فروش انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن

محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و مناسب است و با بهترین کیفیت و برندهای معتبر عرضه می شود.

لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله پلی‌اتیلن در اواسط دهه۱۹۵۰تولید شد. از آن‌ زمان، استفاده از پلی اتیلن و تعداد کاربردهای لوله پلی اتیلن (پلی اتن) ​​به دلیل تطبیق پذیری آن و مزایایی که نسبت به لوله‌های دیگر داشت به شدت افزایش یافته است.

ویژگی‌های خاص لوله پلی اتیلن مانند انعطاف‌پذیری موجب شده تا در هزینه‌های نصب و هدر رفت آب به میزان زیادی صرفه‌جویی شود. لوله پلی اتیلن نوعی لوله پلاستیکی انعطاف‌پذیراست که برای انتقال سیالات و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد و اغلب برای جایگزینی خطوط لوله اصلی بتنی یا فولادی استفاده می‌شود.

لوله‌هایی که از ترموپلاستیک تولید می‌شوند، به دلیل برخورداری از سطح بالای نفوذ‌‌ ناپذ‌یری و پیوند مولکولی قوی آن‌ را برای خطوط لوله فشار بالا مناسب می‌کند. لوله و اتصالات پلی اتیلن در سرتاسر جهان برای کاربردهایی مانند شبکه آب، شبکه گاز، شبکه فاضلاب، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، خطوط تامین سیستم آتش‌نشانی، مجرای برق و ارتباطات، و لوله‌های طوفان و زهکشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در حال حاضر برند پلیران یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران می باشد.

مزایای لوله و اتصالات پلی اتیلن

  • مقاومت بالا در برابر شکستگی و ترک ناشی از فشارهای خارجی

  • مقاوم در برابر ضربه

  • مقاوم در برابر خوردگی و سایش

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

  • مقاومت بالا در برابر ارتعاشات ناشی از زلزله

  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی

  • به دلیل صاف بودن دیواره‌های داخلی و خارجی، رسوب کف به میزان قابل توجهی کم است

  • افت فشار بسیار کم به دلیل اصطکاک کم سطح دیوار داخلی

  • انعطاف‌پذیری بالا، نصب کم هزینه و بدون نیاز به ابزار خاصی برای نصب یا اجرای خطوط لوله.

انواع اتصالات پلی اتیلن

اتصالات پلی اتیلنی انواع مختلفی دارد. بطور مثال فلنج، تزریقی، فیوژن حرارتی، الکتروفیوژن، مکانیکی و  می باشند. این اتصالات پلی اتیلنی به طریقه های مختلف از جمله روش قالبی بشکل تزریقی و یا با استفاده از ورق ضخیم پلی اتیلن بوسیله برشکاری و تراشکاری تولید می شوند.

هر کدام از این شیوه ها جهت تولید اتصالات پلی اتیلنی خوبی ها و بدی هایی دارند مثلا در روش تزریقی بدلیل فراوانی و تنوع زیاد سایز، نوع مواد و فشارهای مختلف، دست پیدا کردن به تمامی این اندازه ها امکان پذیر نیست. در صورتیکه  در شیوه ماشینکاری طبق  آنچه در نقشه اتصالات وجود دارد، ماشینکاری می شوند و انطباق کامل با نقشه بر روی آنها انجام خواهد گرفت.

انواع اتصالات پلی اتیلن با برند پلی ران و پلی رود در بازار در دسترس و قابل استفاده برای کاربردهای متفاوت است.

اتصالات الکتروفیوژن

اتصالات الکتروفیوژن به جهت انتقال و توزیع گاز بکار برده می شود چرا که از حساسیت بالایی برخوردار می باشد. بنابر این باید ضریب ایمنی آن بالا در نظر گرفته شود. با اتصالات الکتروفیوژن می توان اتصالات لوله- لوله ، لوله زانویی و لوله بوشن را ایجاد کرد. این مسئله حائز اهمیت است که اتصالات الکتروفیوژن دارای ایمنی بالایی می باشد. این مدل اتصالات تنها اتصالی می باشد که مورد تایید استاندارد IGS خطوط انتقال گاز قرار می گیرد.

اتصالات مایتری ( جوشی)

اتصالات مایتری یا همان اتصالات پلی اتیلن جوشی از پر مصرف ترین اتصالات پلی اتیلنی می باشند. در انواع پروژه ها و پروسه ها می توان از این نوع اتصال جوشی استفاده کرد. اتصالات جوشی به اتصالاتی گفته می شود که به وسیله دو دستگاه بات فیوژن و الکترو فیوژن ساخته می شوند. دلیل گذاشتن نام اتصالات جوشی به این دلیل می باشد که این اتصالات زمان استفاده با دستگاه بات فیوژن جوش داده می شوند.

اتصالات تزریقی

اتصالات تزریقی

اتصالات تزریقی  اغلب در مصارف کشاورزی، آبیاری و در خطوطی بکار برده می شود که نیازی نباشد فشار زیادی را تحمل کند. این اتصالات معمولا برای استفاده در اندازه زیر ۹۰ میلیمتر بکار برده می شوند همچنین برای خطوط و لوله‌های حساس مانند خطوط آتش‌نشانی بکار برده نمی شوند چرا که اصلا مناسب نیستند. از مزیت های اتصالات تزریقی نصب آسان ، وزن سبک، تنوع بالا را می توان نام برد.

اتصالات پیچی

این اتصالات پلی اتیلن پیچی در پروسه های آبیاری مورد استفاده قرار گرفته می شوند و معمولا کم فشار و کوچک می باشند. در این نوع اتصالات پیچی معمولا به دستگاه جوش نیازی نمی باشد.  قطر دستگاهی که در شبکه توزیع آب و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به اندازه ۲۰ الی ۲۵ میلی متر می باشد.

اتصالات پلی اتیلن پیچی

کاربرد لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن کاربردهای بسیاری در صنعت‌های مختلفی دارند. به طور مثال از این محصولات در سیستم‌های آب رسانی و سیستم‌های فاضلابی، سیستم‌های آتش نشانی، پوشش کابل و گاز، که هر اتصال لوله مطابق با نیازهای کاربردی طراحی شده است؛ استفاده می شود.

اتصالات الکترو فیوژن برای تامین گاز استفاده می‌شود، اما اتصالات پیچی در تامین آب تا فشار ۱۰ اتمسفر استفاده می‌شود. این لوله‌ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در صنعت ساخت و ساز های شهری هستند.

با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و بهترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایت  persianpipe مراجعه کرده  یا از طریق شماره های ۹۱۰۰۵۷۵۷-۰۲۱ و ۹۱۰۰۵۲۵۲-۰۲۱  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.