هزینه خرید پنل پیامکی و قیمت تبلیغات پیامکی چقدر است؟

 اما ممکن است به تازگی با بازاریابی پیامکی و سیستم ارسال پیامک آشنا شده باشید، در این حالت بهتر است ابتدا ای‌بوک ما را در ملی پیامک بخوانید تا با ابعاد مختلف بازاریابی پیامکی آشنا شوید.

و حالا به سراغ اصل مطلب می‌رویم که

هزینه خرید پنل اس ام اس یا پنل پیامکی چقدر است؟

در حقیقت به مساله مهمی به اسم پول می‌رسیم، یا اگر بخواهم به زبان بازاری بگویم: همه اینها خیلی هم خوب، اما چقدر قراره برام آب بخوره؟ بگذارید قبل از هر چیز روی این مساله تاکید کنم که هزینه لزوماً پول نیست، بلکه زمان و انرژی ما هم هست. پس باید این دو مورد را نیز در تصمیم‌گیری خود مد نظر قرار دهیم.

لیست قیمت پنل‌های پیامکی

در جدول زیر لیست قیمت سامانه ملی پیامک در سال ۱۴۰۲ آورده شده است:

[n_g

حال هزینه خرید پنل اس ام اس را با معرفی دو نوع سامانه پیامکی شروع کنیم.

خرید پنل اس ام اس از سامانه‌هایی که هزینه سالیانه دریافت می‌کنند

به گزارش سامانه ملی پیامک،اکثر این سامانه‌ها، با توجه به نیاز کسب‌وکارهای مختلف و تعداد ارسال آنها، چندین پنل مختلف را تعریف کرده‌اند. هر چه پنل بزرگتری خریداری کنید، هزینه آن بیشتر می‌شود، اما امکانات بهتری خواهد داشت و تعرفه ارسال پیامک آن کمتر است.

سامانه‌های پیامکی معمولاً با توجه به قدمت و اعتبار مجموعه و نوع پنلی که شما انتخاب می‌کنید، یک هزینۀ اولیه از شما می‌گیرند. معمولاً هزینه سالیانه یک پنل چیزی بین 20 تا 600 هزار تومان است. ما در سامانه پیامکی ملی پیامک 4 پنل مختلف برای کاربران تعریف کرده‌ایم و هزینه این پنل‌ها از 29 هزار تومان شروع می‌شود و با 259 هزار تومان تمام می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت های ملی پیامک به صفحۀ امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید. اما این هزینه شما دقیقا صرف چه مواردی می‌شود؟

  • شما با پرداخت این هزینه یک پشتیبانی کامل (حتی به صورت شبانه‌روزی) از سامانه خود دریافت می‌کنید.

  • این هزینه اولیه موجب می‌شود که تعرفه ارسال پیامک شما بسیار مناسب‌تر باشد و این عدد در مقیاس بالا و زمانی که پیامک‌های انبوه و با تعداد بالا ارسال می‌کنید، هزینه‌های شما را به شدت کاهش خواهد داد.

  • یکی از موارد مهم این هزینه‌های پنل اس ام اس که باید سالیانه پرداخت کنید، صرف به روز رسانی‌های مدام و سریع یک سامانه می‌شود؛ امکانات جدیدی که به سامانه اضافه می‌شوند و یک سامانه باید در سریع‌ترین زمان ممکن خود را با توجه به امکانات جدید به روز کند.

  • شاید هنگام جست‌وجو در مورد خرید پنل ارسال پیامک به گزینه‌هایی مانند پنل ارسال اس ام اس رایگان برخورده باشید، لازم است به شما بگویم که این سامانه‌ها اکثرا ثبات خوبی ندارند و ورشکسته شدن یا غیر فعال شدن سامانه و مواردی زیادی از این قبیل در این سامانه‌ها به کرات مشاهده شده است.

تعرفه ارسال پیامک چقدر است؟

شما در پنل ما کمترین تعرفۀ ارسال پیامک را خواهید داشت. برای اطلاع از تعرفه‌ ارسال پیامک ما

 به این صفحه مراجعه کنید

تعرفه ارسال پیامک

داستان سامانه‌هایی که پنل اس ام اس رایگان ارائه می‌دهند

این سامانه‌ها به شما یک پنل رایگان ارائه می‌دهند و فقط بابت شارژ این پنل و ارسال پیامک از شما پول دریافت می‌کنند. اما

  • این سامانه‌ها عموما تعرفه ارسال بالاتری دارند.

  • امکانات این سامانه‌ها خیلی کمتر از سامانه‌های پولی است.

  • به‌روزرسانی‌های این سامانه‌ها خیلی کند و به ندرت صورت می‌گیرد و این مسئله قطعا به ضرر شماست و از خیلی امکانات جدید و مفید یک سامانه پیامکی غافلتان می‌کند.

  • همانطور که در بالا گفتم این سامانه ها ثبات چندانی ندارند و مسائلی از قبیل ورشکستگی و مسائلی از این قبیل زیاد در این سامانه ها اتفاق می‌افتد.

  • از همه مهم‌تر و اساسی‌تر تعرفۀ بالای پیامک در این سامانه‌ها نسبت به سامانه‌های پولی است. تعرفه ارسال اس ام اس در این سامانه‌ها قالبا چیزی حدود 120 تا 160 تومان است. که این رقم در تعداد بالای ارسال پیامک تغییر زیادی ایجاد می‌کند.

و حرف آخر اینکه

قبل از اینکه پنل اس ام اس رایگان، ارسال پیامک رایگان، سایت ارسال پیامک رایگان و چیزهایی از این قبیل را در گوگل سرچ کنید، لازم است کمی فکر خود را به کار بیاندازید و به این فکر کنید که اگر چنین امکان رایگانی می‌تواند وجود داشته باشد چرا سامانه‌ها بابت پنل هزینه دریافت می‌کنند و چرا کسانی بابت این پنل‌ها هزینه می‌پردازند؟ قطعا هیچکس از رایگان بودن بدش نمی‌آید. اما دقیقا به چه قیمتی؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.