انواع بیل تراکتور

بیل لودری تراکتور باید ساخت مناسبی داشته باشد تا بتواند جایگاه ویژه ای پیدا کند. در کارگاه بیل لودری تراکتور انواع بیل لودرهای مختلف تولید می شود که دراین مقاله می خواهیم به آنها بپردازیم. هرکدام از این بیل تراکتور ها کارایی خاصی دارند و از لحاظ قدرت و توانایی باهم متفاوت هستند.

در سایت بیل تراکتور می توانید همه مقاله های ما را مطالعه فرمایید و با جزئیات آنها نیز آشنا شوید. شرکت تولیدی بیل تراکتور کشت و صنعت اطلس تولید کننده انواع بیل تراکتورهای لودری سه جک و 4 جک برای انواع تراکتورهای مدرن می باشد که در ادامه به انواع مدل های آنها می پردازیم.

تولید انواع بیل تراکتور

انواع بیل تراکتور که در مجموعه بزرگ بیل تراکتورکشت و صنعت اطلس  تولید می شود به شرح زیر می باشد.

بیل تراکتور سه جک

بیل تراکتور چهار جک

بیل تراکتور های تولیدی این شرکت به دونوع ۳ جک و ۴ به شرح زیر می باشد.

بیل تراکتور رومانی

 بیل تراکتور مسی فرگوسن جفت دیفرانسیل

۲۸۵

  ۴۷۵

۳۹۹/۴

۳۹۹/۲

۸۰۰/۴

۸۰۰/۲

۴۸۵/۴

۴۸۵/۲

۴۷۵/۴

۴۷۵/۲

برای همه مدل ها تولیدی بیل تراکتور با کیفیت بسیار بالا در نقاط مختلف کشور از جمله تهران –  بیل تراکتور مشهد – اراک – اصفهان – شیراز – تبریز – ارومیه – شهرکرد – کرمانشاه – سنندج – زنجان – قزوین موجود بوده و به راحتی می توانید با مراجعه به سایت بیل تراکتور و تماس با شماره های ثبت شده در سایت به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سفارش دهید. سفارشات مشتریان عزیز در سریعترین زمان ممکن در کمتراز یک هفته به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

به جز شهرهای نام برده در تمام نقاط کشور ما ارسال داریم. میتوانید با سفارش بیل تراکتور خود در محل کار و منزلتان و یا هر آدرسی که ارائه می دهید تحویل بگیرید. همه بیل تراکتور های تولیدی بیل تراکتورکشت و صنعت اطلس با ضمانت و گاراتنی دار می باشد و پشتیبانی کامل شرکت بصورت چندین ساله با خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

مزایای بیل لودری تراکتور نسبت به لودر

مزایای بیل لودری تراکتور نسبت به لودر

یکی از مزایای خرید بیل لودری تراکتور  نسبت به لودر سایز و اندازه جمع و جور باکت دستگاه و خود ماشین می باشد. این سایز مناسب باعث شده تا در کوچه‌ های تنگ هم قابل استفاده باشد وهم عملیات خاک برداری در معابر عمومی به سهولت انجام بگیرد. این ماشین آلات کشاورزی و راه سازی باکت قابل تعویض هم دارد . تراکتور مزایای دیگری هم که دارد امکان نصب همه مدل های بیل تراکتوری را دارا می باشد. یعنی میتوانید همه مدل های نام برده در بالا را طبق نیازتان تعویض کنید و هرکدام که مورد نیاز هست سریع نصب کرده و استفاده کنید.

خرید مطمن بیل تراکتور

خرید مطمئن بیل تراکتور

دیگر نگران گرانی و هزینه های اضافی برای خرید بیل تراکتور نباشید. شرکت بیل تراکتورکشت و صنعت اطلس برای رفاه حال مشتریان تمام واسطه ها را حذف کرده و بصورت مستقیم با مشتریان در ارتباط بوده و فروش مستقیم از خود کارخانه می باشد.مشتریان عزیز همواره می توانند برای خرید بیل تراکتور در هر زمانی حتی روز های تعطیل با شماره های ثبت شده در پایین با ما در تماس بوده و سفارش خود را ارائه بدهند.

ضمانت و گارانتی بیل تراکتور

هیچ فروشنده ای در دنیا وجود ندارد که گارانتی مطمن تر از کارخانه را ارائه بدهد. وقتی تمامی قطعات تولید خود کارخانه می باشد پشتیبانی هم کاملا سریع و بدون دردسر خواهد بود. همواره می توانید در صورت خرابی یا مشاهده هرگونه ایراد در بیل تراکتور های کارخانه بیل تراکتورکشت و صنعت اطلس مشکل خود را با کارمندان بخش مربوطه کارخانه در میان بگذارید و کارمندان بخش پشتیبانی بطور کامل خدمات را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهند. در هر قسمت از خرید یا خدمات پس از فروش می توانید بصورت مستقیم با مدیریت نیز در ارتباط باشید.

جهت  خرید بیل لودری تراکتور و دریافت خدمات با ضمانت معتبر کارخانه بیل تراکتور کشت و صنعت اطلس با شماره تماس های زیر در خدمت تمامی مشاغلی که با این موضوع سروکار دارند می باشد هرگونه سوال یا راهنمایی داشته باشید ویا مشتریان عزیزی که قصد خرید دارند ، همواره میتوانند جهت سفارش و خرید با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشند.

شماره تماس کارخانه : ۰۴۴۴۵۲۲۸۸۰۵

شماره تماس مدیریت کارخانه : 09141810207

وب سایت کارخانه:  biltractor

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.