ریبرندینگ مرکز کوچینگ کارو اجرایی شد.

برنامه های ریبرندینگ کارو

کارو کوچینگ در این مرحله از فعالیت خود، تدوین استراتژی جدید، یکپارچه‌سازی و ایجاد واحد های تخصصی ارائه محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر اشاعه فرهنگ کوچینگ در ایران به عنوان ماموریت اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی و عاطفی با مخاطبان خود به یک پیوند مستحکم دوطرفه و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه و متحد در هویت بصری را از مهمترین اهداف کاروکوچینگ در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.

المان های بصری

رنگ سرمه ای و طلایی و طرح دایره ای، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند کاروکوچینگ هستند و در طراحی جدید نیز به صورت مدرن تر از قبل همچنان حضور دارند.

شعار برند کاروکوچینگ

شعار برند کاروکوچینگ

کارو کوچینگ با شعار *همگامِ تحول* در راستای مأموریت و چشم انداز خود به معرفی محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت کوچینگ میپردازد. در حال حاضر دو دپارتمان اجرایی کوچینگ سازمانی و آکادمی کوچینگ در کارو کوچینگ فعال است که زیر نظر مدیران کارو به ارائه خدمت می پردازند.

چشم انداز کارو کوچینگ

کاروکوچینگ به عنوان مرکز کوچینگ پیشرو در ارائه خدمات بر اساس فرآیندهای مشخص و تدوین شده، در راستای نزدیک کردن سطح خدمات کوچینگ در ایران به استانداردهای بین المللی قدم بر میدارد. از مهمترین محصولات نوآورانه در کارو کوچینگ میتوان به *استارتاپ کوچینگ*، *برند کوچینگ* و *کوجینگ برند شخصی* اشاره کرد.

کاروکوچینگ

مدیران کاروکوچینگ خانم پریسا پوران و آقای علیرضا نعیمی در وبسایت و اینستاگرام کاروکوچینگ توضیحات دقیق در خصوص خدمات مرکز را ارائه میدهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.