی و آسان

با خرید سرور ابری ترکیه شما به پنل ویژه‌ای دسترسی خواهید داشت که بسیار کاربرپسند و حرفه‌ای طراحی شده است. به گونه‌ای که هر کاربری می‌تواند با کمترین سواد فنی تنها با چند کلیک ساده کار خود را راه بیاندازد.

امکان نصب سیستم عامل دلخواه شما

با تهیه سرور مجازی ترکی شما محدودیتی در جهت نصب سیستم عامل نخواهید داشت.  به این معناست که شما می‌توانید هر ورژنی از سیستم عامل‌های لینوکس و ویندوز را که خواستید بر روی سرور خود نصب کنید. علاوه بر این در این راستا می‌توانید از تیم پشتیبانی فنی هاست ایران نیز کمک بخواهید.

پشتیبانی قوی در همه ساعات شبانه روز

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده است هاست ایران از رقبای خود متمایز شود پشتیبانی قوی در همه ساعات شبانه روز است. خدمات همه روزه و همه ساعت به کاربر امکان می‌دهد بتواند در صورت بروز کوچک‌ترین اختلال یا مشکل فنی در سرویس با مراجعه به پشتیبانی مشکل خودش را حل کند. به جرات می‌توان گفت در هاست ایران هیچگاه با مشکل جدی در هاستینگ خود روبرو نخواهید شد چرا که تیم پشتیبانی همواره همراه شما خواهد بود.

امکان دریافت ip اضافه

با دریافت IP اضافه می‌توانید به صورت همزمان بیش از دو سایت را بر روی سرور خود مدیریت کنید. با این کار علاوه‌بر این که صرفه اقتصادی بالایی دارد، مدیریت منابع و اطلاعات را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد کرد.

دسترسی کامل به کنسول

دسترسی کامل به کنسول این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان و مکانی که خواستید به صورت کامل به سرور خود دسترسی داشته باشید و تنظیمات آن را در صورت نیاز تغییر دهید. در واقع دسترسی به کنسول به معنای این است که کاربر به صورت کامل کنترل سرور مجازی خود را در دست خواهد داشت.

در نهایت …

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی در فضای وب هستید قطعاً سرعت و کیفیت خدمات هاستینگ یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود. قطعاً با مطالعه این مطلب متوجه شدید که بهترین سرور مجازی ترکیه چه ویژگی‌هایی دارد. vps ارائه شده در هاست ایران با پشتیبانی خوب و قیمت مناسبی که دارد، به بهترین شکل در طول زمان نیازهای شما را برطرف می‌سازد.

در نهایت انتخاب با شما خواهد بود. می‌توانید با خرید سرور ابری ترکیه، کارایی و امنیت را به کسب و کار خود هدیه دهید و یا با انتخاب خدمات هاستینگ نامطمئن، بدترین ضربه را به بدنه کسب و کار خود وارد کنید. انتخاب شما کدام گزینه است؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.