تندس بلورین در راه گلدیران

در مراسم اهدای تنیس طلایی حمایت از مصرف کنندگان سازمان حمایت، حسین زاده قشمی، مدیرکل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با بیان این که گلدیران پرچم دار حمایت از مصرف کنندگان در بین صنایع ایرانی است، گفت: کمتر شرکتی در سطح ملی وجود دارد که تا این میزان خدمات پس از فروش را ارایه کند.

وی با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان ایرانی که جوایز حمایت از مشتریان را دریافت می کنند افزود: در تلاشیم تا همه حمایت هایی که از گذشته وجود داشت را احیا کنیم که از آن جمله می توان به تخفیف ۳۰ درصدی سازمان صدا و سیما برای این قبیل شرکت ها اشاره کرد. در عین حال در جلسات شورای روابط عمومی که جلسه هم اندیشی روابط عمومی های شرکت های برتر کشور محسوب می شود، بحث حمایت رسانه های داخلی از شرکت های مذکور را مطرح کرده ایم.

2

زاده قشمی تصمیم دیگر را در راستای توسعه زیرساخت های GR این شرکت ها، موضوع راهیان پیشرفت یا گردشگری صنعتی اعلام کرد و افزود: بازدید نخبگان و رهبران افکار عمومی از مجموعه های مذکور را استارت زده ایم و غالب شرکت های حوزه لوازم خانگی در این برنامه فعالند و مطمئنا این برنامه باعث می شود شرکت های مذکور دستاوردهای خود را در معرض دید نخبگان قرار دهند که این تصمیم مورد حمایت رییس جمهور نیز هست.

به گفته مدیرکل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تسهیل گری ارتباطات دولتی در مجموعه های شرکت های موفق ایرانی موضوع دیگری است که الزام کرده ایم مسئولان وزارت ارشاد از شرکت های مذکور حمایت کنند و گلدیران را به عنوان پایلوت برای این موضوع معرفی خواهیم کرد.

وی در حوزه آموزش نیز گفت: مجموعه مشتریان گلدیران این قابلیت را دارد که به عنوان پایلوت، مسئولیت آموزش شرکت های بخش خصوصی که موفق نشده اند امتیازهای لازم را در حوزه خدمات پس از فروش و حمایت از مصرف کنندگان کسب کنند، بر عهده بگیرد.

وی اعلام کرد: مجموعه گلدیران جزو معدود شرکت های ایرانی است که به زودی تندیس بلورین حمایت از مصرف کنندگان را دریافت خواهد کرد و این موضوع نشانه مهمی از قدرت این مجموعه در ارایه خدمات به مصرف کنندگان است.

مهندس فرجی مدیریت مشتریان گلدیران نیز در ین مراسم با بیان این که ارزیابی سازمان حمایت ملاک مهمی برای سنجش خدمات این مجموعه محسوب می شود گفت: این ارزیابی ها به ایجاد و تقویت زیرساخت ها و ارتقای انگیزه ها و آزمایش توانایی ها و قدرت رقابتی مجموعه برای ارایه خدمات بهتر به مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است.

به گفته وی مدیریت مجموعه گلدیران نیز از شرکت خدمات مشتریان انتظار سود ندارند و تنها بر عهدی که با مشتریان بسته شده به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاکید دارند که از تمام توان خود برای این منظور استفاده خواهیم کرد.

3

در این مراسم دکتر تقوی، معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت نیز با بیان این که سرفصل های کاری گلدیران در موضوع خدمات پس از فروش عبارتند از نصب و راه اندازی و تعمیرات دوره ای و سرویس ها و گارانتی و ... گفت: شبکه فروش این مجموعه تا 800 عامل فروش و بالغ بر 30 فروشگاه را شامل می شود و 2 تا 3 هزار تکنیسین در سراسر کشور به مشتریان سرویس می دهند و در 22 سال گذشته 12 تا 13 کالا به مشتریان ارایه می کنند.

وی با اشاره به این که خدمات از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در عین حال کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است افزود: طبعا باید رضایت مصرف کننده را با سلایق مختلف تامین کرد و خوشحالیم که این مجموعه در خلال این سال ها موفق عمل کرده و 12 بار تندیس طلایی حمایت از مصرف کننده دریافت کرده است که نشان می دهد بسیاری از شاخص ها از جمله کیفیت و کمیت، خدمات، در دسترس بودن، استانداردها و رضایت کارکنان و بسیاری سرفصل های دیگر را با موفقیت پشت سر گذاشته و این امر باعث شده تا این توفیق حاصل شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.