آشنایی با مهم ترین ویژگی های برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید

امروزه با توجه به تنوع بالای نرم افزارهای حسابداری در بازار و قابلیت های متفاوت هر کدام، حتما شما هم  برای انتخاب و خرید با سوالات زیادی مواجه شده اید و نمی دانید بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید برای کسب و کار شما کدام است. در واقع علاوه بر قیمت مناسب نرم افزار، شناخت ویژگی ها و قابلیت های مهم آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین در این مطلب به 3 دغدغه اصلی شما به عنوان صاحب یک کسب و کار پرداخته ایم که عبارتند از:

برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید مناسب کسب و کار شما چه امکاناتی باید داشته باشد؟

فاکتورهای مؤثر بر قیمت نرم افزار فروشگاهی اندروید

بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید

با بررسی این نکات مهم در نهایت می توانید با دانش بالا در این زمینه اقدام به خرید برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید نمایید. از این رو قبل از هر چیز بهتر است قابلیت های مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی که مناسب کسب و کار شما است را بشناسید. با ما همراه باشید.

برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید مناسب کسب و کار شما چه امکاناتی باید داشته باشد؟

برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید مناسب کسب و کار شما چه امکاناتی باید داشته باشد؟

قابلیت های ضروری نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما

به طور کلی در میان لیست بهترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی که ارائه شده اند، وجود دو ویژگی مهم ضروری است؛ سادگی و سرعت نرم افزار. بنابراین قبل از بررسی نیازهای ضروری کسب و کار و مشخص کردن امکانات و قابلیت های مورد نیاز، لازم است به کاربری آسان و سرعت بالای نرم افزار توجه ویژه ای داشته باشید. دیگر امکانات مهم که باید در یک نرم افزار فروشگاهی اندروید وجود داشته باشد عبارت است از:

۱. امکان اتصال به پوز بانکی

افزایش سرعت پرداخت با ثبت خودکار مبلغ فاکتور فروش بر دستگاه پوز بانکی

با تهیه و فعال سازی افزونه اتصال به دستگاه کارت خوان، می توانید به راحتی تمامی پرداخت های مشتری را به سرعت و بدون معطلی مدیریت نمایید.

۲. بارکدخوان

جلوگیری از ایجاد صف طولانی خریداران با اسکن بارکد سبد محصولات مشتری

بدون پرداخت هزینه جداگانه برای تهیه دستگاه بارکدخوان و پرینتر می توانید تنها با استفاده از برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید، دوربین موبایل خود را به اسکنر تبدیل نمایید. این ویژگی تاثیر به سزایی در افزایش سرعت فروش و بازدهی کسب و کار شما خواهد داشت؛ چرا که در زمان های شلوغی فروشگاه می توانید به راحتی بارکد کالاهای سبد خرید مشتری را اسکن کرده و فاکتور صادر کنید.

۳. گزارش های پیشرفته و متنوع

بررسی گزارش های مختلف برای برآورد میزان سود و زیان کسب و کار

این نرم افزار باید قابلیت ارائه انواع گزارش های فروش، انبار و میزان سود و زیان را داشته باشد تا بتوانید برای آینده مالی کسب و کار خود برنامه ریزی داشته باشید.

۴. امکان تعریف انبارهای متعدد برای شعب مختلف

مدیریت چندین کسب و کار با کنترل موجودی انبار

این ویژگی به خصوص برای کسانی که دارای چندین کسب و کار هستند بسیار مهم و ضروری است؛ چرا که لازم است همواره موجودی انبارها را بررسی کرده و در صورت نیاز برای خرید محصولات جدید تصمیم گیری نمایند.

۵. پشتیبانی

دریافت آموزش های لازم در خصوص استفاده از نرم افزار

بسیاری از مجموعه های حسابداری تنها به یک تا دو ماه پشتیبانی از کاربران اکتفا کرده و فقط بر روی هدف فروش نرم افزار تمرکز دارند. توجه داشته باشید که برای نصب برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید و استفاده از قابلیت های آن، نیاز است با کارشناسان فروش برنامه در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. بنابراین به پشتیبانی طولانی مدت نیاز خواهید داشت.

