حضور پربار فراطرح در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی سال

گروه فراطرح با مشارکت فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران توانست از این رویداد به نحو شایسته ای در جهت تحقق اهداف و ماموریت های خود در عرصه همکاری با فعالان این حوزه بهره گیرد.

این مجموعه با ترتیب دادن نشست های کارشناسی و تخصصی با نمایندگان شرکت های فعال در حوزه نفت وگاز توانست علاوه بر توسعه و گسترش روابط خود، در جهت هم افزایی و برقراری پلی کارشناسی با سایر شرکتها عمل کند.

همچنین گروه فراطرح توانست با شناسایی شرکت های حوزه صنایع کشتیرانی و نیز سایر صنایع فراساحل، گام اولیه برای برقراری ارتباط بازارهای مهم و این صنعت را بردارد.

امری که برای گروه فراطرح مهم و حائز اهمیت بود.

1

در این راستا مشتریان جدیدی در حوزه های مختلف شناسایی و جذب شد که بخشی از آنها مشتریان خارجی بودند که با توجه به سابقه برجسته گروه فراطرح در حوزه صادرات می تواند فرصت مناسبی برای توسعه بازارهای صادراتی گروه وارزآوری برای کشور ایجاد نماید.

انتقال تجربیات و معرفی ظرفیت های کارشناسی و عرضه دانش تخصصی گروه فراطرح به بازدیدکنندگان نیز از سایر دستاوردهای  حضور در  نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود.

گروه فراطرح مشتمل بر پنج شرکت فراطرح فولاد، فراطرح معدن، فراطرح نورد، فراطرح آلیاژ و فراطرح فردا است که با تجربه تامین و تولید زنجیره کامل محصولات فولادی از معدن تا محصول نهایی، با هدف ارزش آفرینی متوازن و پایدار در زنجیره اکتشاف، استخراج، تولید و بازرگانی محصولات فولادی، با کاملترین سبد محصولات و باکیفیت ترین خدمات در داخل ایران و در زمینه صادرات فعالیت می کند.

3

حضور و مشارکت فعال وهدفمند در نمایشگاههای تخصصی از سیاست های اصلی گروه فراطرح به شمار می رود که هرساله با شناخت جدی و برنامه ریزی دقیق تر از سوی مجموعه پیگیری می شود.

در این نمایشگاه چهار روزه اقدامات رسانه ای مؤثری از قبیل انجام مصاحبات بین المللی و همچنین گفت و گوی تخصصی مدیرعامل گروه فراطرح با شبکه اینترنتی نفت و پخش زنده و آنلاین در فضای مجازی صورت گرفت که مصاحبه معاون مدیرعامل با شبکه  ZDFآلمان یکی از آنها به شمار می رود.

گروه فراطرح همچنین در این نمایشگاه مبزبان شرکت های داخلی بزرگ و مهم از جمله فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان بود علاوه بر آنکه در راستای تحقق برنامه های صادراتی شرکت های خارجی نیز در غرفه فراطرح حضور یافتند. در این ارتباط کارشناسان خارجی از کشورهای چین، هند، پاکستان و افغانستان در زمان برگزاری نمایشگاه مهمان غرفه گروه فرا طرح بودند.

در میان صاحبنظران داخلی نیز باید به حضور مهمانانی چون مدیر پروژه جهاد دانشگاهی علم و صنعت و دبیر کارگروه پژوهشی مکانیک دانشگاه شریف در غرفه فولاد فرا طرح به منظور همکاری های علمی پژوهشی اشاره کرد.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.