اگر بتوانیم به خوبی یک سایت عالی با تولید محتوایی جالب ارائه دهیم، می توانیم برند خود را به سطوح بالا و عالی در گوگل برساند. از سویی دیگر، فعالیت در این حوزه می تواند سود و کسب درآمد بسیار خوبی را برای ما به همراه داشته باشد. به همین خاطر در این گزارش لیستی از قیمت طراحی سایت و هزینه های تولید محتوا را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با دیدی وسیع تر در این حوزه فعالیت کرده یا ثبت سفارش خود را انجام دهید.

طراحی سایت جذاب و نحوه برآورد هزینه های آن + لیست هزینه ها در سال 1402

یک طراحی سایت حرفه ای و جذاب می تواند ما را در رده بندی بالاتری در حوزه کسب و کارمان قرار دهد. در واقع سایت ما، ویترین خدمات ما است، بنابراین بایستی به بهترین شکل ممکن ارائه شود. علاوه بر این موارد، طراحی سایت بایستی به گونه ای ارائه شود که براورده هزینه های آن در بودجه بندی ما جای بگیرد.

برآورد هزینه طراحی سایت در حال حاضر با توجه به خدماتی که بر روی سایت پیاده سازی می شود، انجام می گردد. به عنوان مثال، اگر شما یک سایت ساده با قالبی پیش فرض را خریداری کنید، به طبع هزینه ای بسیار کمتر از زمانی که یک سایت به شکل 0 تا 100 برای شما سفارشی سازی می شود، دارد. پس با توجه به این موضوع می توان تا حدودی قیمت طراحی سایت را حدس زده و با توجه به این موضوع، سایت مورد نظر خود را داشته باشید. البته این سایت به تنهایی برای شما کارساز نیست! بلکه موضوعی به نام تولید محتوا نیز در آن وجود دارد که بایستی به آن و هزینه های پیرامون این موضوع نیز توجه داشت.

در ادامه لیست هزینه های چند شرکت طراحی سایت در ایران را بررسی خواهیم کرد.

هزینه پلن های طراحی سایت وردپرس در شرکت codoseo.net

شرکت codoseo که یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد، هزینه های طراحی سایت خود را در سال 1402 از پنج میلیون و پانصدهزار تومان شروع کرده است و در 2 پلن مختلف حرفه ای و فوق حرفه اقدام به ساخت سایت برای مشتریان خود می نماید.

هزینه طراحی سایت شرکت portal ir

شرکت طراحی سایت پورتال که یک سایت ساز می باشد و شما می تواند نسبت به موضوع و زمینه فعالیت سایت خود از قالب های آماده این سایت ساز استفاده کنید هزینه طراحی سایت خود را در سال 1402 از صدهزار تومان شروع کرده است.

هزینه طراحی سایت شرکت webramz

شرکت سوم که قیمت های طراحی سایت خود را در سال 1402 معرفی کرده است شرکت خوب و معتبر webramz می باشد. این مجموعه با پلن های مختلف برای وبسایت های شرکتی و فروشگاهی و با شروع قیمت پانزده میلیون و نهصد هزار تومان برای طراحی سایت فروشگاهی، سعی کرده است نیاز تمامی مخاطبان خود را به خوبی پوشش دهد.

تولید محتوا چیست؟ همه چیز درباره تولید محتوا

تولید محتوا، پایه و اساس بازاریابی دیجیتال مدرن است. در واقع تولید محتوا به فرآیند تحقیق کردن، ایده پردازی و تبدیل ایده‌ها به محتوایی ارزشمند برای کاربران است که می‌تواند محصول یا خدماتی را برای کاربر معرفی کند. اما کاربرد تولید محتوا چیست؟ یک محتوای دیجیتالی می‌تواند با اشکال مختلفی مثل صفحه وب، وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو و یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود.

هدف اصلی و کاربرد تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال، جذب مخاطب یا مشتری است. محتوا می‌تواند در عین حال که اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری خرید را در اختیار مشتریان قرار دهد، شخصیت برند شما را هم شکل می‌دهد.

لیست هزینه های تولید محتوا در سال 1402

حال که متوجه شدیم که لیست قیمت طراحی سایت با توجه به چه مواردی ارائه می شود، در این بخش به سراغ بررسی نرخ و تعرفه تولید محتوا می رویم. در ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید، همان طور که جدول قیمت طراحی سایت هر ساله دارای تغییر است، نرخ و هزینه های تولید محتوا نیز در هر سال تغییراتی را با خود به همراه خواهد داشت.

به همین خاطر ما در این مطلب قرار است لیست هزینه های تولید محتوا در سال 1402 را در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به این لیست، می توانید یک سایت بی نظیر را برای خود به همراه داشته و سپس با بررسی و پیاده سازی تقویم محتوایی منظم، به راحتی بودجه ای که برای تولید محتوا در تمامی طول سال بایستی در نظر خود قرار دهید را محاسبه کنید.

