خرید نهال گردو گلدانی مخصوص کاشت در فصل بهار

همانطور که می دانید کاشت نهال گردو عمدتاً در فصل زمستان و قبل از بیدار شدن درختان از خواب زمستانی انجام می شود. اما در حال حاضر نهال های گردو گلدانی موجود و فروش این نوع نهال در فصل بهار نسبت به سایر فصول سال بسیار پررونق تر است.

بهار فصلی است که گل ها جوانه می زنند، گیاهان رشد می کنند و درختان از خواب زمستانی بیدار می شوند. با هوای این چنینی در بهار، کاشت نهال گردو گلدانی قطعا موفق آمیز خواهد بود. به طور کلی بیشترین نسبت فروش نهال گردو گلدانی در کشور در فصل بهار است.

اگر قصد پرورش نهال های گردوی گلدانی مرغوب را دارید، بهتر است خرید نهال گلدانی را در دستور کار قرار دهید.نهال گردو گلدانی با نهال ریشه لخت تفاوت های زیادی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

دلایلی که چرا نهال های گردو گلدانی بهتر از نهال های گردو ریشه لخت هستند:

فروش نهال گردو در گلدان و ریشه لخت صورت میگیرد. بر اساس بررسی ها، میزان موفقیت نهال های گردو گلدانی بیشتر از نهال های گردو ریشه لخت است. البته دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. به عنوان مثال، ریشه های لخت گردو در صورت عدم نگهداری و حمل و نقل صحیح می توانند آسیب زیادی ببینند. هجوم حشرات، حمله جوندگان به ریشه ها، آسیب ریشه یا جدا شدن. اگر ریشه ها برهنه باشند، یکی از خطراتی هستند که ممکن است ایجاد شود. با وجود خاک و لایه محافظ، ریشه نهال های گردو گلدانی به هیچ وجه مورد حمله و آسیب قرار نمیگیرد.

یکی دیگر از دلایلی که برخی افراد نهال های گردو گلدانی را نسبت به نهال های گردو ریشه لخت ترجیح می دهند این است که می توان آنها را در زمان های مختلف سال کشت کرد. نهال های گردو گلدانی را می توان در تمام طول سال پرورش داد. در همین حال، نهال گردو ریشه لخت را فقط باید در اواخر زمستان (قبل از بیدار شدن گیاهان از خواب زمستانی) کاشت. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت نهال های گردو گلدانی نیز به دلیل مزایای فوق کمی بیشتر از نهال های ریشه لخت می باشد.

مزیت سوم این است که نهال های گردو گلدانی راحت تر رشد می کنند. همانطور که می دانید ریشه نهال های گردو گلدانی را معمولاً همراه با مقداری خاک در یک کیسه پلاستیکی قرار می دهند. برای کاشت این نوع نهال کافی است آستر پلاستیکی را جدا کرده و نهال را در گودال خاکی مناسب قرار دهید. در عین حال هنگام کاشت نهال های گردو ریشه لخت باید همیشه مراقب بود که به ریشه گیاه آسیبی وارد نشود. یا خاک باید سطح ریشه را به خوبی بپوشاند. بنابراین با مزایای فوق، بهتر است هنگام خرید نهال، به سراغ نمونه های گلدانی آن بروید.

نکات مهم

نکات مهم هنگام خرید نهال گردو با کیفیت بالا:

نهال ها توسط افراد و فروشگاه های مختلف به فروش می رسد. چگونه می توان نهال هایی با کیفیت خوب خرید؟ همانطور که می دانید خرید نهال مرغوب نیاز به نظر متخصص و افراد حرفه ای دارد. بنابراین افرادی که تجربه زیادی در زمینه کشاورزی و باغداری ندارند تنها با توجه به نکاتی می توانند بهترین نهال را برای خود خریداری کنند.

به طور کلی بهترین راه برای خرید نهال گردو گلدانب مراجعه به یک نهالستان خوب و معتبر است. نهالستان معروف و شناخته شده که بهترین و مرغوب ترین محصولات را به مشتری عرضه می کند. چگونه می توانیم یک نهالستان خوب را تشخیص دهیم؟ معیارهای انتخاب نهالستان معتبر چیست؟

برای یافتن یک مرکز نهال معتبر باید به چند نکته توجه کرد. یکی از مسائل شناسایی نهال در نهالستان است. نهال های گردو خوب و سالم محدودیت های خاصی دارند. بنابراین برای اطمینان از کیفیت نهال ها را حتما با شناسنامه خریداری کنید. برای اطمینان از ریشه دار شدن نهال، می توانید محصول را از جایی خریداری کنید که ضمانت خرید معتبر به شما ارائه می دهد.

نهالستان های معتبر نهال های خود را با شناسنامه و ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهند. در نتیجه در صورت بروز مشکل می توانید نهال را برگردانید و نهال جدیدی دریافت کنید. یکی دیگر از معیارهای انتخاب نهالستان مطمئن، تنوع عرضه نهال است. نهالستان خوب باید نهال میوه، غیر میوه، گلدانی، ریشه لخت و ... داشته باشد. تا با تنوع بالا به مشتری عرضه شود.

از طرفی این نهالستان ها معمولا دارای کادر مجرب و آگاه هستند. این کارشناسان پس از خرید نهال شما را برای کاشت صحیح راهنمایی می کنند. مثلا نوع خاک، میزان نور، میزان آبیاری و .... و در صورت نیاز به شما هشدار خواهند داد.

راهنمای انتخاب نهالستان معتبر برای خرید نهال گردو گلدانی:

انتخاب نهالستان معتبر برای خرید نهال همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های باغداران بوده است. اما اگر تصمیم به خرید نهال گردو گلدانی دارید، بهتر است در انتخاب نهال وسواس بیشتری به خرج دهید. نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی نهال از بزرگترین و معتبرترین نهالستان های کشور می باشد که با سالها تجربه و کار کارشناسی و مشاوره رایگان در زمینه پرورش و فروش نهال گردو گلدانی به صورت شبانه روزی در خدمت مشتریان خود می باشد.

ضمانت اصالت نهال های فروخته شده توسط این نهالستان، کیفیت بالا و رعایت اصول صحیح پرورش باعث شده است تا بسیاری از باغداران با خیال راحت اقدام به خرید نهال از این نهالستان کنند. از دیگر مزیت های این نهالستان خرید نهال با قیمت مقرون به صرفه می باشد، تمامی نهال های خریداری شده دارای مجوز و شناسنامه می باشند.

رویال نهال آرمین قاسمی

خرید نهال گردو گلدانی از رویال نهال آرمین قاسمی:

برای خرید نهال گردو گلدانی می توانید با نهالستان رویال نهال آرمین قاسمی در میاندواب تماس بگیرید و مطمئن باشید که متخصصین این نهالستان از مشاوره قبل از انتخاب و خرید نهال تا راه اندازی کامل باغ در کنار شما خواهند بود.

جهت مشاوره رایگان و انتخاب نهال گردو گلدانی مناسب منطقه خود با کارشناسان نهالستان در ارتباط باشید.

۰۴۴۴۵۳۳۰۵۲۷

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰

جهت خرید نهال گردو گلدانی حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید.

میاندوآب، انتهای کوی رابری، نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی، نهالستان مهندس آرمین قاسمی

برای اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.