بهترین سایت های پرداخت ارزی کدامند؟

 اما به خاطر تحریم‌هایی که در ایران با آن‌ها مواجه هستیم، پرداخت‌ ارزی آنلاین چندان برای ما ساده نیست. به همین دلیل، نیاز به سایت‌هایی داریم که تحریم را برای ما دور بزنند تا ما نیز بتوانیم پرداخت‌‌های ارزی خود را انجام بدهیم. سایت‌های معتبری مانند ایرانیکارت، نوین پرداخت یا ارزی پی. در ادامه بهترین سایت‌ های پرداخت ارزی را معرفی خواهیم کرد.

خدمات آنلاین پرداخت ارزی به چه معناست؟

پرداخت ارزی یعنی شما به ارز رایج در ممکلت هدفتان، عملیات پرداخت را انجام بدهید. عموما پرداخت‌های ارزی با دلار انجام می‌شود. اما به غیر از دلار، شما برای پرداخت ارزی به چیزهایی دیگری نیز نیاز دارید. شما باید یک حساب بانکی بین‌المللی یا یک کارت الکترونیک بین‌المللی برای پرداخت‌های ارزیتان داشته باشید. اما به عنوان فردی که در ایران زندگی می‌کند، نمی‌توانید به راحتی یک حساب پی‌پال باز کنید یا یک ویزا کارت بگیرید. پس چاره چیست؟ بله. باید از سایت‌های واسطه ایرانی برای پرداخت ارزی آنلاین استفاده کنید تا بتوانید پرداخت‌های خود را انجام بدهید. این سایت‌ها، خدمات مختلف ارزی را ارائه می‌کنند تا به شما در دور زدن تحریم‌ها کمک کنند.

کیف پول‌های دیجیتال را به کار بگیرید

یکی از بهترین روش‌های برای پرداخت‌های ارزی، استفاده از کیف پول‌های دیجیتال است. شما می‌توانید از این کیف پول‌ها برای انواع مختلف پرداخت‌های ارزی خود مانند خرید یا انتقال پول استفاده کنید. نمونه کیف پول‌های دیجیتال را در ادامه بخوانید:

  • پی پال

  • وسترن یونیون

  • پرفکت مانی

  • مانی گرام

  • وب مانی

این کیف پول‌های دیجیتال، هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند و خدمات خاصی را ارائه می‌دهند. برای اینکه بتوانید از این کیف پول‌ها برای انجام کارهای ارزی استفاده کنید، به یک سایت واسطه ایرانی نیاز دارید. این سایت‌ها، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در سایت‌هایی که گفته شد، حساب باز کنید و به کیف پول الکترونیکی خود دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت های پرداخت ارزی کدامند

بهترین سایت های پرداخت ارزی کدامند؟

حالا که با مفهوم پرداخت ارزی و کیف پول الکترونیک آشنا شده‌اید، نوبت آن است که سراغ معرفی سایت‌های پرداخت ارزی آنلاین برویم. شما با این سایت‎ها می‎توانید کارهای مختلفی انجام بدهید. از گرفتن ویزا کارت و مستر کارت گرفته، تا خرید اکانت‌های کنسول بازی، گیفت کارت‌های مختلف، شرکت در آزمون‌های زبان مانند آیلتس و تافل، نقد کردن درآمد دلاری، پرداخت هزینه هاست، خرید سرور مجازی و حتی رزرو هتل و بلیط هواپیما.

·ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از معتبرترین سایت‌های پرداخت ارزی است. این سایت خدمات ارزی مختلفی را ارائه می‌دهد. افتتاح حساب در سایت‌های کیف پول الکترونیکی مانند پی پال و پرفکت مانی، نقد کردن درآمد دلاری، خرید کالا و تحویل در ایران، دریافت ویزا کارت و مستر کارت، پرداختی رمز ارزها، ساخت اکانت فریلنسری، خرید سیم کارت خارجی، شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی، خرید سرورهای خارجی و هزاران خدمات دیگر.

شما با ایرانیکارت می‌توانید در سریعترین زمان، با مناسب‌ترین کارمزد و تخفیف‌های گوناگون، از سایت‌های معتبر خارجی مانند آمازون خرید کنید، اکانت نتفلیکس بگیرید و کنسول بازیتان را راه بیندازید. همچنین از پشتیبانی و راهنمایی کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شوید.