لیست هزینه های تولید محتوا در سال 1402

شروع قیمت ها به طور کلی

کلمه ای 65 تومان

هزینه تولید محتوای ترجمه شده

شروع قیمت از 180 تومان

هزینه تولید محتوا سئو شده همراه با تصویر

کلمه ای 70 تومان

هزینه های طراحی سایت متمایز از هزینه های فوق می باشند.

درآمد تولید محتوا چقدر است؟

حال که با جدول هزینه های تولید محتوا نیز آشنا شدید، شاید به این فکر افتاده باشید که کسب درآمدی را از این طریق آغاز کنید. نکته حائز اهمیت این است که درآمد تولید محتوا، تماما بسته به میزان انجام کار شما در ماه، تسلط و همچنین مهارت هایی که دارد که بایستی حین کار بر روی محتوای نگارش شده ای که در دست دارید، پیاده سازی کنید.

به عنوان مثال، شما 8 ساعت در روز را به تولید محتوا اختصاص می دهید. هر محتوای 1000 کلمه ای را در یک ساعت به پایان می رسانید. یعنی روزانه 8 هزار کلمه مطلب را ارائه می دهید. حال برخی تسلط یا سرعت عمل کافی را نداشته و در این 8 ساعت، 4 هزار کلمه را ارائه می دهند. همین موضوع باعث می شود تا هر فرد درآمدی متفاوت را از تولید محتوا کسب کند. البته مواردی دیگر نیز در این بین وجود دارد که به شکل مستقیم بر هزینه محتوا تاثیر گذار هستند که به شرح زیر می باشند:

  • زبان محتوا

  • کیفیت محتوا و تخصصی بودن آن

  • سابقه کاری

  • نوع محتوا

آیا می توان از تولید محتوا و طراحی سایت درآمد بالایی کسب کرد؟

با توجه به قیمت طراحی سایت و هزینه های تولید محتوا، می توان گفت که تو حیطه کاری فوق یکی از پرسود ترین مسیرها برای کسب درآمد است. البته شما بایستی خود یک برنامه مناسب برای حضور در حیطه طراحی سایت و تولید محتوا داشته باشید. ما در این جا به شما می گوییم که چگونه از تولید محتوا و طراحی سایت درآمد خوبی را کسب کنید. به موارد زیر توجه کنید:

  1. تولید محتوا و طراحی سایت را شغل اصلی خود بدانید، نه کاری که در اوقات فراغت خود انجام می دهید.

  2. زمان مناسبی را در روز برای تولید محتوا و طراحی سایت اختصاص دهید.

  3. سعی کنید سرعت عمل خود را به مرور زمان افزایش دهید.

  4. از منابع مناسب برای نگارش محتوای خود استفاده کنید.

  5. سعی کنید اطلاعات خود را در رابطه با نگارش محتوا و همچنین طراحی سایت به روز کنید.

اگر بتوانید تولید محتوای خود را به زبان انگلیسی انجام دهید، می توانید هزینه ای بسیار بیشتر از تولید محتوا به زبان فارسی دریافت کنید. البته با تمامی این تفاسیر اما بهتر است بگوییم که تولید محتوا و طراحی سایت دستمزدی ثابت ندارد! شما هر ماه می توانید بیش از ماه قبل هزینه دریافت کنید؛ البته در صورتی که بتوانید به خوبی در این حوزه حضور پیدا کنید.

چگونه در حوزه محتوا نویسی فعالیت داشته باشیم؟

شما می توانید به شکل فریلنسری به فعالیت در حوزه تولید محتوا بپردازید و از طرفی دیگر، با شرکت هایی که در این حوزه به فعالیت می کنند همکاری داشته باشید. شرکت های بسیاری در حال حاضر به فعالیت در حوزه تولید محتوا می پردازند. به همین خاطر شما می توانید با توجه به قوانین و شرایطی که در اختیار شما قرار می دهند، یکی از آن ها را انتخاب کرده و شروع به کار کنید.

نکته ای که بایستی در نظر داشته باشید این است که در صورت همکاری با این دسته از شرکت ها، باید تماما محتوایی را ارائه دهید که مطابق با خواسته و شرایط شرکت است. در صورتی که خارج از برنامه و قوانین مجموعه فعالیت داشته باشید، نه تنها نمی توانید هزینه مناسبی را از تولید محتوا کسب کنید، بلکه نمی توانید حتی ادامه همکاری با مجموعه مد نظرتان را داشته باشید. پس با توجه به این موارد، رزومه خود را برای شرکت مورد نظر ارسال کرده و منتظر پاسخ آن ها باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.