تهران پیمنت؛ پیشگام در پرداخت های بین المللی

برای همه ما اتفاق افتاده است که بخواهیم به یک دانشگاه یا موسسه خارجی هزینه‌ای بپردازیم یا بخواهیم از یک وبسایت خارجی خرید کنیم و با چالش چگونگی پرداخت هزینه روبرو شویم. تهران پیمنت (Tehran Payment) با ارائه روش‌های سریع، امن و آسان برای حل این چالش، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد تا بتوانید بر محدودیت‌های موجود غلبه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرکت تهران پیمنت و خدمات آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی شرکت تهران پیمنت

تهران پیمنت (Tehran Payment) یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بین‌المللی است که از سال ۱۳۹۱ به‌طور رسمی شروع به کار کرد. این شرکت، روش‌هایی امن، قابل‌اعتماد و مقرون‌به‌صرفه را برای پرداخت ارزی فراهم می‌کند و به افراد و کسب‌وکارها کمک می‌کند بدون محدودیت از خدمات شرکت‌ها و موسسات خارجی بهره‌مند شوند.

گروه موسس تهران پیمنت از سال ۱۳۸۳ به‌صورت غیرمتمرکز به دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه تهران، خدمات پرداخت ارزی را ارائه می‌کرد و پس از چند سال با توجه به نیاز بسیار بالای قشرهای مختلف جامعه به پرداخت ارزی، تصمیم به ارائه گسترده‌تر خدمات گرفت. این شرکت در طول این سال‌ها به افراد و موسسات مختلفی خدمات‌رسانی کرده است و در کنار آن بر این تلاش بوده است که علاوه بر بهبود کیفیت سرویس‌ها، گستردگی و تنوع آن‌ها را نیز افزایش دهد.

انواع خدمات تهران پیمنت

اگرچه شرکت تهران پیمنت در زمینه پرداخت ارزی دانشجویی بسیار شناخته‌شده است، خدمات آن تنها به این حوزه محدود نمی‌شود. در ادامه با انواع خدمات تهران پیمنت آشنا می‌شوید.

پرداخت هزینه‌های آزمون‌های زبان

اگر قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری داشته باشید یا تنها بخواهید سطح زبان انگلیسی خود را بسنجید، لازم است در آزمون‌های معتبر زبان شرکت کنید. از میان این آزمون‌ها می‌توان به آزمون تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS) PTE و آزمون دولینگو (Duolingo) اشاره کرد.

پرداخت ارزی در مراحل مختلف اپلای

اگر تصمیم به مهاجرت تحصیلی دارید حتما می‌دانید که در مراحل مختلف دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌ها نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. به همین دلیل، تهران پیمنت انواع خدمات پرداخت ارزی لازم برای اپلای از جمله پرداخت اپلیکیشن فی (Application Fee)، پرداخت Admission Fee، پرداخت هزینه Uni-Assist و پرداخت هزینه اجاره خوابگاه دانشجویی را ارائه می‌دهد.

پرداخت هزینه سفارت‌ها

برای اینکه بتوانید ویزای کشور مورد نظر خود را دریافت کنید، لازم است به سفارت آن مراجعه کنید. در این میان، سفارت‌ها برای ایجاد نظم بیشتر در پذیرش متقاضیان و بررسی درخواست آن‌ها، طرح نوبت‌دهی را اجرا می‌کنند. بنابراین، لازم است از سفارت مورد نظر خود وقت بگیرید و هزینه آن را نیز به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی

آزمون‌های بین‌المللی مختلفی وجود دارند که دریافت مدرک آن‌ها برای تقویت رزومه یا گرفتن پذیرش تحصیلی یا شغلی از کشورهای خارجی بسیار کمک‌کننده است. از میان این آزمون‌ها می‌توان به آزمون GMAT، CFA، OET، مدیریت پروژه PMP و USMLE اشاره کرد.

پرداخت هزینه بلیط هواپیما

اگر قصد خرید بلیط‌های پروازهای خارجی را داشته باشید یا بخواهید برای لغو یا تغییر زمان پرواز خارجی اقدام کنید، نیاز به پرداخت ارزی دارید.

خدمات مرتبط با پی پال (PayPal)

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که امکان پرداخت برای اقلام متعدد و ارسال و دریافت امن و مطمئن پول را فراهم می‌کند. با توجه به اینکه امکان داشتن حساب پی پال برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست، تهران پیمنت امکان خرید و پرداخت پی پال و همچنین، نقد کردن درآمد ارزی از طریق آن را برای شما فراهم کرده است.

ارائه انواع گیفت کارت‌ها

با استفاده از انواع گیفت کارت‌ها می‌توانید از خدمات پلتفرم‌های خارجی بهره‌مند شوید. از میان این گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت نتفلیکس (Netflix)، گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft) و گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify) اشاره کرد.

سایر خدمات تهران پیمنت

علاوه بر خدماتی که تا اینجا مطرح شد، تهران پیمنت در زمینه ارائه سایر خدمات پرداخت ارزی نیز فعال است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی توسط موسسه WES، پرداخت هزینه چاپ مقاله در ژورنال‌ها و مجلات بین‌المللی خارجی، خرید شارژ اکانت اسکایپ (Skype)، خرید اکانت تریدینگ ویو (TradingView) و پرداخت هزینه گرامرلی پریمیوم (Grammarly Premium).

Tehran Payment

مزایای خدمات Tehran Payment

تهران پیمنت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه پرداخت ارزی به شما کمک می‌کند که انواع پرداخت بین‌المللی را به‌سرعت و به‌راحتی انجام دهید. این مجموعه پرداخت مورد نظر شما را طی کمتر از سه ساعت انجام می‌دهد و با تیم پشتیبانی حرفه‌ای خود در تمام مراحل پرداخت ارزی همراه شما خواهد بود.

علاوه بر این، تهران پیمنت در 363 روز سال خدمات‌رسانی می‌کند و بنابراین، در هر روز و هر ساعتی می‌توانید با ثبت سفارش در وبسایت آن از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. از سوی دیگر، این شرکت همیشه سعی کرده است که خدمات خود را با نرخ کارمزد کم ارائه دهد و به این ترتیب، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مشتریان خود فراهم کند.

نحوه استفاده از خدمات تهران پیمنت

برای استفاده از سرویس‌های این مجموعه کافی است به سایت تهران پیمنت مراجعه و در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس می‌توانید از طریق این حساب کاربری، خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهید. بنابراین، ثبت سفارش در وبسایت تهران پیمنت بسیار ساده و آسان است. علاوه بر این، در صورتی که با هر گونه ابهام یا سوالی روبرو شوید می‌توانید به‌صورت آنلاین با تیم پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کرده و بدین ترتیب به‌سرعت پاسخ سوال خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

tehranpayment

در پایان، با وجود خدمات تهران پیمنت (Tehran Payment) دیگر پرداخت بین‌المللی برای شما یک چالش نخواهد بود. این مجموعه به شما امکان می‌دهد که کمتر از سه ساعت، پرداخت ارزی مورد نظر خود را به‌صورت امن و مطمئن انجام دهید و بنابراین، کمترین دغدغه‌ای برای پرداخت دلاری نداشته باشید. تهران پیمنت کارمزد کمی را برای ارائه خدمات خود در نظر گفته است و بنابراین، نه‌تنها برای وقت شما ارزش قائل است، بلکه به شما کمک می‌کند در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.