ایرانیکارت پیشگام در نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت‌های ارزی است. شما در سایت ایرانیکارت می‌توانید به سرویس‌های محبوب دسترسی سریع داشته باشید. در این سایت، آخرین قیمت رمزارزها را رصد کنید؛ در بخش بلاگ، اخبار در جریان و آموزش‎های مختلف برای پرداخت‌های ارزی و سرویس‌های خارجی بررسی کنید و از تمامی خدمات بین المللی ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

·نوین پرداخت

نوین پرداخت نیز یکی دیگر از سایت‌های پرداخت بین‌المللی است. نوین پرداخت، کارهای ارزی را با کارمزد پایین برای شما انجام می‌دهد. در این نوین پرداخت مانند ایرانیکارت، می‌توانید اکانت‌های کیف پول‌های الکترونیکی مانند پرفکت مانی را بخرید، در آزمون‌های زبان شرکت کنید، درآمد دلاری‌تان را نقد کنید و حساب وب مانی خود را شارژ کنید. در این وبسایت پشتیبانی نیز دارید که اگر با مشکلی مواجه شدید، با کمک پشتیبان‌ها، مشکل را در اسرع وقت حل کنید.

آریاپی

·آریاپی

آریاپی نیز یک سایت ارائه دهنده خدمات ارزی است. در آریاپی می‌توانید لاتاری ثبت نام کنید. افتتاح حساب پی پال، شارژ کردن آن، نقد کردن دلار پی پال، ویزا و مستر کارت پی پال و خرید اینترنتی با پی پال را می‌توانید از طریق آریاپی انجام بدهید. آریاپی در کنار ارائه دادن خدمات ارزی، پشتیبانی 24 ساعته دارد و هفت روز هفته نیز باز است. یعنی هر زمانی که بخواهید می‌توانید با آریاپی کار ارزی خود را انجام بدهید.

·بیست پیمنت

شما با بیست پیمنت می‌توانید درآمد ارزیتان را نقد کنید، امور دانشگاهی خارج از کشور را انجام بدهید، در آزمون‌های زبانی مختلف شرکت کنید، از سفارت کشورها وقت بگیرید، حساب پی‌پال باز کنید، بلیط هواپیما بخرید و هتل رزرو کنید، از خدمات گردشگری استفاده کنید و ... . پرداخت ارزی و پرداخت مسافرتی نیز جزء خدماتی است که بیست پیمنت ارائه می‌دهد. با عضو شدن در خبرنامه بیست پیمنت، در جریان اخبار مربوط به پرداختی‌های ارزی و کارهای بین‌المللی نیز قرار خواهید گرفت.

·نیک پرداخت

برای انجام تمام کارهای ارزی‌تان، می‌توانید روی نیک پرداخت حساب باز کنید. اگر نیاز به مشاوره تخصصی درباره ارز دیجیتال و خرید و فروش آن دارید، نیک پرداخت در این کار به شما کمک می‌کند. خدمات ارزی مربوط به امور دانشجویی و علمی نیز یکی دیگر از خدماتی است که سایت نیک پرداخت ارائه می‌دهد. پس اگر قصد اپلای کردن را دارید، بهتر است سری به سایت نیک پرداخت بزنید.

·پی 98

برای رسیدن به درآمد دلاری، پی 98  کنار شماست. نقد کردن در آمد دلاری و انجام پرداختی‌های ارزی از جمله خدماتی است که پی 98 ارائه می‌دهد. خرید از وبسایت‌های خارجی را نیز می‌توانید با واسطه‌گری این سایت انجام بدهید. اگر فریلنسر هستید یا می‌خواهید این مسیر شغلی را انتخاب کنید، حتما به سایت پی98 سر بزنید.

اول پرداخت

·اول پرداخت

سایت اول پرداخت یک محیط قابل اعتماد برای پرداخت‌های ارزی ایجاد کرده است که با کمک آن، بتوانید کارهای ارزی بین‌المللی خود را به سرانجام برسانید. در اول پرداخت شما می‌توانید مسترکارت مجازی بگیرید، سیم کارت بین‌المللی بخرید یا تراول کارت بگیرید. برای اینکه بدانید اول پرداخت چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد، حتما به وبسایت آن‌ها بروید.

·تهران پیمنت

تهران پیمنت را فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران راه انداخته‌اند. هدف راه انداختن تهران پیمنت، کمک به دانشجوها برای انجام کارهای ارزی است که در طول اپلای و مهاجرت کردن، به آن‌ها بر می‌خورند. نقد کردن درآمد دلاری، باز کردن حساب پی پال، ثبت نام در آزمون‌های آیلتس و تافل را می‌توانید از طریق تهران پیمنت انجام بدهید.

کامل‌ترین سایت برای پرداخت ارزی آنلاین، ایرانیکارت است. شما در ایرانیکارت انواع و اقسام خدمات ارزی را می‌توانید انجام بدهید و از پرسرعت بودن کارتان لذت ببرید. پرداخت ارزی آنلاین، دیگر یک دغدغه بزرگ برای ایرانی‌ها نیست. با کمک سایت‌های واسطه، به راحتی می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.