فروش محصولات فونیکس با قیمت مصوب شورای رقابت در نمایندگی مدیران خودرو 777

 بنابراین بخشنامه و اعلام شرایط فروش مدیران خودرو ، منتخبین دور دوم سامانه یکپارچه خودرو که کد ملی ایشان در این سامانه اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ یکشنبه، ۱۵ مرداد و تا تاریخ پنجشنبه، ۱۹ مرداد، به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا از طریق مراجعه حضوری به شعب نمایندگی‌ مدیران خودرو 777 نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

خودروهای آریزو ۶ پرو ، تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ پرومکس و فونیکس اف ایکس FX  پرمیوم در این طرح برای فروش نقدی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه عرضه خواهند شد. در صورت انتخاب روش اقساطی، تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روز کاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یکپارچه ملاک نمی‌باشد.

در این بخشنامه فروش، سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است مبلغ پرداختی علی‌الحساب بوده و قیمت قطعی خودروها در زمان تحویل مشخص می‌شود‌. همچنین توجه داشته باشید امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز نمی‌باشد. طبق اعلام این شرکت، متقاضیان خرید خودروی تیگو ۸ پرو پریمیوم به صورت دلخواه امکان تبدیل خودرو به تیگو ۷ پرو اکسلنت، FX پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در ابتدای ثبت‌نام خواهند داشت و در صورت عدم ثبت‌نام، حق ایشان تا اطلاعیه بعدی محفوظ خواهد ماند.

در این بخشنامه قیمت نقدی خودروی تیگو ۸ پرو مکس ۲ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان، فونیکس اف ایکس FX پرمیوم یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون و هزار تومان و آریزو ۶ پرو یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. در صورت انتخاب روش پرداخت اقساطی از سوی مشتریان، مبلغ پیش پرداخت برای خودروهای تیگو ۸ پرومکس ۷۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، فونیکس اف ایکس FX پرمیوم ۵۱۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، تیگو ۷ پرو ۴۳۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و آریزو ۶ پرو ۳۷۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

002

چرا نمایندگی مدیران خودرو 777 را برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام انتخاب کنیم؟

نمایندگی مدیران‌خودرو ۷۷۷  از آن‌جایی که در دو سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست فروش مدیران خودرو در کشور شده است و یکی از بهترین نمایندگی های مدیران خودرو می باشد، تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات قابل اطمینان به مشتریان را داشته و با دارا بودن چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج و همچنین اداره تحویل اختصاصی، بالاترین میزان پوشش دهی خدمات را در میان سایر نمایندگی‌های مدیران خودرو در اختیار دارد.

همچنین پیگیری مجدانه امور توسط کارشناسان این نمایندگی از دیگر مزایایی است که این اطمینان را به خریداران می‌دهد تا کلیه فرآیند ثبت‌نام خودرو را به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی انجام دهند. همچنین مشتریان و خریداران گرامی می‌توانند جهت پیگیری فرآیند ثبت‌نام خودرو ، با کارشناسان نمایندگی مدیران‌خودرو ۷۷۷ از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشند، چرا که نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ در تمامی مراحل تکمیل فرآیند ثبت نام در کنار مشتریان بوده و تجربه‌ای دلنشین و لذتبخش از خرید خودرو را برای‌شان رقم می‌زند.

001

ارائه خدمات پس از فروش VIP  برند فونیکس

از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی 777 مدیران خودرو می‌توان به ارائه خدمات پس از فروش VIP برای برند و محصولات فونیکس اشاره کرد که تاثیر بسزایی در انتخاب این نمایندگی جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام در دور دوم سامانه یکپارچه می‌تواند داشته باشد. چرا که نمایندگی ۷۷۷ مدیران‌خودرو توانسته در سال‌های اخیر با ارائه خدمات نوین، متمایز و توجه حداکثری به نیاز مشتریان، رتبه نخست فروش محصولات مدیران‌خودرو ام وی ام و فونیکس را در کشور کسب کند. بر این اساس خریداران با اطمینان خاطر جهت دریافت کلیه خدمات مرتبط به خدمات پس از فروش خودرو خود از جمله سرویس‌های ادواری، خدمات تعمیرگاهی، تعمیرات تخصصی، تامین قطعات اورجینال و سایر موارد دیگر را به نمایندگی ۷۷۷ بسپارند.

از آنجا که این نمایندگی سال‌ها در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تجربه داشته و همواره کوشیده میزان رضایتمندی مشتریان خود را ارتقا بخشد، توانسته مجموعه‌ای بالغ بر هزاران مشتری وفادار را طی این سال‌ها ایجاد نماید که این امر مصداق بارزی از مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و قابل اعتماد است.

راه‌های ارتباطی با نمایندگی ۷۷۷ مدیران‌خودرو

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن مراجعه حضوری به چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج، به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن‌های اعلام شده تماس حاصل فرمایند و با کارشناسان فروش در ارتباط باشند. در ادامه راه‌های ارتباطی با شعب نمایندگی مدیران‌خودرو 777 در شهر تهران و کرج درج شده است.

شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبه‌روی پارک دلاوران پلاک ۷۲ - تلفن: ۷۸۱ ۰۰۰ ۴۸-۰۲۱

شعبه کارشو ارگ تجریش: تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری ارگ - تلفن تماس: 021- ۴۸۰۰۰۴۴۴

شعبه عظیمیه کرج: عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید - تلفن تماس: 02634057700

شعبه مهرشهر کرج: مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار - تلفن تماس: 02634058800

اداره تحویل: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، اداره تحویل - تلفن تماس : ۰۲۱۴۹۷۸۱

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.