حالا که با امکانات مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید آشنا شده و یک گام به خرید این برنامه حسابداری نزدیک تر شدیم، زمان آن رسیده تا بدانیم چه عواملی در قیمت نهایی یک نرم افزار حسابداری تاثیر گذار است؟ در ادامه به این سوال مهم پاسخ می دهیم.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید

فاکتورهای مؤثر بر قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید

بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید

تفاوت قیمت میان انواع مختلف نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده، می تواند دلایل زیادی داشته باشد. توجه داشته باشید ارزان بودن یک نرم افزار دلیل منطقی برای خرید آن نیست و لازم است ویژگی های مختلف سیستم حسابداری را نیز حتما در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی فاکتورهای مهم بر قیمت نرم افزار فروشگاهی اندروید می پردازیم.

·امکانات نرم افزار

نرم افزارهای حرفه ای تر، قیمت بالاتری دارند

امکانات برنامه حسابداری تاثیر مستقیم بر قیمت آن خواهد داشت. بدیهی است هر چه قدر قابلیت های یک نرم افزار بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

·قابلیت استفاده در دستگاه های دیگر

افزایش قیمت با قابلیت اجرا در دستگاه های مختلف

در صورتی که برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید، قابلیت اجرا بر روی پلتفرم های دیگر مانند ویندوز، تبلت و... را نیز داشته باشد، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر نرم افزارها خواهد بود.

·پردازش سریع

سرعت بالای پردازش اطلاعات در نرم افزارهای حرفه ای تر

سرعت نرم افزار نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر قیمت برنامه حسابداری فروشگاهی است. در واقع نحوه کدنویسی و طراحی حرفه ای تیم برنامه نویسی سبب می شود تا هنگام کار با نرم افزار بدون هیچ مشکلی، به ثبت انواع عملیات حسابداری بپردازید. بنابراین قیمت برنامه حسابداری نیز نسبت به نمونه های ضعیف تر گران تر خواهد بود.

·دسترسی چند کاربره

قیمت بالاتر با دسترسی افراد مختلف به نرم افزار

با اضافه کردن کاربرهای مختلف به نرم افزار و دادن دسترسی معین به آن ها می توانید به هر شخص، اجازه  استفاده از بخش های مختلف برنامه را بدهید. این قابلیت نیز تاثیر به سزایی در افزایش قیمت نرم افزار خواهد داشت.

و اما... حالا که عوامل مؤثر بر قیمت نرم افزار را نیز شناختیم، می خواهیم ببینیم در نهایت بهترین اپلیکیشن حسابداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد و کدام قابلیت ها در یک نرم افزار ضروری تر بوده و نیاز است برای آن هزینه کنیم؟ با ما همراه باشید.

بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید

بهترین برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید

نکات مهم  در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی موبایل

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید در وهله اول باید مورد تایید اداره دارایی باشد تا مطمئن شویم که بر اساس استانداردهای حسابداری و مالیاتی طراحی شده است. همچنین قابلیت اتصال به چاپگر برای چاپ فاکتورها، اتصال به بارکدخوان و ترازوهای دیجیتال را نیز داشته باشد.

از دیگر قابلیت های ضروری و مهم، داشتن قفل دیجیتال برای افزایش امنیت نرم افزار است تا در صورت مفقودی، نگرانی بابت دسترسی سایرین به اطلاعات مالی شما وجود نداشته باشد. همچنین دارای پشتیبانی حرفه ای و قوی باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، از راهنمایی مشاوران استفاده نمایید.

برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید، جایگزین امن و سریع برای نرم افزارهای قدیمی

خب! خسته نباشید! به انتهای مقاله رسیدیم. در این مقاله ابتدا سعی کردیم ضروری ترین قابلیت های برنامه حسابداری فروشگاهی اندروید برای کسب و کار را نام برده و به توضیح هر کدام بپردازیم. سپس گفتیم قبل از هر گونه اقدام برای خرید نرم افزار، بهتر است مهم ترین عواملی که بر قیمت این برنامه حسابداری کاربردی تاثیرگذار هستند را بشناسیم تا در نهایت بتوانیم بر اساس اولویت های خود هزینه کنیم. امیدواریم به کمک این مطلب، بتوانید بهترین اپلیکیشن که پاسخ گوی نیازهای اساسی کسب و کار شما باشد را تهیه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.